https://gateway.trip.ir/api/

زیباترین هتل های گل آرایی شده در جهان

به روز رسانی: 04 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

زیباترین هتل های گل آرایی شده در جهان

اگر عاشق گل هستید از بودن در این هتل ها با طبیعت زیبا لذت ببرید.از بمبئی به منهتن تا موناکو،ما در این مقاله زیباترین و پرطرفدارترین هتل ها با چیدمان گل در تمام جهان را بررسی می کنیم

1. Four Seasons Hotel George V, Paris

Jeff Leatham گرداورنده این زیبایی است و Simon Doonan طراحی صحنه آنرا در این هتل انجام داده است.16 سال است که در پاریس و در این هتل همانند جشنواره گل در تمام چهار فصل شاهد گل های زیبا هستیم، جایی که Jeff Leatham با بودجه میلیون دلاری برای ایجاد آثار هنری در آن کار می کند.

Leatham اکنون زمان خود را با هتل Four Seasons لس آنجلس در بورلی هیلز تقسیم می کند، جایی که او بر طرح های بیشتر در کالیفرنیا تمرکز می کند. او همچنین فروشگاه خود را در LA hotel دارد.درست است که او که بیشتر وقت خود را در L.A. صرف می کند ولی این به این معنی نیست که به فرانسه باز نمی گردد. او هر ماه به مدت پنج روز به Hotel George V برمیگردد، بنابراین مهمانان میتوانند توسط پادشاه گل شگفت زده شوند.

2. The Kitano Hotel, New York

Ikebana هنر باستانی ژاپن به گونه ای کل منظره را تنظیم می کند که همه چیز در سادگی و تعادل است.

به عنوان یک هتل متعلق به ژاپن، منطقی است که هتل  Kitano یک متخصص را برای نظارت بر چیدمان گل وهنر باستانی Ikebana در نظر بگیرد.
Noritaka Noda، که هنر و صنعت را در ژاپن و ایالات متحده آموخته است، از سال 2014 طراحی هتل را انجام داده است.

اگر شما می توانید سفر خود را برای ماه مارس برنامه ریزی کنید، شانس خوبی خواهید داشت که در نمایشگاه سالانه ikebana در هتل شرکت کنید که سال گذشته شامل 23 نوع گل بود. در حالی که Kitano هیچ کلاس ikebana ارائه نمی دهد ولی این هتل می تواند کلاس های خصوصی  با Noda  برایتان بگذارد.

3. The Pulitzer, Amsterdam

وقتی حرف از هلند میاید یکی از اولین چیزهایی که به ذهن می آید لاله ها هستند.
در حالی که شما بدون شک می توانید این گل ملی غیر رسمی را در بسیاری از هتل های هلندی در بهار به دست بیاورید، شما با 2.000 لاله در باغ های حیاط خلوت بزرگ Pulitzer مواجه خواهید شد که توسط همان معمار معروف منظره Rijksmuseum طراحی شده است.

طراح گل هتل، همچنین داخل هتل را با لاله های رنگارنگ پراز تزئین تکمیل کرده است. نگران نباشید اگر فصل اول لاله هارا از دست دادید، چرا که نمایشگرهای چشمگیر به صورت هفتگی تغییر می کنند و اغلب فصل نشان داده می شوند. حتی هتل یک فروشگاه گل در لابی دارد، بنابراین شما می توانید اتاق خود را با تمام ساقه هایی که می خواهید پر کنید.

4. Bellagio, Las Vegas

در لاس وگاس شاهد کارهای بی نظیر هستیم و Bellagio از این قائده استثنا نیست . این هتل در سالن کنسرواتوار و باغ گیاهان 14000 فوت مربعی قرار دارد که در هر فصل به طور گسترده ای مناظر تغییر می کند.

نمایشگاه های چرخان مطمئنا بدون توجه به زمانی که شما بازدید می کنید. تم های قبلی، بهار ژاپن، سال نو چینی، بهشت ​، فصول و... را پوشش داده اند. و چون لاس وگاس است، این بازدید گل رایگان است و برای عموم مردم باز است.

5. Claridge's, London

 ( درباره McQueens: هنگامی که کالی الیس در سال 1991 مک کوئین را ایجاد کرد، او یک هدف را در ذهن داشت. "من می خواستم گل های ساده و شیک را زیبا به بازار لندن ارائه دهم و من می دانستم که مردم آن را دوست دارند."

 کالی در تجربه کسب و کار خود در تیم بازاریابی یک بانک بزرگ تجاری بین المللی فرانسوی متمرکز بود. کالی می گوید: "هرگز نمی توانم توصیف کنم که چقدر شگفت زده میشوم وقتی تماس هایی در مورد گل های ما از هالیوود و ژاپن دریافت می کنیم."،"شگفت انگیز است که فکر کنیم که از یک فروشگاه کوچک در لندن،ما شهرت خوبی برای کیفیت و نوآوری هایی که در سراسر جهان شناخته شده است دست یافتیم. بله، من خیلی از آنچه که ما به دست آورده ایم افتخار می کنیم )

 McQueens در لندن است و Claridge's iconic از سال 2011 از خدمات آن استفاده می کند.

حتی یک مغازه مک کوئین در هتل وجود دارد، هرگز فکر نکنید که این یک فرصت ویژه نیست و یک کلاس  یک روزه را در مکتب گل McQueens  با استاد بگذارید تا اطلاعات گل خود را واقعا بالا ببرید.

6. The Taj Mahal Palace, Mumbai

کاخ تاج محل در بمبئی هند، هتل مشهور پنج ستاره ای با تزئینات گل برای مطابقت با محله تاج محل در آگراست. یک تیم گل خانه هر روز به طور کلی گل چیدمان می کنند و هرهفته یک نمایش جدید ایجاد می کنند - به جز گل های لابی که توسط یک گلکار بیرون تهیه می شود.علاوه بر لابی، چشم خود را برای نمایش های گل های خلاقانه در همه جا، از رستوران ها تا اتاق ها باز نگه می دارد.

اگر یک جشن خاص را جشن می گیرید،می توانید آرایش قلب شکل و گلبرگ های گل رز را در سراسر اتاق خود پیدا کنید. گلها در داخل ترکیبی از محلی و وارداتی هستند، هماهنگ با فصول و همچنین جشنواره های مختلف هند. به عنوان یک سوپرایز اضافی، همه مهمانان spa با گل leis استقبال می شوند.

7. The Dolder Grand, Zurich

هیچ جزئیاتی در Dolder Grand در زوریخ، این هتل فوق العاده لوکس که همچنین برای آثار هنری ارزشمند آن شناخته شده، نادیده گرفته نشده است.

گل کارها درطول محوطه هتل که شامل 20  بخش مختلف است هر روز صبح گل ها را بررسی میکنند وگل های متنوعی را ایجاد می کنند.

در حالی که ترتیبات گل در لابی همیشه بزرگ است، pièce de résistance تخم مرغ عید پاک سالانه هشت پا طول 3000 پوند وزن و 24 ساعت طول می کشد و بیش از 12.000 هویج برای اجرای آن استفاده می شود.

8. Gaylord Opryland Resort, Nashville

Gaylord Opryland Resort در نشویل، تنسی، برای اختصاص 9 هکتار به باغ گیاهان داخلی است که توسط 20 باغدار تمام وقت نگهداری می شود. در اینجا شما می توانید 50.000 گیاه گرمسیری را از درختان نخل و موز پیدا کنید. البته، شما همچنین می توانید انواع گیاهان جنوبی مانند gardenias و حتی یک درخت مگنولیا با 40 فوت ارتفاع پیدا کنید

در حقیقت، بسیاری از گیاهان در طول سال با دو سیستم تحت کنترل آب و هوا و سیستم تبادل هوا کنترل می شوند و زمان زیادی برای کاشت سه باغ جداگانه اختصاص داده شده است.

باغ کنسرواتوار قدیمی ترین  بخش این مجموعه است، که در سال 1984 افتتاح شد و با 10.000 گیاه گرمسیری پر شده است. Atrium Cascades جایی است که بیشتر گیاهان گلدار را به همراه یک آبشار پیدا می کنید. Delta Atrium دارای احساسات نیمه گرمسیری و گونه های بومی جنوب است. 
اگر می خواهید از فرصتتان استفاد و لذت ببرید، یک اتاق مجلل باغی بخرید.

9. Hotel Metropole, Monte Carlo

بیشتر هتل های پنج ستاره به نمایش گل های خود، به ویژه در لابی، تلاش بیشتری می کنند. اما هتل متروپول یک مفهوم کلی را به دکور خود اختصاص می دهد.

به عنوان مثال، خلق و خوی جاری بهار است که توسط یک درخت شکوفه ای ،کامل در لابی نشان داده شده است.

10. Four Seasons Resort Oahu at Ko Olina, Kapolei, Hawaii

گل کاری Fong Tagawa از الهام گرایی نشات میگیرد، از پس زمینه در هنرهای زیبا و موسیقی، که کمک می کند تا نه تنها حساسیت هنری خود را توضیح، بلکه همچنین او را قادر به ضبط احساسات مختلف در گل کاری خود برای Four Seasons Resort Oahu می کند.
او و تیم او تمایل دارند در مورد شکوفه های فصلی طراحی داشته باشند با تاکید بر محیط محلی. به عنوان مثال، whimsical peacock  از ارکید فصلی دندروبیوم و فاکتور کم باد استفاده میشود

(بر خلاف هتل های دیگر، آنها باید توجه به باد و سایر شرایط آب و هوایی داشته باشند، چرا که این مجتمع دارای یک لابی باز است.)

Fong Tagawa و تیم او علاوه بر تنظیم گل ها، طرحهایی را در زمینه حوادث و تعطیلات نیز ایجاد می کنند، مانند یک خروس بزرگتر از حیات برای سال خروس.

11. Nanjing Green Towers, Nanjing, China

اگر از بودن گل و کیاه در لابی به اندازه کافی حیرت زده نمی شوید هتلی وجود دارد که در تمام آن گل و گیاه وجود دارد، در برج های نانجینگ سبز، در سال 2018 در ناحیه Pukou، دو ساختمان که کل این فاکتور را دارند ایجاد شد.
طرح اجرا شده توسط معماران Stefano Boeri دارای  نمایی در حدود 1100 درخت و 2500 گیاه و درختچه است که در یک ساختمان زندگی می کنند.

اما این شاهکار با شکوه نه تنها برای نشان دادن است بلکه به عنوان اولین جنگل عمودی آسیا (شرکت معماری ایتالیایی قبلا یکی از آنها را در میلان ساخته است) که با زندگی گیاهی به مبارزه با آلودگی هوا با جذب 25 تن دی اکسید کربن هر ساله کمک می کند 
برج بزرگتر اغلب محل دفتر، همراه با یک موزه و مدرسه معماری سبز است.

یک هتل Hyatt با 247 اتاق با استخر روباز در برج کوچکتر وجود دارد، بنابراین شما می توانید در یکی از تنها جنگل های عمودی تجربه اقامت داشته باشید.

منبع: CNN TRAVEL

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc