https://gateway.trip.ir/api/

سفر به تایلند بهتر است یا مالزی ؟ کدام جذاب تر است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

سفر به تایلند بهتر است یا مالزی ؟ کدام جذاب تر است؟

مالزی قشنگ تر است یا تایلند

مالزی شهر تکنولوژی و بسیاری از خدمات نو آورانه است، در این شهر ساختمان های زیبایی از جمله برج های دو قلوی معروف مالزی را خواهید دید، در مقابلِ این کشور، تایلند را داریم با جاذبه های طبیعی و جزیره های معروف که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارد. کسانی که به مالزی سفر می کنند به دنبال خرید، تجارت و استفاده از تکنولوژی های مدرنِ دنیا هستند، اما کسانی که تایلند را انتخاب می کنند به دنبال ریلکس کردن و جذابیت های دیگر آن هستند. در این پُست به دو شهرِ مطرح، یعنی پوکتِ تایلند و کوالالامپورِ مالزی نگاهی داریم و تفریحات این دو شهر را نیز بررسی می کنیم. پس اگر به دنبال بلیط چارتر لحظه آخری هستید و بین دو شهر پوکت و تایلند شک دارید این مطالب را مطالعه نمایید. همچنین می توانید با خواندن راهنمای جامع سفر به مالزی از تمام نکات لازم قبل از سفر به این کشور مطلع شوید.

پوکت تایلند

حتی اگر اهل مسافرت نباشید حتما اسم پوکت را شنیده اید و عکس های این جزیره زیبا را بر روی پوسترها و تابلوها دیده اید. جذابیت های پوکت چیزی فراتر از یک جزیره با آب های درخشان است. در این جزیره می توانید هفته ها بدون اینکه حتی دقیقه ای برای شما تکراری باشد به سرگرمی های مختلف بپردازید. فیل سواری، بازدید از جزیره جیمز باند، بازدید از غارها، قایقرانی، غواصی، بازدید از معابد، پارک های تفریحی و شکم گردی در پوکت از نمونه تفریحات پوکت است. اگر به پوکت سفر می کنید حتما از جزیره فی فی نیز بازدید کنید، علاوه بر زیبایی های بصری خاص می توانید به غار معروف این شهر بروید و خاطره ای بیاد ماندنی از دیدار یکی از زیباترین غارهای جهان داشته باشید.

تایلند

هزینه سفر به پوکت

نقل و انقالات مالی در تایلند و در واقع واحد پول این کشور بات می باشد. توجه داشته باشید که برای سفر به تایلند باید ویزا تهیه کنید که گرفتن ویزا حدود 550 هزار تومان هزینه دارد و حداقل 4 روز کاری زمان می برد. قیمتی که اعلام شد قیمت حدودی ویزای تایلند است و برای قیمت دقیق آن باید با شرکت نقطه پرواز تماس حاصل فرمایید. همانطور که می دانید پوکت در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و باید از هواپیما برای سفر کردن استفاده نمایید. قیمت بلیط رفت و برگشت پوکت با توجه به تاریخ و نوع ایرلاین متفاوت می باشد. بازه قیمتی پروازها از 6 تا 9 میلیون تومان می باشد. برای اطلاع از نرخ هتل های پوکت می توانید وارد سایت تریپ بشوید و به آسانی با انتخاب تاریخ سفر خود، نرخ تمامی هتل های موجود در پوکت را مشاهده و رزرو نمایید. بازه قیمتی 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان را می توانید متصور شوید.

کوالالامپور مالزی

بزرگترین شهر کشور مالزی که سالانه مسافران زیادی به آنجا سفر می کنند کوالالامپور است، آیا از دیدن ساختمان های مرتفع و زیبا لذت می برید؟ تکنولوژی در زندگی شما چقدر اهمیت دارد؟ شما در کوالالامپور در کنار فضاهای طبیعی در شهری مدرن قرار می گیرید با فرهنگ مردم دوستی و مهمان نوازی عالی و همچنین در منطقه ای از شهر با قسمتی رو به رو می شوید که  تمامی مدت میتوانید به آنجا بروید، در این منطقه که شهر چینی های کوالالامپور شناخته می شود پر از جنب و جوش و تحرک است. در مالزی علاوه بر خرید می توانید از غارها، معابد، آکواریوم با گونه های دریایی بسیار زیاد و همچنین باغ پرندگان مشهور آن دیدن کنید. 

برج دوقلوی مالزی

مالزی

یکی از معروف ترین و صد البته بلندترین برج های جهان در کشورِ مالزی و در شهر کوالالامپور واقع شده است. برج های دو قلوی پتروناس با ارتفاع 452 متری به جاذبه ی اصلی شهر کوالالامپور تبدیل شده است. ساخت این برج ها از سال 1994 شروع شد و تا سال 1998 پایان یافت. روز افتتاح این برج در تقویم مالزی به عنوان روز ملی مالزی ثبت شد. اصلا به فکر خرید کردن در پایین این برج نباشید چون قیمت این اجناس بسیار بالا است. ارتباطی که در ارتفاع، بین این دو برج ایجاد شده است انتقال ساکنین را در مواقع اضطراری به برج دیگر امکان پذیر می کند.

هزینه سفر به مالزی

مالزی جز کشورهایی است که ویزای فرودگاهی 14 روزه صادر می کند و این نوع ویزا نیازی به هزینه ندارد. بهتر است بدانید که واحد پولی و مبادلاتی کشور مالزی رینگیت است. هزینه اقامت در این کشور از بازه 200 هزار تومان تا 12 میلیون تومان را به ازای هر شب شامل می شود که برای اطلاع دقیق از رزرو هتل در کوالالامپور که مقصد سفر بسیاری از توریست ها است می توانید به وب سایت تریپ مراجعه نمایید. بلیط رفت و برگشت مالزی با هواپیمایی های مختلفی از جمله ماهان ایر، قطر ایرویز، ترکیش، عمان ایرو همچنین مالزی ایرلاین انجام می شود که از حدود 4 تا 6 میلیون تومان هزینه دارد.

اماکن تفریحی از جمله باغ پرندگان، آکواریوم و تم پارک ها حدود 70 رینگیت برای شما هزینه دارد. برای رفت و آمد نیز باید حتماً از بلیط های الکترونیکی استفاده نمایید.

تایلند بریم یا مالزی

در نهایت مسافر است که با توجه به نیازهای خود از یک سفر، مقصد نهایی خود را انتخاب می کند. هر کدام از شهرها و کشورها جاذبه ها و سرگرمی های متفاوتی را برای توریست ها در نظر گرفته اند. ما در این پست از وبلاگ به هزینه های کلی و جاذبه های دو شهر پوکت و کوالالامپور پرداختیم.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc