https://gateway.trip.ir/api/

بعد از کرونا روند سفر کردن چه تغییراتی می کند؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

بعد از کرونا روند سفر کردن چه تغییراتی می کند؟


بعد از گذشت حدود سه ماه از شیوع بیماری ویروسی کرونا در جهان، اغلب سفرها تحت تاثیر این بیماری کنسل شده اند و همزمان با ورود به فصل بهار در سال 2020 تقریبا بیشتر کشورها در حالت قرنطینه قرار دارند و سفرکردن غیرممکن است. حال ممکن است که این سوال پیش بیاید که کشورهای توریست پذیر در ماه می چه شرایطی دارند؟ یا بعد از پشت سر گذاشتن پیک بیماری، سفر کردن چه تغییراتی می کند؟ آیا اصلا کسی سفر خواهد کرد؟ 
بر اساس یک نظرسنجی جدید سفرکردن همچنان طرفدار دارد و مردم برای آن برنامه ریزی می کنند. بیش از نیمی از آمریکایی ها (58%) برای ماه های می تا سپتامبر 2020 برنامه سفر چیده اند، مادامی که مقاصد مورد نظرشان در قرنطینه نباشد. اما همین تعداد افراد به شدت مراقب اند، به صورتی که یک چهارم آنها شهرهای بزرگ را انتخاب نمی کنند یا از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند. تعداد زیادی هم سفرهای داخلی را انتخاب می کنند.
مدیر سایت LuggageHero معتقد است که بعد از پایان ماجرای این بیماری، بیشتر از همیشه با تقاضا برای سفر مواجه خواهیم شد.
متخصصان صنعت گردشگری معتقدند که برای کسانی که قصد سفر در فصل بهار دارند همچنان چشم اندازهای مثبتی وجود دارد. اگر مرزها بازگشایی شوند، آغوش مقاصد مورد نظر شادمانه به روی شما باز است. اما این "اگر" فعلا خیلی سنگین است.
اگر از متخصصان این حوزه سوال کنید، به شما می گویند که سفر و گردشگری به سرعت جایگاه قبلی خودش را بدست می آورد. حتی سریعتر از آنچه تصورش را بکنید. جان لاول، یکی از همین متخصصان معتقد است که علیرغم این سختی ها و چالش ها، اوضاع تا همیشه به این صورت نمی ماند. از نظر او صنعت توریسم همیشه منعطف بوده و بارها و بارها از موقعیت های مشابه مانند بیماری های سخت و بلایای طبیعی به خوبی عبور کرده است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc