https://gateway.trip.ir/api/

با سکه های باقی مانده از سفرهای خارجی قبلی چه کنیم؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

با سکه های باقی مانده از سفرهای خارجی قبلی چه کنیم؟

سفرهای خارجی

به تازگی از یک دانشگاه خارجی فارغ التحصیل شده اید یا بعد از یک سفر خارجی چندماهه می خواهید به خانه بازگردید، و ناخواسته مقداری پول به صورت سکه همراهتان است. مطمئنا قبل از خروج از آن کشور، خرج کردن همه آن سکه ممکن نیست و هم وزن بالایی دارند و هم آلوده اند. همچنین، صرافی ها به ندرت آنها را قبول می کنند. در این مطلب به شما می گوییم که با این سکه ها چکار کنید:
1.    در فرودگاه از سکه هایتان لذت ببرید
اگر می خواهید سکه های سنگین در ادامه سفر آزارتان ندهند، تا می توانید در فرودگاه آنها را خرج کنید. خودتان را به یک غذای خوشمزه در رستوران دعوت کنید و به گارسون تعدادی سکه انعام بدهید. همچنین می توانید با سکه ها برای دوستانتان سوغاتی بخرید، یا چند تا کتاب و مجله برای مطالعه در هواپیما. 
2.    سکه هایتان را بصورت آنلاین بفروشید
می توانید از طریق سایت هایی مثل eBay سکه ها را بفروشید و قیمت کلی آنها را به واحد پول کشور خودتان نزدیک کنید.
3.    منزل تان را با این سکه ها تزئین کنید
شما می توانید سکه ها را به عنوان یادگاری از کشورهایی که به آنها سفر کردید، بر روی یک مقوا بچسبانید و قاب کنید. یا می توانید آن ها را شسته و ضدعفونی کنید و در یک بطری شیشه ای قرار داده و روی طاقچه یا کنار تخت تان بگذارید تا خاطرات سفرهایتان همیشه همراهتان باشد.
4.    سکه ها را هدیه دهید
اگر دوستی دارید که قصد سفر دارد، سکه هایتان را به او هدیه دهید مخصوصا اگر سکه ها متعلق به کشور مقصد اوست. قبل از هدیه دادن حتما" سکه ها را بشویید و برق بیاندازید تا وقتی به خانه شان بر می گردند حسابی تمیز و درخشنده باشند.
5.    آنها را تبدیل به سوغاتی های مگنتی کنید
اگر می خواهید سکه ها را به عنوان یادگاری نگه دارید یا بصورت سوغاتی به دوستان بدهید، می توانید با مقداری چسب و آهن ربا های کوچک، از آنها بهره بیشتری ببرید. آهن ربا ها را با چسب به پشت سکه بچسبانید و از آنها بعنوان مگنت استفاده نمایید.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc