https://gateway.trip.ir/api/

این 3 کشور ناامن ترین مناطق برای سفر شناخته شدند

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

این 3 کشور ناامن ترین مناطق برای سفر شناخته شدند

بهتر است از سفر به این 3 کشور در سال 2020 اکیداً خودداری کنید چون بسیار ناایمن هستند و خطرات جدی برای مسافران دارند. این رتبه بندی توسط Insurly تنظیم شده است، شاید تا اسم مناطق ناامن برای سفر به گوشمان میرسد یاد افغانستان و سایر کشورهای منطقه اطراف ایران بیفتید ولی در اینجا اسم کشورهایی به چشم میخورد که شاید اسمشان را کمتر به عنوان مناطق خطرناک شنیده باشید و از این نظر حائز اهمیت است. در ادامه این 3 کشور به شما معرفی خواهند شد تا از سفر به آنها اجتناب کنید.

3 کشور ناایمن برای گردشگران در سال 2020

رتبه سوم تعلق میگیرد به جمهوری آفریقای مرکزی که از 100 امتیاز از جوانب مختلف توانسته فقط 21 امتیاز را دریافت کند.

رتبه دوم تعلق میگیرد به جمهوری دموکراتیک کنگو که در قلب آفریقا قرار گرفته است و از 100 امتیاز 15 امتیاز را دریافت کرده است.

در نهایت رتبه اول و در واقع خطرناک ترین کشور برای مسافران در سال 2020 از نگاه Insurly تعلق میگیرد به سودان جنوبی که از 100 امتیاز فقط توانسته 14 امتیاز را به خود اختصاص دهد.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که، این 3 کشوری که انتخاب شده اند هر سه در قاره آفریقا قرار گرفته اند و این موضوع نشان میدهد که اوضاع این قاره به طور کل جالب نیست.

قطعاً جهانگردی و بازدید از کشورهای مختلف اتفاق جذابی است که افراد زیادی دوست دارند آن را تجربه کنند، اما هیچ کس دوست ندارد هزینه ای که بابت بلیط هواپیما میکند به کشوری باشد که در آن امنیت وجود ندارد، بنابر این در این حالت بهتر است همیشه به نقاطی از جهان سفر کنید که علاوه بر جاذبه های گردشگری، در آن امنیت نیز وجود داشته باشد.

اگر دوست دارید درباره امن ترین کشورهایی که توسط Insurly برای گردشگری انتخاب شده اند اطلاع پیدا کنید به پُست قبلی تریپ با عنوان " این کشور امن ترین مقصد برای مسافران انتخاب شد " مراجعه نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc