https://gateway.trip.ir/api/

شرایط جدید سفر به کانادا و انگلیس

به روز رسانی: 19 آبان ، 1399 اخبار گردشگری

شرایط جدید سفر به کانادا و انگلیس

بر اساس اخبار جدید، شرایط سفر به کانادا دچار تغییراتی شده است. مسافران این کشور لازم است قبل از سفر نسبت به آخرین اطلاعات آگاهی کسب کنند.

99/8/19. بر اساس تصمیم اتخاذ شده توسط سازمان حمل و نقل کانادا (Transport Canada) و آژانس بهداشت عمومی کانادا  (PHAC)از تاریخ 4 نوامبر سال 2020 کلیه مسافرینی که به کانادا سفر می کنند باید فرم آنلاین مربوطه را از طریق وبسایت (Arrivecan) یا نرم افزار تلفن همراه مشخص شده در زیر پر کرده باشند. قبل از پذیرش CHECK-IN در پرواز، مسافرین باید فرم را در نقطه شروع سفر پر کنند و کد مرجع صادر شده نهایی (refrence code) می بایستی توسط پرسنل ذیصلاح وارد سیستم شود.  اطلاعات مربوط به این موضوع باید به صورت کلامی/کتبی و تصویری در محل پذیرش در اختیار مسافرین قرار گیرد.

:Website

http://arrivecan.cbsa-asfc.cloud-nuage.canada.ca/privacy

:Mobile application

 IOS: http://apps.apple.com/us/app/arrivecan/id1505394667

Android: http://play.google.com/store/app/details?id=ca.gc.cbsa.coronavirus&hl=en

همچنین هر مسافری که به انگلیس سفر می کند باید فرم را از آدرس اینترنتی "Online Locator Form" زیر پر کند. برای این منظور اطلاعات مربوطه و لزوم پر کردن فرم ذکر شده باید در زمان پذیرش CHECK-IN در اولین نقطه شروع مسافرت  به مسافرین ارائه شود. مسافرین می بایست قبل از پذیرش در پرواز، فرم را کاملا پر کرده باشند.

https://www.gov.uk/provide-journey-contact-details-before-travel-uk

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc