https://gateway.trip.ir/api/

معرفی آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ایران ایرتور

به روز رسانی: 15 آبان ، 1402 بخشنامه ها

معرفی آزمایشگاه های مورد تایید هواپیمایی ایران ایرتور

طبق آخرین بخشنامه هواپیمایی ایران ایرتور مورخ ۹۹/۰۶/۳۰، در خصوص شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در پروازهای بین المللی، لیست آزمایشگاهها و مراکز موردتایید انجام تست Covid – ۱۹ جهت بهره برداری مسافرین محترم ارسال می گردد.(آخرین به روز رسانی99/8/26)

ردیف آزمایشگاه شهر آدرس تلفن توضیحات
۱ آزمایشگاه پارسیان تهران خیابان گلبرگ ۷۷۸۰۳۶۰۰ امکان نمونه گیری در محل
۲ بیمارستان فرهیختگان تهران میدان پونک ۴۴۸۶۷۱۶۲ امکان نمونه گیری در محل
3 آزمایشگاه لاوازیه تهران میدان رسالت ۷۷۸۹۱۷۱۷  
4 بیمارستان دی تهران خیابان توانیر ۸۴۹۴۲۶۰۱  
5 آزمایشگاه بهار تهران خیابان کارگر شمالی ۸۸۹۸۸۵۵۱  
6 آزمایشگاه پیوند تهران شریعتی – ظفر ۷۱۴۰۰۰۰۴ امکان نمونه گیری در محل
7 آزمایشگاه آتیه تهران شهرک غرب ۸۲۷۲۱  
8 آزمایشگاه رازی کرج خیابان شهید بهشتی ۰۲۶۳۲۷۵۶۲۹۱  
9 آزمایشگاه دانش تبریز شعبه ۱: خیابان آزادی
شعبه ۲: خیابان ۱۷ شهریور
۰۴۱۳۳۳۷۸۷۷۷ امکان نمونه گیری در محل
10 مرکز تخصصی کرونا جهاد دانشگاهی مشهد خیابان امام خمینی ۲۹ پلاک ۱۲ ۰۵۱۳۱۹۳۷۶۰۴  
11 دکتر اجتهادی مشهد خیابان احمدآباد ابتدای راهنمایی ۳ ۰۵۱۳۸۴۲۷۰۵۶ امکان نمونه گیری در محل
12 پردیس حافظ مشهد بلوار وکیل آباد بین وکیل آباد ۲۸ و ۳۰ نبش حافظ ۰۵۱۳۸۶۹۹۰۹۰
 
 
13 آزمایشگاه طبی ایران مشهد حاشیه امن آباد بین عارف و پرستار ۰۵۱۳۸۴۷۶۷۶۳  
14 آزمایشگاه نرگس اهواز اهواز کیانپارس خیابان میهن شرقی پلاک ۱۸ ۰۶۱۳۳۳۳۶۶۸۲
 
 
  • مسافرین می بایست نسبت به انجام تست Covid–۱۹ در بازه زمانی 96 ساعت کاری قبل از پر.از اقدام نمایند.(بخشنامه شماره 0117-99-RI مورخ 99/7/9)
  • در صورتی که جواب PCR مثبت باشد، مسافرین می بایست48 ساعت قبل از پرواز به هواپیمایی ایران ایرتور اعلام تا نسبت به استرداد بدون جریمه اقدام گردد. در غیر این صورت استرداد بلیت طبق قوانین و مقررات بازرگانی خواهد بود.( بخشنامه 0116-99- RI مورخ 99/7/2)

در مورد آخرین اخبار گردشگری بدانید:

شرایط جدید سفر به کانادا و انگلیس

آخرین وضعیت تردد از ایران به کشورهای خارجی

شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی در پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور در شرایط کنونی

احتراماً عطف به اطلاعات واصله از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت امور خارجه، شرایط پذیرش مسافران ورودی و خروجی(به / از ایران) را در پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر تور به شرح زیر به اطلاع می رساند .

1- برای آن دسته از اتباع خارجی با گذرنامه عادی که متقاضی ورود به ایران هستند، ارائه گواهی عدم ابتلاء به کووید-۱9 (PCR) به زبان انگلیسی و در صورت ارائه به زبان غیر از انگلیسی، ممهور به مهر وضعیت سلامت توسط بخش کنسولی نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشور مبداء الزامی است.

2- برای مسافران ورودی در صورتی که از زمان صدور گواهی آزمایش صادر شده به دلیل طول مدت سفر یا سایر دلایل بیش از ۹۶ ساعت گذشته باشد، نیازی به اخذ مجدد آزمایش نبوده و صرفا پس از غربالگری و ارزیابی های بالینی در هنگام ورود و در صورت علامت دار بودن، آزمایش مجدد کووید-۱۹ به عمل خواهد آمد و تا زمان تعیین نتیجه آزمایش، در محل قرنطینه تعیین شده اقامت خواهند داشت. چنانچه جواب تست مثبت باشد، ضروری است به مدت ۱۴ روز در محل تعیین شده در قرنطینه اسکان داشته باشند . در این صورت کلیه هزینه های اقامت و آزمایش مجدد بر عهده مسافران خواهد بود.

3- در خصوص ایرانیان متقاضی بازگشت به کشور که طول اقامت آنها در خارج از کشور کمتر از ۲ هفته باشد، اخذ گواهی سلامت همراه با گواهی تست آزمایشگاهی کووید-۱۹ (PCR) زبان انگلیسی و یا مورد تأیید کنسولگری الزامی نیست.

4- برای کلیه مسافرین ورودی به کشور تکمیل فرم های خوداظهاری و تعهد نامه مسافر الزامی می باشد.

5- مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایرتور که از مبدأ ایران قصد سفر به خارج از کشور دارند، می بایست نسبت به انجام تست کووید -19 (PCR) در بازه زمانی 72 ساعت قبل از پرواز اقدام نمایند . ضروری است این آزمایش در یکی از آزمایشگاه های معتبر انجام پذیرد و ارائه نتیجه منفی آزمایش در زمان پذیرش در فرودگاه الزامی است. مسافران می بایست دو نسخه از نتیجه آزمایش آر تی- پی سی آر و همچنین فرم اطلاعات سفر پرشده را همراه داشته باشند.

استثنائات:

1.کودکان زیر 12 سال در صورتی که همراه یکی از اقوام خود که نتیجه آزمایش منفی دارد سفر کنند ، از مقررات فوق الذکر مستثنی هستند.

2.نوزادها از انجام این آزمایش مستثنی هستند.

3.کودکان زیر 12سال که به تنهایی و بدون همراه سفر می کنند مستثنی محسوب نشده و ضروری است همانند افراد بزرگسال از مراکز پزشکی معتبر و مورد تأیید گواهی سلامت اخذ نموده ودر هنگام سفر همراه داشته باشند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc