https://gateway.trip.ir/api/

ابتدای سال میلادی مناسب سفر به کدام شهرها است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

ابتدای سال میلادی مناسب سفر به کدام شهرها است؟

در ماه های ابتدایی سال نو میلادی که در شهرهای اروپایی برف و سرما است به نظر شما میتوان به کدام شهرها و کشورها سفر کرد و لذت برد؟ ژانویه، فوریه و مارچ شاید زمان مناسبی برای سفرهای تفریحی به اروپا و در مجموع، نیمکره شمالی نباشد ولی فرصتی عالی برای لذت بردن از قسمت جنوبی نیمکره زمین است که در فصل تابستان واقعاً به علت گرمای بالایی که در این منطقه حاکم میشود نمیتوان به راحتی از سفر کردن به این منطقه لذت برد. اما منظور ما از " این منطقه " دقیقاً کجاست؟ میدونید بیشتر افرادی که سفر برو هستند و با رزرو بلیط هواپیما به نقاط مختلف دنیا سفر میکنند، در زمانی که هوای سرد میشود به کجا سفر میکنند؟ به شما پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید تا بیشتر از سفر خود متناسب با آب و هوای حاکم بر هر منطقه جهان لذت ببرید.

تور سفر به جنوب شرق آسیا

رفتن به جنوب شرقی آسیا بدون هیچ اغراقی یکی از بهترین تجربه های سفر هر شخصی خواهد شد که همراه تور و یا با رزرو بلیط هواپیما به یکی از شهرهای این منطقه مثل بانکوک، کوالالامپور، پکن و... سفر کند. برای رزرو تور گردشگری و یا مسافرت به برخی از این مناطق گردشگری نیازمند دریافت ویزا خواهید بود که همکاران بخش ویزا در تریپ این کار را برای شما انجام خواهند داد. اما اگر همراه تور باشید همه خدمات از جمله بلیط هواپیما، هتل، ویزا و ترانسفر بر روی تور محاسبه و خدمات کامل به شما ارائه میگردد.

بانکوک

شاید بتوان معروف ترین بخش قسمت جنوب شرقی آسیا را کشور تایلند و شهرهای زیبای آن مثل بانکوک معرفی کرد. ویزای بانکوک زیاد ویزای سختی نیست و با مشاوره با کارشناسان تریپ میتوانید آن را دریافت و سپس نسبت به رزرو بلیط هواپیما بانکوک و یا رزرو تور بانکوک اقدام نمایید.

از جاذبه گردشگری بسیار معروف بانکوک میتوان به بازار شناور و رنگارنگ آن اشاره کرد، معابد، مراکز خرید با جنس های با کیفیت، دریم ورلد و باغ وحش از دیگر جاذبه های باحال این منطقه هستند که بهترین زمان بازدید از آن ها فصل زمستان و در واقع ماه های ژانویه، فوریه و مارچ هستند.

جنوب شرق آسیا

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc