https://gateway.trip.ir/api/

اولین اقامتگاه زیر آب جهان

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اولین اقامتگاه زیر آب جهان

اولین اقامتگاه زیر آب جهان به مالدیو می آید

اولین ویلای زیرزمینی جهان که قرار است در ماه نوامبر در Conrad Maldives Rangali Island باز شود.یکی از انواع اقامتگاه ها - که با هزینه 15 میلیون دلاری ایجاد شده است - به مهمانان اجازه می دهد تا بیش از 16 فوت زیر سطح اقیانوس بروند که زاویه دید 180درجه از زندگی دریایی دارد و "Muraka" ( در مالدیو یعنی "مرجان")  نامیده می شود، این محل اقامت پرجمعیت می تواند محل اقامت 9 مهمان باشد و شامل دو طبقه با یک پله مارپیچ و یک آسانسور است.

اقامتگاه زیر آب

 قسمتی که در بالای آب قرار دارد شامل 5،921 فوت مربع است، دارای یک تخت سایز بزرگ و حمام با وان، حمام اقیانوس، همراه با یک اتاق خواب توئین، حمام، دستشویی، یک آشپزخانه، یک بار و یک منطقه ناهار خوری می باشد.

اقامتگاه زیر آب

دو عرشه - یکی از آنها دارای یک استخر بی نهایت است - هر دو نقطه طلوع و غروب خورشید را فراهم می کنند.

پایین مجموعه 193 متر مربع است که شامل یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک حمام می باشد،توسط معمار یوجی یامازاکی، معمار ژاپنی ، داخل مینیمالیستی ویلا با دیوارها و سقف های شیشه ای بازتابنده ، پوشش چرمی باشکوه و سنگ مرمر و گرانیت طراحی شده است. رنگ های متنوع و مواد طبیعی به طور هدفمند برای تکمیل محیط زیراب انتخاب شده اند.

یک گنبد اکریلیک توسط شرکت نیپورا یکی از تولیدکنندگان برجسته آکواریوم ژاپن عرضه و نصب شده است، این ساختمان با تکنولوژی بالا دارای قسمت بیرونی  که از دو لایه فولاد و بتن است. این ساختار توسط ده پایه به قطر یک متر بتن ریزی شده است تا بدون توجه به شرایط دریا ثابت بماند. برای امنیت بیشتر، تمام مواد مورد استفاده برای ساخت این واحد باید قبل از نصب به آزمایش فشار برسند تا اطمینان حاصل شود که آنها بتوانند نیروهای اقیانوس را مقاومت کنند.


احمد صالح، معمار اصلی و طراح پروژه می گوید: "با الهام بخشیدن به تجربیات نوآورانه و تحولاتی برای مسافران جهانی ما، اولین اقامتگاه زیرزمینی جهان، مهمانان را تشویق می کند تا ملبورن را از دیدگاه کاملا جدید زیر سطح دریا دریابند." 

اقامتگاه زیر آب

مهمان های اقامتگاه مجلل از گشت و گذارهای بسیار سفارشی لذت خواهند برد و از جمله امکانات بسیار مهمی از قبیل ورود سریع و خروجی VIP به فرودگاه، قایق رانی خصوصی برای گردش در کنار جزیره، درمان های آبگرم روزانه، استفاده منحصر به فرد از قایق های تفریحی و قایق های قایقرانی ، و دسترسی به آرایه ای از ورزش های آبی، از جمله جت اسکی و سایر امکانات عادی شامل خدمات 24 ساعته یخچال و فریزر و دسترسی به یک مربی تناسب اندام شخصی، مربی یوگا و سرآشپز خصوصی است.

رزرو پرواز با نرخ عالی

این استراحتگاه همچنین نخستین رستوران زیر آب جهان است، رستوران Ithaa ، قبلا رزرو خود را برای افراد منحصر به فرد پذیرفته است - هر چند که نرخ رزرو برای پکیج all-inclusive هنوز اعلام نشده است.

Muraka ممکن است اولین محل اقامت کامل یک مجموعه زیردریایی باشد، اما این نخستین اتاق هتل نیست که زیر آب می باشد.دو سال پیش، Airbnb برندگان مسابقه آنلاین را دعوت کرد تا شب را در یک اتاق در یک تانک غول پیکر پر از کوسه های زنده بود فرو برد. و حالا در این هتل با ماهی ها می خوابید.

رزرو هتل با نرخ عالی

منیع:forbes

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc