https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در هواپیمایی نوردویند روسیه

به روز رسانی: 07 آذر ، 1401 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در هواپیمایی نوردویند روسیه

آخرین اخبار مربوط به مقررات و شرایط پذیرش مسافر در پروازهای هواپیمایی نوردویند روسیه به قرار زیر است:

(2 آذر 1401) عدم صدور بلیط یک طرفه برای اتباع افغانستان و عراق: با توجه به تغییر رویه پلیس مرزی فرودگاه‌های بین المللی فدراسیون روسیه، کلیه مسافران پرواز از مبدا ایران دارای تابعیت کشور افغانستان و عراق بدون توجه به نوع ویزای صادر شده و مدت اقامت، ملزم به ارائه بلیت رفت و برگشت هستند و مسئولیت صدور بلیت یک طرفه و خسارات ناشی از آن به عهده مرجع صادر کننده بلیت است. شایان ذکر است این بلیت‌ها به صورت غیرقابل استرداد صادر می شود.

(2 آذر 1401) رویه ها و مقررات صدور بلیت و فروش مسافر در هواپیمایی نوردویند: هواپیمایی نوردویند فقط دارای کلاس پروازی اکونومی و فاقد خدمات بیزینس است. بار مجاز داخل کابین برای بزرگسالان، کودکان و نوزادان 10 کیلوگرم، بار مجاز چکین برای بزرگسالان و کودکان 20 کیلوگرم و مسافران نوزاد فاقد بار مجاز چکین هستند. هواپیمایی نوردویند دارای کیترینگ رایگان و حلال در مسیر مسکو تهران مسکو است. استرداد و تغییر تاریخ بلیط صادر شده تا 12 ساعت قبل از پرواز با جریمه قابل انجام است و کمتر از 12 ساعت قبل از پرواز و نوشویی مسافر، غیرقابل استرداد بوده و سوخت محسوب می‌شود. تهیه اضافه بار تنها در مسیر مسکو به تهران یا تهران به مسکو امکانپذیر بوده و به صورت بسته 10 کیلویی، 20 کیلویی و 30 کیلویی قابل خریداری است. قبول تمامی درخواست‌ها اعم از استرداد، تغییر تاریخ، اضافه بار، اصلاح نام و مشخصات مسافر بر روی سربرگ با مهر و امضای کانتر مربوطه امکانپذیر است و به تماسهای تلفنی و درخواست‌های شفاهی ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درخواست‌های ارسالی باید با ذکر رفرنس یا شماره قرارداد، نام و نام خانوادگی مسافر، مسیر، مبلغ جریمه دریافتی و توضیح کامل نوع درخواست همراه باشد و در صورت مغایرت اطلاعات ارسالی رفرنس یا شماره قرارداد ملاک عمل قرار می‌گیرد. به دلیل لغو محدودیتهای تردد دوران کرونا توسط فدراسیون روسیه، ارائه کارت واکسن یا تست پی سی آر برای پرواز تهران مسکو الزامی نیست و تنها در مسیر مسکو به تهران به همراه داشتن کارت واکسن با تایید تزریق دو دوز یا تست پی سی آر کمتر از 72 ساعت الزامی است.

(10 آبان 1401) لغو تست PCR در مسیر تهران به مسکو در هواپیمایی نوردویند 120: از تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) در مسیر تهران به مسکو نیازی به انجام تست PCR یا ارائه کارت واکسن نیست. ارائه کارت واکسن و انجام تست کرونا تنها محدود به مسیر مسکو تهران است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc