https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های جهان در سال 2019 معرفی شدند

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های جهان در سال 2019 معرفی شدند

در این پست از وبلاگ تریپ با رتبه های اول، دوم و سوم بهترین هتل های جهان شما را آشنا خواهیم کرد تا به هنگام رزرو هتل خارجی به آنها دقت نمایید. بر اساس لیستی که در اکتبر 2019 توسط سایت معتبر CNT تهیه شد 50 مورد از بهترین هتل های جهان معرفی شده است که از همه لحاظ جزو بهترین ها هستند. امسال سی و دومین سالی است که لیست 50 موردی از بهترین هتل های جهان توسط این سایت معتبر منتشر می شود که در رای گیری آن بیش از 600 هزار نفر گردشگر و متخصص صنعت گردشگری دخیل بوده اند.

ما در اینجا قصد داریم 3 مورد اول از این لیست را به شما معرفی کنیم و دقت داشته باشید که کیفیت این هتل ها از همه لحاظ بررسی شده است و با اقامت در این هتل ها لحظات فراموش نشدنی برای شما به یادگار خواهد ماند.

بهترین هتل های جهان

اگر قصد دارید به یک کشور توریستی سفر کنید قطعاً رزرو هتل خارجی برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. صرف یک صبحانه بی کم و کاست، بهداشت در تمامی موارد، استخر و سونای تمیز و بزرگ و از همه مهمتر اتاق های لوکس و زیبا چیزهایی هستند که مسافران به دنبال آن هستند. 

3- هتل Taj Lake Palace

هتل Taj Lake Palace

این هتل و کاخ در قرن نوزدهم با جواهرات واقعی در دریاچه پیچولا و با آینه های زیبا پوشانده شده است. این کاخ اول به عنوان کاخی برای شاهزاده خانم Maharana Jagat Singh ساخته شده بود ولی امروزه به عنوان یک هتل شکوهمند پذیرای مهمانان است. مهمانان از طریق قایق خصوصی به جزیره ساخته شده چهار هکتاری اودایپور می رسند و به اتاقهایی با نقوش دست ساز و فرش های ابریشم می روند.65 اتاق و 18 سوئیت ، در وسط دریاچه وجود دارد و میهمانان در اتاقهایی با منظره ساحل ، از جمله کاخ سیتی ، آراوالی هیلز ، ماچلا مگرا هیلز و جگ ماندیر قدم می زنند. رستوران های هتل فقط برای میهمانان باز است.

آدرس: Lake Pichola, Udaipur, Rajasthan 313001 , India

2- هتل Baur au Lac

هتل Baur au Lac

این هتل که در سوئیس واقع شده است، با 120 اتاق بسیار مجهز و حرفه ای در رتبه دوم بهترین هتل های جهان در سال 2019 قرار گرفته است.

این بنا در سال 1844 افتتاح شد و از آن زمان تاکنون توسط همان خانواده اداره می شود. هتل در باغچه ای در نزدیکی دره Bahnhofstrasse (معادل خیابان پنجم زوریخ) واقع شده است و از دریاچه زوریخ و کوه های آلپ نمایان است. اما این تنها نمای زیبا آن نیست. در داخل اتاق ها ، سبک های Art Art Deco ، Louis XVI و Regent با زیبایی ترکیب شده اند و به صورت جداگانه با رنگ های خنثی با طیف های قرمز و بنفش تزئین شده اند. اگر خوش شانس باشید واتاق بالکن دار نصیب شما شود فوق العاده جای بکر و خاصی است.

آدرس: Talstrasse 1, Zurich 8001, Switzerland

1- هتل SLS Hotel

هتل SLS Hotel

در رتبه اول لیست بهترین هتل های جهان، هتل اس ال اس قرار دارد که با 298 اتاق در شهر لس آنجلس آمریکا قرار دارد و در جهان هتلی بهتر از ای هتل پیدا نخواهید کرد.

آدرس: 465 S La Cienega Blvd., Beverly Hills, Los Angeles, California 90048, United States

منبع: cntraveler

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc