https://gateway.trip.ir/api/

انگلیس آزمایش کرونا را برای مسافران چینی اجباری کرد

به روز رسانی: 13 دی ، 1401 اخبار گردشگری

انگلیس آزمایش کرونا را برای مسافران چینی اجباری کرد

بر اساس گزارش پایگاه خبری رویترز، انگلیس اعلام کرد به دلیل بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در کشور چین همه مسافرانی که از چین وارد انگلیس می‌شوند، باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را داشته باشند.

طبق این گزارش وزارت بهداشت و مراقبت‌های عمومی انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد آزمایش کرونا برای تمام مسافران ورودی از چین به انگلیس اجباری است. این دستورالعمل از تاریخ 5 ژانویه اجرایی می‌شود و به موجب آن تمام مسافرانی که از چین به انگلیس می‌آیند باید برگه آزمایش منفی کرونا را در دست داشته باشند؛ این آزمایش باید حداکثر دو روز قبل از حرکت انجام شده باشد.

شرکت های هواپیمایی ملزم هستند تمام مسافران را از این نظر بررسی کنند و برای آنهایی که برگه نتیجه منفی آزمایش کرونا را در دست ندارند، اجازه ورود به هواپیما صادر نشود.

این در حالی است که در چند هفته اخیر آمار ابتلا به بیماری کرونا در چین افزایش یافته است. کشورهای اروپایی نگران این هستند که پکن آمار درستی از مبتلایان و فوتی های کرونا منتشر نکند. انگلیس تنها کشوری نیست که برای ورود مسافران از چین محدودیت اعمال می کند؛ پیش از این آمریکا، فرانسه، هند، کره جنوبی و اسپانیا نیز محدودیت هایی برای ورود مسافران چینی اعلام کرده بودند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc