https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های 5 ستاره دنیا در کدام کشور قرار دارند؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های 5 ستاره دنیا در کدام کشور قرار دارند؟

بر اساس گزارشی که از سوی forbes منتشر شده است یک کشور اروپایی توانسته به عنوان مقصد مسافران هتل های 5 ستاره شناخته شود. کارشناسان forbes همه ساله به کشورها و شهرهای مختلف سفر میکنند و رستوران ها و هتل ها را به خوبی رصد میکنند، به تازگی لیست سی و دوم این شرکت طی سال های گذشته منتشر شده است که نشان میدهد کشور انگلیس توانسته با هتل های 5 ستاره خوبی که دارد نظر این کارشناسان را جلب کند و بر اساس میزان تکمیل ظرفیت هتل های 5 ستاره این شهر و مقایسه با شهرهای دیگر دنیا به این نتیجه رسیده اند که این کشور بهترین کشور توریستی جهان است که مسافرانِ علاقه مند به هتل های 5 ستاره، هیچوقت از سفر به شهرهای آن پشیمان نخواهند شد. با تریپ همراه باشید تا با بهترین هتل های 5 ستاره انگلیس کمی آشنا شویم.

هتل های 5 ستاره لندن

اگر به انگلیس علاقه مند هستید و قصد دارید در چند ماه آینده به این مقصد توریستی و تجاری سفر داشته باشید بهتر است برای رزرو هتل به سراغ هتل های 5 ستاره این کشور بروید که در ادامه لیست آنها برای شما آورده شده است.

1- Montcalm Royal London House - City of London

2- The Royal Horseguards

3- The Savoy

4- The Montcalm London Marble Arch

5- Shangri-La Hotel, At The Shard

6- Sea Containers London

7- The Langham, London

8- Conrad London St. James

9- ME London

10- Royal Garden Hotel

در صورت نیاز به رزرو تور انگلیس و اقامت در لندن، در هر فصلی از سال میتوانید با تریپ تماس بگیرید تا شما را جهت اخذ ویزا و یا رزرو بلیط هواپیما راهنمایی کنند. فراموش نکنید که انگلیس شهری است که یکی از معروف ترین دانشگاه های دنیا در آن قرار گرفته است و همچنین لندن مهم ترین شهر آن میباشد.

SpecialOffer

برچسب‌ها

بر اساس گزارشی که از سوی forbes منتشر شده است یک کشور اروپایی توانسته به عنوان مقصد مسافران هتل های 5 ستاره شناخته شود. در تریپ با آن آشنا میشوید هتل های 5 ستاره لندن رزرو هتل لندن هتل های لندن لندن
لندن
بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc