https://gateway.trip.ir/api/

فرودگاهی که برای سگ ها سالن استراحت ساخته است

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 اخبار گردشگری

فرودگاهی که برای سگ ها سالن استراحت ساخته است

اگر همراه حیوانات خانگی مخصوصاً سگ قصد دارید از کشور خارج شوید جالب است بدانید سالن استراحت مخصوص سگ در این فرودگاه ساخته شده است. 

فرودگاه بین المللی اوساکا ژاپن

این فرودگاه که با کد یاتا ITM شناخته میشود در آخرین تصمیمات خود اقدام به ساخت جایگاهی ویژه برای استراحت سگ ها در نظر گرفته است، این کار به منظور زمان هایی در نظر گرفته شده است که مسافرانی که بلیط هواپیما آنها دارای توقف های طولانی است و یا با مشکل تاخیر همراه شده اند بتوانید در محوطه ای اختصاصی و بدون تعامل با سایر حیوانات هم استراحت قبل پرواز داشته باشند و هم دستشویی و حتی شاید دوش بگیرند.

فرودگاه اوساکا در ژاپن واقع شده است. گفته میشود اتاقی که در حال حاضر برای سگ ها از 13 فوریه 2020 آماده شده است قبلاً حمام فرودگاهی بوده است که کاربرد خود را از دست داده و به صورت بازسازی شده برای سگ ها آماده شده است.

در کل ایده جالبی به نظر میرسد که در صورت بیشتر شدن آن شاید حیوانات هم از پرواز لذت بیشتری ببرند، در حال حاضر حمل حیوانات در محفظه های مخصوص و مثل بارها میباشد، بنابر این آنها فشار زیادی را در طول مدت پرواز تحمل میکنند.

ژاپن کشوری است که در آسیای شرقی واقع شده است. دور تا دور این کشور را آب تشکیل داده است و پایتخت آن توکیو است.

جاهای بسیار قشنگی را در ژاپن میتوانید بازدید کنید و شاید تنها چیزی که ایرانیان با آن ارتباط برقرار نخواهند کرد غذاهای ژاپنی است که به علت استفاده از ماهی خام در برخی از غذاها و یا جلبک، با ایرانی ها زیاد رابطه برقرار نمیکند.

اگر قصد دارید در آینده به ژاپن سفر کنید بهتر است خودتان را محدود به یک شهر نکنید و به غیر از توکیو از دیگر شهرهای این کشور جزیره ای نیز دیدن کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc