https://gateway.trip.ir/api/

خرید آخر فصل استانبول را از دست ندهید

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

خرید آخر فصل استانبول را از دست ندهید

آخر هر فصل در فروشگاه های استانبول غوغایی میشود و بیشتر اجناس با تخفیفات خوبی به مشتریان عرضه میشود. معمولاً برای همه افراد خرید اجناس مثل پوشاک با قیمت خوب یکی از مشوق های سفر است، به غیر از فستیوال خرید استانبول که هر ساله اواخر فصل بهار شروع میشود و بر روی همه اجناس به شدت تخفیف گذاشته میشود، هر فصلی از سال که فرا میرسد قبل از آن شاهد تخفیفات و پیشنهادهای شگفت انگیز از سوی فروشگاه های استانبول هستیم. در این میان فصل پاییز و ماه دسامبر فرصت بسیار مناسبی برای خرید است چون علاوه بر خرید اجناس با قیمت مناسب، قیمت هتل ها و پروازها نیز پایین است و میتوانید تورهای آفری استانبول را خرید کنید. درباره خرید در ماه دسامبر در کشور ترکیه و شهر محبوب استانبول در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

تخفیفات آخر فصل استانبول

مرکز خرید استانبول یا همان استانبول مال، یکی از بهترین جاهایی است که میتوانید به سراغ برندهای ترک بروید، علاوه بر آن سایر اجناس مثل عینک و کیف و کفش نیز تخفیفات خوبی در ماه دسامبر شامل حالشان میشود. مرکز خرید جواهر را نیز فراموش نکنید در این مرکز خرید میتوانید حتی یک روز کامل را وقت بگذرانید، بستگی دارد که به چه هدفی به استانبول سفر کرده اید و آیا بچه کوچک همراهتان است یا نه؟ شما در این مرکز خرید میتوانید از رستوران ها و مغازه های خوردنی آن نیز استفاده کنید، بابت قیمت هم زیاد گران نیستند.

اگر اهل سفر به استانبول باشید و یا حتی کمی درباره این شهر تحقیق کرده باشید میدانید که خیابان استقلال جذاب ترین بخش استانبول است و خیلی از افراد فقط و فقط برای گذراندن وقت و بازدید از این خیابان، بلیط هواپیما استانبول رزرو میکنند و چندین بار در سال به اینجا می آیند. در این خیایان هم کافه و رستوران هست و هم بوتیک و فروشگاه، اگر اهل تئاتر باشید نیز برای شما جذاب خواهد بود. در اواسط ماه دسامبر در بوتیک های این خیابان برخی از اجناس را با تخفیف های بسیار زیادی میتوانید خریداری نمایید.

استانبول

در استانبول چه چیزهایی بخریم؟

پوشاک ترک از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند، برخی از لوازم خانگی این شهر نیز بسیار با دوام هستند، همچنین خرید شما فقط به این چیزها محدود نمیشود و به علت اینکه شهر استانبول در دو قاره آسیا و اروپا قرار گرفته است بسیاری از برندهایی که در ایران یا وجود ندارند و یا تقلبی آنها ارائه میشود، در استانبول با خیال راحت میتوانید خریداری نمایید.

اگر اهل شکم گردی نیز باشید حتماً باقلوای استانبولی را هم میل کنید و هم برای سوغاتی با خودتان بیاورید. در نهایت برای خرید یک تور با قیمت مناسب میتوانید از پیشنهادهای شگفت انگیز تریپ از طریق تماس با شرکت نقطه پرواز اطلاع حاصل فرمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc