https://gateway.trip.ir/api/

ده جزیره برتر سال 2018

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

ده جزیره برتر سال 2018

لیست جزایر برتر خود را با این لیست به روز کنید ! از سواحل شرقی ایالت متحده تا جنگل های دور افتاده سنتی ژاپن ، همه این لیست شامل جزایر با ادعای بهترین ها در سال 2018 هستند.

 جزیره Maui ، اقیانوس آرام

 جزیره Maui ، اقیانوس آرام

وقتی برای تفریح به بیرون می روید،مائوئی بهترین منظره را به شما ارائه می دهد.فقط به آن zipliner که در یک سایبان سبز قرار دارد نگاه کنید،یا آن دوچرخه سوار کوهستان که ازدرخت اکالیپتوس و کاج گذشته است،مسافران نیز همچنین حسی را از طریق مسیرهای پیاده روی ایجاد شده با گدازه های آتشفشانی و جنگل های بامبو تجربه کرده اند.در امتداد ساحل صدای حرکت امواج شنیده می شود.windboarde سوارها بر امواج بلند و غواص های سطحی در میان صخره های پر از ماهی و مرجان ها حرکت می کنند و حتی اگر برای ما عنوان نشده جاذبه های گردشگری نمادین The Valley Isle (نام مستعار مائوئی) مثل رانندگی در جاده به مقصد هانا،تماشای طلوع آفتاب از قله Haleakalā،پارو زدن کایاک با منظره نهنگ گوژپشت در منطقه Makena Bay. در مجموع جذابه.

جزیره Cumberland ، اقیانوس اطلس

جزیره Cumberland ، اقیانوس اطلس

برخلاف بسیاری از سواحل شرقی شلوغ، جزیره Cumberland دوست داشتنی و مناسب آرامش انفرادی است.شما هیچ اثری از دنیای مدرن در این جزیره بکر پیدا نخواهید کرد-این وضعیت به عنوان یک ساحل ملی است و منطقه بیابانی بیشتر توسعه را محدود کرده است و فقط با کشتی قابل دسترسی است.جنگل های بلوط زنده جزیره،نمک طعم دار،سواحل صاف شن و ماسه منزلگاه طیف گسترده ای از حیات وحش است از جمله لاک پشت های دریایی و پرندگانی که در آب یا اطراف آن زندگی می کنند. با دوچرخه یا با پا کاوش کنید و در یکی از اردوگاه های مختلف استراحت کنید.در یک شب صاف،ستاره گان چشمگیر هستند.

Bay Islands ، آمریکای مرکزی

Bay Islands ، آمریکای مرکزی

Roatán و Utila بین 16 مایلی(25 کیلومتر) و 31 مایلی (50 کیلومتر) از ساحل شمالی هندوراس قرار دارند.صخره های آنها بخشی از رتبه دوم در لیست بزرگترین مرجان های صخره ای جهان را به خود اختصاص می دهند و با ماهی، مرجان ها، اسفنج ها، اشعه ها، لاک پشت های دریایی و حتی کوسه نهنگ ها نیز برخورد می کنند.Roatán بزرگترین و محبوبترینِ گروه است و برای غواصی و غواصی سطحی(snorkeling) خیلی مشهور است. برای آرامش بیشتر، ساحل شنِ سفید و ماسه در غرب Bay وجود دارد. Utila با جفت سواحل کوچک و ده ها هتل،رستوران،بار،مغازه های غواصی جمعیت کوله پشت گردها (backpacker)را نشان می دهد.علاوه بر نقاط غواصی فوق العاده،کوسه نهنگ های نوجوان جذابیت دیگری نیز به شمار می آیند که به طور مرتب در اطراف جزیره دیده می شوند.

Lord Howe Island ، استرالیا

Lord Howe Island ، استرالیا

این جزیره از سرزمین اصلی استرالیا 600 کیلومتر فاصله دارد.زیبایی استوایی Lord Howe که در فهرست میراث جهانی قرار دارد،در سطح جهان به خوبی شناخته شده نیست اما در لیست حافظه بیشتر استرالیایی ها وجود دارد.پرواز دو ساعته از سیدنی یا بریزبن به این منطقه است اما با راه دریایی دو کوه بلند را می بینید که از یک تالاب کریستالی شفاف بالا رفته اند و برای قایقرانی  وکایاک سواری ایستاده عالی است.بازدید کنندگان ساحل طلایی از موج سواری،غواصی،صید ماهی و مشاهده سفرهای لاک پشت بهره می برند.جنگل های بارانی Lord Howe برای تماشاگران پرنده کشش ایجاد می کند.این جزیره با انزوا نسبی یک محیط زیست منحصر به فرد ایجاد کرده است ومسیرهای پیاده روی با جنگل های سر سبز آن همراه است.پیاده روی در محدوده قدم زدن آسان تا بالاروی از صخره،تا جایی که پرندگان سوار بر موج ها هستند.

جزایر Raja Ampat

جزایر Raja Ampat

جزایر کم جمعیت Raja Ampat شامل بیش از 1500 جزیره نزدیک Sorong،در غرب Papua است.با مناظر شیب دار شگفت انگیز ، جزایر پوشیده از جنگل ، سواحل شن سفید داغ ، تالاب مخفی، غارهای شبح وار، جزایرکوچک پوشیده از قارچ های عجیب و غریب و آب های شفاف فیروزه ای ،Raja Ampat باید یکی از زیباترین جزیرهای زنجیره ای در آسیای جنوب شرقی باشد.هرچند زیبایی بی نظیر تنها چیزی نیست که مردم در اینجا میبینند. Raja Ampat همچنین دارای حیات وحش فراوان است، با چند گونه از پرندگان بهشتی که در میان درختان پرواز می کنند و تنوع زندگی دریایی و صخره های مرجانی که یک رویا برای غواصی است (و همچنین برای snorkelers فوق العاده است). بازدید کنندگان خارجی این نقطه بیولوژیکی به حفظ زیبایی طبیعی آن کمک می کنند.

جزایر Yaeyama ، ژاپن

جزایر Yaeyama ، ژاپن

در جنوب غربی مجمع الجزایر ژاپن، جزایرYaeyama بهترین مکان برای غواصی و غواصی سطحی (snorkeling) ، سواحل عالی و برخی از آخرین جنگل های نیمه گرمسیری نابود شده کشور است.بر روی ماسه ها ریلکس کنید یا در طول روز در جزیره اصلی Ishigaki پیاده روی کنید. مرزهای متراکم، باتلاق های مانگرو و صخره های مرجانی در نزدیکی Iriomote-jima ( آخرین مرز ژاپن) را کشف کنید یا در فرهنگ جزایر Ryūkyū در روستای سنتی Taketomi و با گل تزئین شده غوطه ور شوید،جایی که در آنجا به راحتی یک مغازه در دید شما پیدا نخواهد شد. شاید بهترین ویژگی Yaeyama این باشد که شما می توانید به راحتی کشف کنید و همچنین خدمات فراوان ،به این معنی که شما می توانید جزایر متعدد را در یک سفر ببینید.

جزیره Hvar

جزیره Hvar

مقصد ساحلی آفتابی ترین و مسحور کننده ترین بخش کشور کرواسی ، جزیره زیبای Hvar صد و پنجاهمین سال است که به عنوان یک مقصد توریستی شناخته شده است و در سال 2018 با یک برنامه خاص در نمایشگاه ها،کنسرت ها و جشن ها این مناسبت را جشن میگیرد.بازدیدکنندگان از سال 1868 به  این جزیره برای آب و هوای عالی و مناظر خیره کننده آمده اند. امروزه هتل های پرطرفدار، رستوران های زیبا و شب زنده داری شهر Hvar در کنار شهر های باستانی رها شده،قله های تپه ای، باغ های انگور و حومه اسطوخودوس در داخل کشور خواب می بینند.این جزیره همچنین به عنوان یک مقصد گردشگری فعال در حال رشد است و با مسابقات سالانه شنا در حال گذران است.

جزیره Menorca

جزیره Menorca

بعد از طلسم مالورکا یا ایبیزا در سواحل آفتابی Menorca  وارد شوید و میزان افت را مشاهده کنید - جزیره شرقی جزایر بالئاریک،مجموعه دو تایی از شهرهای پر از آب دریا، در شرق آنگلوِ اسپانیایی Maó و غرب Ciutadella  لذت بخش و متمایز است و شن و ماسه سفید و طلایی این خط ساحلی 216 کیلومتری یکی از زیباترین مناطق مدیترانه ای است.دررون کشور،این جزیره به طور مجزا روستایی باقی مانده است با دیوارهای سنگی و تپه های ناهموار بین روستاهای سفید پوستان.در سال 1993،یونسکو منورکا را یک ذخیره زیست کره اعلام کرد که هدف آن حفاظت از محدوده های زیست محیطی مانند تالاب طبیعی پارک s'Albufera des Grau و آبیاری جالب توجه از سایت های مرموز عصر برنز.

جزیره Crete

جزیره Crete

کرت، به سادگی، یکی از حلقه های برجسته یونان است.با تمدن Minoan چهار هزار ساله در کاخ Knossos، که ثروت بی نظیر آن در موزه باستان شناسی هراکلیون محافظت می شود.حیات وحش را از طریق طولانی ترین جاذبه یا قله اروپا به غار دیکتون، زادگاه اسطوره زئوس گذر کنید .نمونه بخشش محلی را در تاورناهای روستایی، از تازه ترین غذاهای دریایی و گوشت بره های پخته شده تا پنیر و عسل با طعم های مختلف از کوه های گیاهی، و طعم و مزه پیچیده تولید شده از انگور بومی در Irakli Wine Country تجربه کنید.سپس با قایق در امتداد افق از بین روستاهای رها شده در ساحل جنوبی و سواحل محصور گذر کنید.

جزیره Santa Catarina ، برزیل 

جزیره Santa Catarina ، برزیل

جزیره Santa Catarina خط ساحلی پر جنب و جوش و متنوع دارد،از جاهای آرام،خلیج های شلوغ  شمال،تا جاهای طبیعی، سواحل صخره ای جنوبی را پوشش می دهد.اما این فقط سواحل نیستند که این جزیره را خیلی جذاب می کنند،یک جنگل از پناهگاه های کاج  محفاظت شده سواحل شرقی،در حالی که تپه های ساحلی Praia da Joaquina یک چشم انداز قمری ایجاد می کنند.آنسوی کوه ها،جنگلِ بارانی آتلانتیک،به Lagoa da Conceição دوست داشتنی ختم می شود.مرکز شهر فلورینوپولیس،پایتخت فرهنگی جنوب برزیل و دروازه ای به جزایر دیگر است و هر یک ازبخش های جزیره دارای مشخصه های متمایز است.

منبع: lonelyplanet

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc