https://gateway.trip.ir/api/

محدود شدن سفر به اروپا و افزایش سفر به شرق آسیا

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

محدود شدن سفر به اروپا و افزایش سفر به شرق آسیا

در پی کاهش پروازها به اروپا و همچنین با توجه به فصلی که در آن هستیم شاهد افزایش سفر به شرق و جنوب شرقی آسیا هستیم. برای سمت شرق و جنوب شرق آسیا برنامه های متفاوتی از سوی شرکت خدمات مسافرتی نقطه پرواز ( تریپ ) ارائه میشود که روند رو به رشدی را در مدت تحریم های هواپیماها به مقاصد اروپایی شاهد بودیم. این اتفاق موجب شد تا سفر به کشورهای مثل چین، مالزی و تایلند افزایش پیدا کند.

در حال حاضر میتوان جذاب ترین هوا را در این مقاصد جست و جو کرد و از سفر نهایت لذت را برد. ضمن آنکه پرواز به کشورهای شرق آسیا از کمتر محدودیتی در خصوص ویزا برخوردار است به طوری که حتی برای رفتن به مالزی و در واقع رزرو بلیط هواپیما کوالالامپور نیازی به دریافت ویزا ندارید. در خصوص چین و تایلند نیز شرایط به مراتب آسان تر از دریافت ویزای شینگن است که برای دریافت آن باید مدارک مختلفی را تهیه کنید.

در چین میتوانید از دیوار بزرگ چین دیدن کنید، با رزرو بلیط هواپیما پکن از این شهر دیدن کنید و حتی به تایلند بروید و از شهرهای بانکوک و پاتایا دیدن کنید.

از دیگر جاذبه های گردشگری جنوب شرق آسیا که طرفداران خاص خود را دارد از کشور جزیره ای سری لانکا میتوان نام برد که در آن هم میتوانید فیل سواری کنید و هم از جنگل های زیبا و منحصر به فرد آن دیدن کنید. ما قبلا در مقاله جاهای دیدنی سریلانکا به بهترین جاذبه های گردشگری این کشور پرداختیم. 

شرق آسیا

هند را نیز فراموش نکنید که با 3 شهر مهمی که در خود جای داده است و به مثلث طلایی هند مشهور هستند از رتبه های برتر فروش تور در زمینه تورهای خارجی به شمار میرود، شما میتوانید از تاج محل به عنوان مشهورترین جاذبه گردشگری هند بازدید کنید.

ژاپن به علت داشتن شرایط خاص در خصوص ویزا برای افرادی که تا به حال به خارج از کشور سفر نکرده اند پیشنهاد نمیشود.

توجه داشته باشید که کشور چین بسیار پهناور است و زمان زیادی را نیز برای بازدید کامل از جاذبه های گردشگری میطلبد، اگر فرصت آن را دارید بیش از یک هفته در چین اقامت داشته باشید و از جاذبه های مهمی که در هر شهر خود دارد بازدید کنید، بهترین حالت نیز برای سفر به چین استفاده از تورهایی است که با صورت پکیج در اختیار مسافران قرار میگیرد، در این حالت راهنما نیز میتوانید داشته باشید، در هر حالت در صورت نیاز به یک تور مناسب و دریافت اطلاعات در خصوص ویزای کشورهای مختلف میتوانید با شماره 75134000 تماس حاصل فرمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc