https://gateway.trip.ir/api/

علت محبوبیت برخی از هتل های 4 ستاره جهان

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

علت محبوبیت برخی از هتل های 4 ستاره جهان

برخی از هتل های 4 ستاره در کشورهای مختلف حتی از هتل های 5 ستاره طرفداران بیشتری دارد، در تریپ به این موضوع پرداخته ایم. بهتر است قبل از هر چیز شما را با چند هتل چهار ستاره برتر در جهان آشنا کنیم و سپس به علت های محبوبیت این هتل ها اشاره کنیم. با تریپ همراه باشید.

بهترین هتل های 4 ستاره دنیا

Atana Hotel دبی

Park Inn by Radisson برلین

Doubletree By Hilton نیویورک

Leonardo Hotel آمستردام هلند

چهار هتلی که در بالا به آنها شاره شد در تمام دنیا به عنوان محبوب ترین و بهترین هتل های 4 ستاره به شمار میروند، مورد اول را میتوان نزدیک ترین جایی دانست که میتوانید به راحتی با رزرو بلیط هواپیما دبی به آنجا سفر کنید.

علت محبوبیت هتل های 4 ستاره

علت این محبوبیت را در چند عامل میتوان مطرح کرد:

1- هتل های 5 ستاره گران قیمت هستند و این گران بودن در کنار آنکه مسافران بیشتر زمان خود را در بیرون از هتل میگذرانند کمی بی معنی به نظر میرسد، مگر آنکه در یک هتل ساحلی با نمای عالی باشید و قرار نباشد هر روز از صبح تا شب در شهر بگردید. بنابر این مسافر در هنگام رزرو هتل خارجی سعی میکند به هتل های 4 ستاره که علاوه بر هزینه معقول خدمات خوبی نیز ارائه میکنند تمرکز کند.

2- هتل های 4 ستاره را میتوان هتل هایی دانست که کمتر از هتل های 3 ستاره شکایتی دارند، در واقع تمیز هستند و این موردی است که برای خیلی از مسافرین اهمیت دارد. 

3- بیشترین هتل هایی که نزدیک مرکز یک شهر توریستی ساخته میشوند 4 ستاره هستند و این مورد را میتوان یکی مهمترین مواردی دانست که باعث محبوبیت برخی از هتل های 4 ستاره میشود. در واقع هتل هایی که هم تمیز هستند و هم خدمات خوبی ارائه میکنند و هم در مرکز شهر هستند به طور کلی محبوب هستند. 

4- اصولاً هتل های 4 ستاره استخر، سونا و جکوزی ندارند، ولی آن دسته از هتل هایی که این موارد را ارائه میکنند و یا باشگاه تناسب اندام در هتل دارند به محبوبیت آنها افزوده میشود.

5- مورد آخر را میتوان در نظرات مسافرین گذشته هتل ها بررسی کرد، احتمالاً شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به نظرات کاربرانی که از یک هتل استفاده کرده اند توجه میکنید، در این حالت، هتل هایی که بیشترین نظر مثبت را از مسافرین خود دریافت کرده باشند محبوب میشوند.

SpecialOffer

برچسب‌ها

رزرو اینترنتی هتل بهترین هتل های 4 ستاره دنیا هتل های 4 ستاره رزرو هتل 4 ستاره بهترین هتل های خارجی
بهترین هتل های خارجی
بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc