https://gateway.trip.ir/api/

با وقت شناس ترین ایرلاین ها در سال 2020 آشنا شوید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

با وقت شناس ترین ایرلاین ها در سال 2020 آشنا شوید

برای آنکه در ابتدای سفر با هواپیما به تأخیرهای آزاردهنده بر نخوردید بهتر است با ایرلاین هایی که رتبه خوبی در به موقع پرواز کردن دارند آشنا شوید. این آمار در ابتدای سال میلادی به روز شده اند که آنها را سایت تریپ در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم تا در هنگام رزرو بلیط هواپیما دقت بیشتری داشته باشید، این ایرلاین ها که بین المللی هستند را به خوبی در ذهن خود داشته باشید. مخصوصاً اینکه اولین رتبه این لیست متعلق به شرکت هواپیمایی روسی ایرفلوت است که مسارفان ایرانی زیادی همراه این ایرلاین به شهر های ایران سفر میکنند. 

احتمالاً شما هم به سفر به شهر سن پترزبورگ و یا مسکو که پایتخت روسیه است فکر کرده اید و شاید هم قبلاً سفری به این شهرها داشته اید، روسیه با توجه به روابز خوبی که در چند سال گذشته با ایران برقرار کرده، زیاد برای ویزا سخت گیری های متداول را ندارد و خیلی از افراد برای تور روسیه اقدام میکنند، همچنین برخی از افراد با رزرو بلیط هواپیما مسکو مستقیماً برای سفر خود را آماده میکنند چون ایرانیان زیادی در این شهر تحصی میکنند و یا اقامت گرفته اند.

مطالبی که عنوان شد برای معرفی ایرلاین هایی بود که پروازهایی با کمترین تأخیر را دارند که این در رضایت مسافر از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام معرفی این ایرلاین ها، دقیق ترین فرودگاه جهان نیز معرفی شد که این فرودگاه، فرودگاه بین المللی شرمتیوو مسکو میباشد. یعنی روسیه در واقع هم به موقع ترین ایرلاین و هم منظم ترین فرودگاه جهان را دارد.

این آمارها که توسط Cirium بررسی و منتشر شده است، حاصل بررسی 100 هزار پرواز از سراسر جهان است که در سال 2019 بررسی و در سال 2020 انتخاب شده اند تا به مسافران در انتخاب بهترین پرواز در هنگام رزرو بلیط هواپیما کمک کنند.

لیست ایرلاین ها با کمترین تأخیر در سال 2020

در هنگام انتخاب بهترین ایرلاین ها برای پروازها با کمترین نرخ تأخیر، موارد مهمی مورد ارزیابی قرار گرفته اند، برای مثال بین یک شرکت هواپیمایی که در یک فرودگاه کوچک با تعداد پرواز کم، پرواز میکند با یک ایرلاین که در یک فرودگاه بزرگ با ثبت پروازهای میلیونی پرواز خود را انجام میدهد تفاوت هایی هست، بنابراین شرکتی که در اوج شلوغی، باز هم کیفیت ساعت پرواز خود را حفظ میکند، باید بهترین ایرلاین اعلام شود.

هواپیما

1- ایرلاین ایرفلوت

2- آل نیپون ایرلاین

3- دلتا ایر

بلیط هواپیما سن پترزبورگ

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc