https://gateway.trip.ir/api/

در سال 2020 کدام ایرلاین بهترین بیزینس کلاس را دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

در سال 2020 کدام ایرلاین بهترین بیزینس کلاس را دارد؟

باز هم یک شرکت آسیایی در رتبه نخست بهترین بیزینس کلاس ایرلاین ها در سال 2020 قرار گرفت با این تفاوت که از یک شرکت آسیایی دیگر سبقت گرفت. تا سال گذشته این رتبه در اختیار ایرلاین سنگاپور بود اما در سال 2020 این جایگاه را ایرلاین قطری به خود اختصاص داد. اگر علاقه مند هست علت این موضوع را بدانید و بیشتر با امکانات بخش بیزینس کلاس قطر ایرویز در مسیرهای مختلف دنیا آشنا شوید با تریپ همراه باشید.

بیزینس کلاس قطر ایرویز | QSuite

میتوان گفت QSuite بخشی از هواپیماهای قطر ایرویز است که راحت ترین جا و بهترین امکانات برای مسافرین در نظر گرفته شده است. تفاوت این بخش با مدل های بخش بیزینس در بیشتر ایرلاین ها این است که برای هر بخش درب اختصاصی  گذاشته شده است تا افراد مزاحم شما نشوند، چیزی شبیه به درب هتل که با انداختن کاغذ "لطفاً مزاحم نشوید" کارکنان را متوجه میکنید که داخل اتاق و سوئیت شما وارد نشوند.

شعار قطر ایرویز برای این بخش به این گونه است : " ما تلاش میکنیم بی نظیرترین خدمات را به شما بدهیم "

بهتر است بدانید خدمه پروازی که در این بخش فعالیت میکنند منحصر به این بخش میباشند و در بخش اکونومی نیستند. ضمن اینکه این بخش با نورپردازی ویژه ای همراه هست و همه چیز در نهایت عالی خود میباشد، از جمله تخت و صندلی بسیار راحت و فضایی که میتوانید به مطالعه و تماشای فیلم بپردازید.

قطر ایرویز

در حال حاضر مقاصدی که میتوانید از QSuite استفاده کنید و در هنگام رزرو بلیط هواپیما برای سوئیت بیزینس کلاس قطر ایرویز به صورت آنلاین درخواست دهید، برای شما در زیر لیست شده اند:

- آفریقا: کیپ تاون و ژوهانسبورگ

- آسیای شرقی و اقیانوسیه: بانکوک، بنگلور ( شهری در مرکز هند)، هنگ کنگ، مالدیو، بمبئی، شانگهای، سیدنی، سنگاپور، پکن، توکیو، کانبرا، آدلاید، کوالالامپور، اوکلند، سئول، دهلی، کلمبو

اروپا: آمستردام، برلین، فرانکفورت، لندن، پاریس، استکهلم، زوریخ، مونیخ، میلان، کپنهاگ، منچستر

خاورمیانه: کویت، مسقط، بیروت

- آمریکا: شیکاگو، نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، دالاس، بوستن، مونترآل، سائو پائولو، بوینس آیرس، فیلادلفیا

هزینه بیزینس کلاس قطر ایرویز

اگر علاقه دارید در یکی از سوئیت های بخش بیزینس ایرلاین قطری در طول مدت پرواز اقامت داشته باشید باید چیزی در حدود 6000 دلار هزینه کنید. در مورد رزرو تور در خصوص هر کدام از شهرها که در بالا به آنها اشاره شد و دریافت ویزا میتوانید با کارشناسان ما در تریپ در تماس باشید. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc