https://gateway.trip.ir/api/

چه روزهایی از سال بلیط تفلیس ارزان است؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 دانستنی های سفر

چه روزهایی از سال بلیط تفلیس ارزان است؟

برای همه افراد رفتن به یک سفر ارزان قیمت خیلی جذاب است مخصوصاً اگر این سفر به شهر تفلیس باشد، به نظر شما چه روزهایی از سال بلیط تفلیس ارزان است؟ تفلیس پایتخت کشور گرجستان است، جایی که همه آن را به هوای پاک و طبیعت زیبایش میشناسند، آداب و رسوم و پوشش محلی گرجی ها نیز از نکات بسیار جالبی است که با سفر به تفلیس میتوانید آن را از نزدیک مشاهده کنید. معمولاً یک سفر چهار روزه برای رزرو تور تفلیس کافی است و میتوانید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن دیدن کنید. قیمت اجناس در برخی از جاها گران و در برخی از مغازه ها ارزان است که برای خرید خوب باید از راهنمای تور خود کمک بگیرید. البته سفر به تفلیس فقط در قالب تور صورت نمیگیرد و چون این شهر شرایط ویزا ندارد میتوانید با خرید بلیط رفت و برگشت تفلیس، رزرو هتل و بیمه مسافرتی بدون تور هم به این شهر زیبا سفر کنید. داشتن هر سه موردی که به آن اشاره کردیم الزامی است و در صورت نبود آنها پلیس فرودگاه تفلیس از ورود شما به این شهر جلوگیری خواهد کرد. در ادامه این پست از بلاگ تریپ قصد داریم به شما درباره روزهایی از سال که بلیط تفلیس ارزان میشود خواهیم گفت تا یک سفر دلچسب ارزان قیمت را تجربه کنید.

بلیط ارزان تفلیس

اگر به فکر یک سفر ارزان به تفلیس هستید بهتر است فصل تابستان، ایام نوروز و تعطیلات را فراموش کنید، در این روزها هم قیمت بلیط هواپیما تفلیس گران است و هم به علت شلوغی مراکز گردشگری نمیتوانید به خوبی تفریح کنید و از سفرتان به شکل درستی لذت ببرید.

- سفر خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که رفت شما در روزهای جمعه و شنبه قرار گیرد و برگشت نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در این حالت بلیط هواپیما ارزان تر است.

- از اواسط آذر تا پایان فصل زمستان، به غیر از چند روزی که به تعطیلات ژانویه میرسیم، قیمت ها مناسب است و فقط برای بلیط ارزان باید حواستان به چک کردن آنلاین پروازها و پیدا کردن بلیط لحظه آخری تفلیس باشد.

- تصور کنید دو یا سه روز تعطیلی در هفته داشته باشیم که مسلماً در این تاریخ ها قیمت تور بسیار گران گران خواهد بود، ولی دقیقاً با پایان یافتن تعطیلات شاهد کاهش نرخ تور و بلیط هواپیما خواهید بود و میتوانید با گرفتن مرخصی چند روزه به این شهر جذاب سفر کنید.

- قبل از تعطلات عید بلیط تفلیس به تهران ارزان است ولی تهران به تفلیس قیمت سرسام آوری دارد.

تفلیس

بهترین زمان سفر به تفلیس

اگر فقط بخواهیم یک تاریخ را به عنوان بهترین تاریخ سفر به تفلیس معرفی کنیم آن تاریخ قطعاً بعد از تعطیلات نورور خواهد بود، در واقع در این تاریخ هم قیمت بلیط هواپیما مناسب است و هم شاهد هوای بسیار خوب و دلچسبی در تفلیس هستیم.

در برخی از تاریخ ها نیز در هر فصلی متناسب با قیمت هتل ها، تورهای لحظه آخری پیش میاید که باید به صورت تلفنی با تریپ هماهنگی انجام دهید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc