https://gateway.trip.ir/api/

بدترین و بهترین فرودگاه جهان برای مسافران تاخیر کننده

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

بدترین و بهترین فرودگاه جهان برای مسافران تاخیر کننده

مسافرانی که با تاخیر و قبل از پرواز به فرودگاه میرسند در برخی از فرودگاه ها شاید به پرواز برسند، اما در برخی از جاها پرواز را از دست خواهند داد. در واقع اینکه شما نزدیک به بستن شدن زمان گیت به فرودگاه برسید و پرواز خود را از دست ندهید، به اینکه این فرودگاه در چه شرایطی و امکاناتی و چه سطحی از شلوغی است کاملاً مرتبط است و این موضوعی است که شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید!

علاوه بر اینکه تاخیر بخش جدایی ناپذیر صنعت هوانوردی مسافربری است، از آن طرف موضوع تاخیر را نیز میتوان بخشی از مشکلاتی نامید که مسافرانی که زیاد به سفر میروند با آن رو به رو خواهند شد، این موضوع میتواند به علت ترافیک، خواب ماندن، خراب شدن ماشین و سایر مشکلاتی باشد که ناگهان اتفاق میفتد و ممکن است هزینه ای که بابت بلیط هواپیما کرده اید را تحت تاثیر قرار دهد و موجب ضرر به مسافر شود. در این میان برخی از فرودگاه ها بر اساس شرایطی که دارند میتوانند با مسافر کمی سازگارتر باشند و مثلاً اگر قانون باشد که 30 دقیقه قبل از پرواز گیت بسته میشود، ممکن است حتی شما را در 20 دقیقه قبل از پرواز نیز پذیرش کنند، این البته رسمی نیست و فقط لطفی است که ممکن است برخی از فرودگاه ها با مسافران پرواز و آن هم در شرایط خاص انجام دهند.

درست در آنطرف ماجرا، فرودگاه هایی هستند که بسیار در این خصوص مقرراتی هستند و این امکان برای مسافران متاخر وجود ندارد، البته در برخی از شرایط علاوه بر اینکه ماموران پرواز نمیتوانند به مسافر کمک کنند، شرایط نیز به گونه ای است که به خودی خود پرواز را از دست خواهند داد. این موضوع را میتوان بخاطر بخش های امنیتی هر فرودگاه و وسعت فرودگاه دانست که زمان زیادی را از مسافران میگیرند.

شرکت Financebuzz تحقیقاتی را انجام داده است و به بهترین و بدترین فرودگاه در منطقه آمریکا رسیده است که در زیر به آنها اشاره شده است، همچنین در سایت این شرکت به صورت دوره ای آمارهای مناطق دیگر نیز منتشر خواهد شد.

طبق آخرین بررسی ها بهترین فرودگاه برای متاخرین فرودگاه hobby است که در منطقه هوستن آمریکا واقع شده است.

بدترین فرودگاه نیز فرودگاه Newark Liberty میباشد که در منطقه متروپولیتن واقع شده است.

شما نیز اگر تجربه ای در این خصوص در فرودگاه های مختلف دارید میتوانید آن را با ما و سایر خوانندگان تریپ به اشتراک بگذارید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc