https://gateway.trip.ir/api/

چه ایرلاین هایی در مسیر کی یف اوکراین پرواز دارند؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چه ایرلاین هایی در مسیر کی یف اوکراین پرواز دارند؟

با کی یف که پایتخت کشور اوکراین است آشنا شوید، درباره جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید و از پروازهایی که از ایران به کی یف میرود مطلع شوید. این موضوع که درباره یک شهر خارجی و تعداد پروازهای آن مطلع شوید از آن جهت اهمیت دارد که خیلی از وقت ها اسمی از آن را میشنوید ولی درباره آن هیچ اطلاعاتی ندارید، در دنیای امروز که خبرهای مختلفی از سراسر جهان میشنوید باید درباره آنها اطلاعاتی داشته باشید. یکی از شهرهایی که جدیداً اسم ا« بر سر زبان ها افتاده است، کی یف اکراین است که هم دانشجویان زیادی از ایران در آنجا در مقاطع مختلف در حال علم آموزی هستند و هم گردشگران مختلفی به عنوان یک شهر اروپایی مدرن و زیبا از آن بازدید میکنند. در ادامه درباره جاذبه های گردشگری کی یف و درباره موقعیت آن و همچنین پروازهایی که به سمت این شهر از مبدا تهران میرود اطلاعاتی را به شما خواهیم داد تا در هنگام رزرو بلیط هواپیما اطلاعات دقیقی داشته باشید. با تریپ همراه باشید.

سفر به شهر کی یف اوکراین

کشور اوکراین در قسمت شرقی اروپا واقع شده است و پایتخت آن شهری است که با نام کی یف آن را میشناسیم. افرادی که ویزای مخصوص به آن را تهیه نموده اند با رزرو بلیط هواپیما به راحتی به این کشور و پایتخت آن سفر میکنند. شرق اکراین را کشور روسیه فرا گرفته است و از سمت غرب لهستان همسایه است، جمعیت آن حدود 47 میلیون نفر برآورد میشود و اکثر این افراد را مسیحیان تشکیل داده اند. زبانی که آنها با یکدیگر گویش میکنند اسلاو شرقی نام دارد که بخشی از آن شبیه به زبان روسیه است.

کی یف علاوه بر آنکه پایتخت این کشور است، بزرگترین شهر آن نیز به شمار میرود. رودخانه ای از بین شهر کی یف میگذرد که زیبایی خاصی به شهر داده است، این رودخانه را دنیپر مینامند، که موجب شده است کی یف به دو بخش تقسیم شود، قسمت شرقی و قسمت غربی که هر کدام جاذبه های گردشگری متفاوتی دارندو لازم به ذکر است قسمت غربی از جمعیت بیشتری برخوردار است و اگر بخواهیم مجموع جمعیت کی یف را بیان کنیم چیزی در حدود 4 میلیون نفر را میتوان برای آن متصور شد.

جاذبه های گردشگری کی یف اوکراین

با توجه به اینکه مردم این منطقه دارای دین مسیحیت هستند، چندین کلیسای زیبا را در این شهر شاهد هستیم که یکی از آنها کلیسای سنت سوفیا میباشد. این اثر در میان آثار یونسکو ثبت شده است.

میدان استقلال شهر کی یف میدان اصلی شهر است و در واقع مرکز شهر به شما میرود، پس اگر قصد رزرو آنلاین هتل را دارید به این نکته و موقعیت هتل نسبت به میدان استقلال توجه داشته باشید.

از دیگر جاذبه های این شهر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

موزه بولگاکوف، صومعه کیف پچرسکی لاورا، باغ گیاه شناسی ملی، موزه ملی چرنوبیل، هیدروپارک، مجسمه بارانی شهر کیف، بازارها و مراکز خرید.

بلیط هواپیما کی یف

بیشترین پروازهایی که مسافران میتوانند از تهران همه روزه برای این مسیر تهیه کنند هواپیمایی ترکیش است که با توقف چند ساعته در استانبول شما را به کی یف میرساند، در غیر این صورت و در روزهای خاص اگر قصد رزرو بلیط هواپیما کی یف را داشته باشید باید از هواپیمای اکراینی و یا ماهان و همچنین در برخی از مواقع هواپیمایی تابان، ایران ایر، آذربایجان استفاده نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc