https://gateway.trip.ir/api/

9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

9 چیز منحصر به فرد در سفر به دبی

در طول سالهای گذشته، دبی رشد چشمگیری داشته است. شهر شگفت انگیز دبی فرصت های زیادی برای گردشگران فراهم می کند تا چیزهای جدید و هیجان انگیز را تجربه کنند.

در دبی 9 چیز منحصر به فرد برای انجام دادن وجود دارد که هیچ شهر دیگری آن را ندارد و یا حتی اگر آنها را داشته باشند جذابیت یکسان ندارد.

چیزهای شگفت انگیز دبی

1. یک منظره منحصر به فرد در جهان

هنوز نمیتوان جهان را آنطور که از برج خلیفه دبی معلوم است مشاهده کرد این سازه که بزرگترین سازه ساخته شده توسط انسان است در طبقه 144 چشم انداز فوق العاده ای به شما می دهد آنطور که در هیچ جای جهان نمیتوانید مشاهده کنید دشوار است که بخواهیم این چشم انداز را برای شما توصیف کنیم ،این منظره را شما باید خودتون برید و با چشمان خودتان ببینید.برج خلیفه 828 متر ارتفاع دارد.

برج خلیفه دبی

2. اقامت در تنها هتل 7 ستاره در جهان 

برج العرب دبی، بسیار زیبا و معروف است و قطعا آرزوی خیلی از گردشگرها می باشد ولی جیب آنها اجازه نمی دهد!  در حالی که تنها هتل فوق العاده لوکس 7 ستاره در جهان است، طراحی آن باعث شده تبدیل به نماد شهر دبی شود. برج العرب در یک جزیره مصنوعی مستقر است.

برج العرب دبی

رزرو هتل دبی

3. بزرگترین فروشگاه در جهان 

بازدید از دبی و عدم دیدن عظمت بزرگترین مرکز جهان امکان پذیر نیست. از مرکز خرید دبی بازدید کنید، بزرگترین مرکز خرید جهان، دارای بیش از 120 کافه و رستوران و بیش از 1200 فروشگاه خرده فروشی برای خرید است. این مرکز محل آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب نیز می باشد. همچنین دارای یک پارک اسکیت المپیک است.

فروشگاه

بهترین مقاصد برای سفر انفرادی دخترانه

4. چتر بازی و شیرجه از بالای پالم جمیرا

این واقعا یکی از تجربه های شگفت انگیز زندگی شما خواهد بود و آدرنالین شما را بالا خواهد برد.

چتر بازی

5. لذت بردن از صحرای دبی

تجربه سافاری در دبی فوق العاده است. فرصتی برای تجربه لوکس و سلطنتی که فقط می تواند در دبی اتفاق بیفتد.به همراه رقص های سنتی و آشپزی و سرگرمی های مختلف برای شما لحظات بیاد ماندنی رقم خواهد زد.

سافاری

6. نمایش موزیکال دبی را ببینید

چه کسی می خواهد فرصتی برای دیدن یک نمایش رایگان از چشمه آب بزرگ در جهان را از دست بدهد؟ حتی اگر چشمه Bellagio را در لاس وگاس دیده باشید، این یکی بسیار بزرگتر، بهتر، بلندتر و بزرگتر از آن است.

چشمه آب

7. میراکل گاردن یا باغ معجزه دبی 

لذت بردن از زیبایی های هیجان انگیز در یکی از بزرگترین باغِ گل های طبیعی جهان که بیش از 45 میلیون گونه مختلف گل را در یک منطقه 72000 متر مربعی گسترش شده است. این گل های سنتی پرطرفدار باشکوه دارای شکوفه های متنوع به شکل های مختلفی است که شما را آرام می کند و تنها یکی از سازه های جزیره ای ساخته شده در این جزیره در جهان، جزایر پالم  است که شامل طراحی یک درخت نخل با یک تاج از 16 تیرچه احاطه شده توسط یک جزیره هلال شکل است. این جزیره 16 کیلومتر به خط ساحلی دبی اضافه کرده است. این جزیره شامل خوابگاه های لوکس uber، مراکز تفریحی، هتل ها، و استراحتگاه ها است که باعث می شود بازدید شما واقعا به یاد ماندنی باشد.

میراکل گاردن

سفر و جهانگردی | زندگی یعنی این

8. خرید در فستیوال خرید دبی

جشنواره خرید دبی سالانه بیش از یک میلیون گردشگر را از سراسر جهان جذب می کند. بهترین برندها بهترین نرخ خود را در طول این جشنواره نشان می دهند. همچنین می توانید از جایزه های نقدی بهره مند شوید.

فستیوال خرید دبی

9. غذای دبی را بخورید

چه چیزی در مورد غذا دبی متفاوت است؟ خوب، برای شروع، دبی تنها جایی است که شما می توانید یک شتر کامل را به عنوان یک مهمانی بپزید. دبی شهری است که تنها 15 درصد جمعیت محلی دارد و بقیه 85 درصد آن را  مهاجران تشکیل می دهند و بنابراین غذاها کاملا جهانی هستند. فقط در دبی است که شما می توانید یک ترکیب کامل از همه انواع غذاهای جهان را پیدا کنید. دبی، بهشت غذایی است، هم برای کسانی که زیاد خرج می کنند هم برای کسانی که صرفه جو هستند.

غذای دبی

رزرو بلیط دبی

منبع: bucketlistjourney

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc