https://gateway.trip.ir/api/

با بهترین هتل های جزیره بالی آشنا شوید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل های بالی

بالی در کشور اندونزی یکی از بهترین مکان های گردشگری دنیا به شمار میرود، در اینجا با جدیدترین هتل های بالی آشنا میشوید تا برای رزرو تور بالی بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. همیشه اقامت در جدیدترین هتل ها میتواند به داشتن تجربه بهتر در سفر کمک کند و لذت سفر چندین برابر میشود چون امکانات به روزتری در اختیار مسافر قرار میگیرد ضمن آنکه به علت نو بودن هتل، دیگر خبری از خرابی ها یا کثیفی ها نیست و با اطمینان میتوان هتل را انتخاب کرد. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما بالی را دارید و یا به دنبال بهترین قیمت تور بالی میگردید بهتر است با این هتل های جدید آشنا شوید. با تریپ همراه باشید.

هتل آپوروا کمپینسکی بالی؛ از مجلل ترین هتل های بالی

هتل آپوروا کمپینسکی بالی

هتل Apurva Kempinski bali یکی از مجلل ترین هتل های بالی است که فعالیت خود را از سال 2019 میلادی آغاز کرد. اگر بلیط هواپیما بالی رزرو کرده اید، هتل آپوروا کمپینسکی بالی که در سال 2019 به روی مسافران باز شده، انتخابی بسیار عالی خواهد بود. فرهنگ و هنر مردمان اندونزی را در این اثر با شکوه میتوانید ببینید. در مجموع 475 اتاق، سوئیت و ویلای ساحلی در این هتل تعبیه شده است. شش رستوران با چشم انداز عالی در این هتل مجلل قرار گرفته است که  طعم های لذیذ غذاهای بالی را میتوانید در این رستوران ها بچشید.

از دیگر امکانات این هتل میتوان به استخر، مرکز تناسب اندام و سالن جلسه و عروسی و اتاق های کاملاً مجهز اشاره کرد.

هتل پاری سودها؛ آرامش بخش ترین هتل بالی

هتل پاری سودها

هتل The Pari Sudha که با فاصله 5 کیلومتری از جاذبه گردشگری ubud قرار دارد، یک ریزورت کوچک با 8 اتاق است و برای افرادی که برای آرامش و ریلکس کردن به بالی سفر می‌کنند، گزینه‌ای بسیار عالی به شمار می‌رود. هتل پاری سودها در ماه مارچ 2019 افتتاح شده و از بهترین هتل های بالی محسوب می‌شود.

هتل ویلایی کاشانتی؛ از سرسبزترین هتل های بالی

هتل ویلایی کاشانتی

هتل Kashantee Village مجموعه‎‌ای از ویلاهایی است که در قلب شهر بالی قرار گرفته‌اند و به واسطه نوساز بودن، بسیار تمیز و عالی هستند. با رزرو هتل در این منطقه، جاذبه‌های تفریحی، رستوران‌ها و مراکز خرید بالی در فاصلۀ کمی از شما قرار خواهند داشت. هتل ویلایی کاشانتی از ماه می 2019 فعالیت خود را آغاز کرده است.

هتل آکسارای ریزورت؛ از بهترین هتل های بالی برای ماه عسل

هتل آکسارای ریزورت

هتل Aksari Resort Ubud که از ماه می 2019 سرویس‌دهی به گردشگران بالی را شروع کرده، به علت زیبایی منحصربه‌فرد و همچنین ساخت پارک و استخر، بهترین گزینه برای زوج‌های جوان در ماه عسل محسوب می‌شود. اگر قصد رزرو بلیط هواپیما را دارید و میخواهید به نقطه ای از جهان برای گذراندن ماه عسل بروید، سفر به بالی و اقامت در هتل آکسارای ریزورت بالی میتواند بسیار هیجان‌انگیز و رمانتیک باشد.

هتل نیرج هارا؛ از جدیدترین هتل های بالی

هتل نیرج هارا

هتل Nirjhara در میان جنگل و مزارع برنج قرار گرفته و فقط چند دقیقه از معبد Tanah Lot، که یکی از مقدس ترین مکان های بالی است، فاصله دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز فقط 1 ساعت خواهد بود. 

با اقامت در هتل نیرج هارا این امکان را خواهید داشت تا از سواحل شن‌وماسه جنوب غربی بالی که هوای گرمسیری دارد استفاده کرده و از اتاق خود نمای فوق العاده زیبای جنگل را تماشا کنید. با ادغام طرح کلاسیک و راحتی سبک های مدرن و ترکیب چوب و سنگ، خانه هایی ویلایی در این محوطه ساخته شده است که در مجموع 25 ویلا را شامل میشود. این اقامتگاه با توجه به تاریخ افتتاح آن که ابتدای سال 2020 بوده، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال هتل نوساز در بالی می‌گردند.

هتل آلوفت؛ از مجهزترین هتل های بالی

هتل آلوفت

هتل Aloft Bali Seminyak به منای واقعی کلمه مرکز شادی و تفریح در بالی به شمار می‌رود. هرچیزی که فکرش را کنید، در این هتل وجود دارد؛ ضمن اینکه به ساحل زیبای آن نیز دسترسی خواهید داشت. یکی از مهمترین ویژگی‌های این منطقه امکان غواصی در آب است؛ همچنین طعم لذیذ غذاهای بالی را میتوانید در رستوران حرفه ای آن بچشید. برای افرادی که به تناسب اندام خود اهمیت میدهند، مرکز تناسب اندامی 24 ساعته در هتل آلوفت بالی تعبیه شده است که در دسترس میهمانان خواهد بود. این هتل در فوریه 2020 افتتاح شده و یکی از جدیدترین هتل های بالی به شمار می‌رود.

هتل رفلس؛ یکی از هتل های زنجیره ای در بالی

هتل رفلس

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای Raffles از آن دسته هتل هایی هستند که حس لاکچری و مدرن بودن را به میهمانان خود القا می‌کنند. یکی از جدیدترین هتل های این مجموعه نیز در بالی قرار دارد که از ماه آوریل 2020 به بهره‌برداری رسیده است. شما می‌توانید هنگام خرید تور بالی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده و لذت سفری لاکچری را تجربه کنید.

در انتها پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با عنوان بالی کجاست را در سایت ما بخوانید.

اقامت در بهترین هتل های بالی در تور بالی

بالی جزیره‌ای سرسبز، ساحلی و نسبتا بکر است که در جنوب شرقی آسیا، بین مجموعه‌جزایر مالزی و اندونزی قرار دارد. شما می‌تواند در هر فصلی از سال به این جزیره سفر کرده و اوقات خوشی را تجربه کنید؛ بااین‌حال توصیۀ ما سفر در فصل بهار یا پاییز است که گرمای هوا کمی تعدیل شده و از باران‌های سیل‌آسا نیز خبری نیست. تور بالی ارزان تریپ فرصتی مناسب برای تجربۀ زندگی در این شهر است که می‌توانید از نزدیک با زندگی و فرهنگ بومیان اندونزی آشنا شوید.

اگر قبلا به جزیره بالی سفر کرده‌اید، حتما تجربه خودتان را با ما و خوانندگان مجله تریپ به اشتراک بگذارید. خواندن دیده‌ها و شنیده‌های شما می‌تواند اطلاعات بیشتری از سفر به بالی به گردشگران این جزیره ارائه دهد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc