https://gateway.trip.ir/api/

نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

نکات لازم سفر برای شرکت در فستیوال های مختلف

فستیوال ها از جمله دلایل سفر به کشورهای مختلف هستند اگر قصد شرکت در یکی از این فستیوال ها را در آینده دارید بهتر است این نکات را که در ادامه برای شما آورده شده است مد نظر داشته باشید. نام دیگر فستیوال، " جشنواره " است، جشنواره نیز همانطور که از نام آن پیدا است هدف اصلی اش جمع آوری مردم در یک نقطه برای هدف خاص است که اغلب موجب شادی در ظاهر و یا باطن میشود. برای مثال یک فستیوال ممکن است فستیوال موزیک باشد و در ظاهر خود جشن را دارد، اما در فستیوالی با عنوان فستیوال خرید هدف شادی نیست ولی در بطن آن، خود خرید عاملی برای رضایت قلبی و شادی است. در هر صورت یکی از عواملی که در دنیا مسافرت انجام میشود و بلیط هواپیما برای آن رزرو میگردد، شرکت در یک جشنواره است. در ادامه نکاتی در خصوص شرکت در فستیوال ها آورده شده است تا اگر در آینده ای دور و یا نزدیک به این منظور قصد سفر داشتید این نکات را رعایت کرده تا سفر راحت و جذابی را تجربه نمایید. با تریپ همراه باشید.

فستیوال های مشهور دنیا

CARNIVAL که در ریو دوژانیرو برزیل برگزار میشود، فستیوال یخ و برف هاربین که در کشور چین برگزار میشود، LA TOMATINA که در والنسیا اسپانیا برگزار میشود، DIA DE LOS MUERTOS  که در مکزیک برگزار میشود و جشنواره KING'S DAY که در هلند برگزار میشود از مهمترین فستیوال های دنیا به شمار میروند که مردم زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در آنها بلیط هواپیما رزرو میکنند و با شور و اشتیاق کامل برای این جشنواره ها همراه خانواده و یا به صورت مجردی مسافرت میکنند.

نکات لازم برای شرکت در فستیوال

- به فکر اقامت خود باشید و بهترین راه حل را انتخاب کنید. ممکن است در برخی از فستیوال ها نیاز باشد تا کمپینگ کنید و یا ممکن است نیاز داشته باشید تا قبل از سفر، رزرو هتل خارجی را به صورت آنلاین انجام دهید.

- به فکر خورد و خوراک خود باشید، برخی از جشنواره ها در داخل شهر هستند و راحت میتوانید از رستوران ها استفاده کنید ولی برخی از آنها در حومه شهر هستند و نیاز خواهید داشت تا یا غذا همراه خود ببرید و یا در آنجا آشپزی کنید! 

- لباس مناسب را فراموش نکنید، برای نمونه برای شرکت در فستیوال یخ و برف هاربین نیاز خواهید داشت تا بیش از پیش لباس های گرم بپوشید و حسابی خودتان را برای سرمای شدید حاضر کنید.

- بهداشت را رعایت کنید تا در سفر دچار بیماری نشوید. یکی از بدترین چیزهایی که میتواند حضور در جشنواره را برای شما خراب کند، بیماری است.

- اگر بچه مخصوصاً نوزاد همراه خود دارید قبل از هر چیز از قوانین حضور بچه در آن فستیوال اطلاع پیدا کنید. در برخی از این گردهمایی ها امکان حضور بچه وجود ندارد.

امیدواریم در یکی از بهترین فستیوال های جهان شرکت کنید و خاطرات خوب این سفر برای شما سالیان سال باقی بماند، اگر نیاز به راهنمایی در خصوص رزرو تور و یا بلیط هواپیما داشتید میتوانید با تریپ تماس حاصل فرمایید.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc