https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های استانبول برای اقامت در ترکیه

به روز رسانی: 14 فروردین ، 1403 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

بهترین هتل های استانبول

انتخاب بهترین هتل های استانبول از میان صدها هتل لوکس و مجهز، کار بسیار دشوار و زمان‌بری است؛ اما در این مقاله قصد داریم راه را برای شما عزیزان هموار کنیم. اگر عاشق هتل‌های لاکچری هستید، به اقامتگاه‌های کنار دریا علاقه دارید، ترجیح می‌دهید به مرکز شهر استانبول نزدیک باشید یا شاید هتل‌های ارزان‌قیمت برایتان در اولویت قرار دارند، فقط کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل استانبول را برای اقامت پیدا کنید.

هتل رافلز؛ از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول

هتل رافلز (Raffles Hotel) در سال ۲۰۱۹ توسط وبسایت Forbes Travel Guide به‌عنوان تنها هتل پنج ستاره استانبول معرفی شد؛ زیرا کیفیت خدمات بسیار بالایی دارد و از همه لحاظ عالی است. موقعیت مکانی مناسب، چشم‌انداز زیبا، ۱۸۵ اتاق مجهز به آشپزخانه، حمام، سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، تلفن، اینترنت، سشوار و قهوه‌ساز، امکاناتی همچون استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن بازی کودکان و کلاس یوگا، همگی دلایلی برای انتخاب هتل رافلز به‌عنوان یک هتل پنج ستاره واقعی هستند.

هتل رافلز در فاصله هشت کیلومتری میدان تقسیم و مرکز شهر استانبول قرار گرفته و به اغلب جاذبه‌های گردشگری نزدیک است. حتی این هتل را می‌توان در رده بهترین هتل های استانبول با قیمت مناسب قرار داد؛ زیرا هزینه هر شب رزرو هتل با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره چندان بالا نیست.

  • آدرس هتل رافلز استانبول: بشیکتاش، خیابان وادی، مجتمع زورلو
  • محدوده قیمت هتل رافلز استانبول: شروع قیمت از شبی 549 دلار

هتل رافلز از بهترین هتل های استانبول

عکسی از هتل رافلز

رادیسون بلو اند اسپا توزلا؛ از بهترین هتل های استانبول با استخر روباز

رادیسون بلو اند اسپا توزلا (Radisson Blu Hotel & Spa, İstanbul Tuzla) یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول در قسمت آسیایی است. این هتل، اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دارد و مناسب خانواده، افراد مجرد و زوج‌های جوان است‌. از امکانات هتل رادیسون بلو اند اسپا توزلا می‌توان به استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه ورزشی، رستوران، جکوزی، اسپا، دستگاه خودپرداز، مرکز تجاری، فروشگاه، روم سرویس و اینترنت اشاره کرد. محوطه بیرونی نیز فضایی بسیار مناسبی برای بازی کودکان و پیاده‌روی دارد.

رادیسون بلو اند اسپا توزلا بیش از ۴۰ کیلومتر با ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول و برج گالاتا فاصله دارد؛ اما به آبشار توزلا، پارک ملی حاجت دره و فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن نزدیک است.

  • آدرس هتل رادیسون بلو اند اسپا توزلا: ترکیه، توزلا، آیدینلی، خیابان حسن توکاتلی
  • محدود قیمت هتل رادیسون بلو اند اسپا توزلا: شروع قیمت از شبی 120 دلار

هتل دیوان؛ از لوکس ترین هتل های خیابان استقلال استانبول

هتل دیوان (Divan Hotel) یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های استانبول 5 ستاره در خیابان استقلال است که بهترین امکانات را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل، ساختمانی مدرن دارد؛ اما المان‌های سنتی نیز در دکوراسیون آن به چشم می‌خورند. رستوران با منوی ترکی و بین‌المللی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، مرکز آب گرم، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی، از جمله امکانات موجود در هتل پنج ستاره دیوان استانبول به شمار می‌روند. از آنجا که هتل در مرکز شهر قرار گرفته است، فاصله کمی تا اماکن گردشگری و تاریخی استانبول دارد.

  • آدرس هتل دیوان استانبول: میدان تکسیم، خیابان استقلال
  • محدوده قیمت هتل دیوان استانبول: شروع قیمت از شبی 165 دلار

هتل دیوان از معروفترین هتل های استانبول

عکسی از هتل دیوان

هتل اینترکانتیننتال؛ از بهترین هتل های استانبول با ویو دریا

هتل پنج ستاره اینترکانتیننتال (Intercontinental Istanbul Hotel) در نزدیکی میدان تکسیم و تنگه بسفر، یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مردم است. این هتل علاوه‌بر اینکه امکانات ویژه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای رو به دریا دارد و بسیار دنج و آرامش‌بخش است. از جمله امکانات هتل اینترکانتیننتال می‌توان به رستوران، استخر روباز، مرکز اسپا، حمام ترکی، باشگاه ورزشی و شیرینی فروشی اشاره کرد. با اقامت در این هتل، در چند متری میدان تکسیم، خیابان استقلال و مرکز شهر استانبول هستید و به اماکن گردشگری دسترسی خواهید داشت.

  • آدرس هتل اینترکانتیننتال استانبول: میدان تکسیم، بی اوغلو
  • محدوده قیمت هتل اینترکانتیننتال استانبول: شروع قیمت از شبی 164 دلار

هتل ریتز کارلتون استانبول؛ بهترین هتل در منطقه شیشلی

ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton Istanbul) از هتل های خوب استانبول در منطقه شیشلی است. این هتل ۱۵ مایل با فرودگاه فاصله دارد و به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری نزدیک است. هتل پنج ستاره ریتز کارلتون در بین ۱۰ هتل برتر استانبول قرار می‌گیرد و از همه لحاظ یک هتل تمام‌عیار محسوب می‌شود. اگر در یکی از ۲۴۳ اتاق این هتل پنج ستاره و لوکس اقامت کنید، امکاناتی همچون رستوران، باشگاه بدنسازی، استخر، سونا، ماساژ، باشگاه بیلیارد، شرافی، آرایشگاه، فروشگاه و خدمات ترانسفر در اختیارتان قرار می‌گیرد.

  • آدرس هتل ریتز کارلتون استانبول: شیشلی، خیابان آلما داغ
  • محدوده قیمت هتل ریتز کارلتون استانبول: شروع قیمت از شبی 304 دلار

هتل مرکور تکسیم؛ بهترین هتل با صبحانه در استانبول

وقتی صحبت از بهترین هتل های استانبول در تکسیم می‌شود، نباید هتل مرکور (Hotel Mercure Istanbul Taksim) را از یاد ببریم. این هتل چهار ستاره فقط ۱۰ دقیقه با میدان تکسیم و خیابان استقلال فاصله دارد و در قلب شهر قرار گرفته است. کلیه اتاق‌های هتل مرکور، عایق صدا هستند و چشم‌اندازی رو به تنگه بسفر دارند؛ ازاین‌رو با اقامت در این هتل، محیطی دنج و آرامش‌بخش را تجربه خواهید کرد.

هتل چهار ستاره مرکور، امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ روباز، مینی بار، پارکینگ و اینترنت رایگان را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد و بسیار تمیز و لاکچری است. فاصله این هتل تا کاخ دلماباغچه و موزه هنرهای مدرن فقط ۱۵ دقیقه است و مسجد سلطان احمد نیز در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای آن قرار دارد.

  • آدرس هتل مرکور تکسیم: گوموش سویو، محله عمر آونی، خیابان اینونو
  • محدوده قیمت هتل مرکور تکسیم: شروع قیمت از شبی 95 دلار

هتل عثمان هان؛ یکی از ارزانترین هتل های استانبول

اگر به‌دنبال هتل های ارزان استانبول هستید، هتل عثمان هان (Osmanhan Hotel Istanbul) را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این مجموعه چهار طبقه، هفت اتاق دارد و امکانات اولیه همچون گرمایش و سرمایش مطلوب، تلویزیون، یخچال، اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ساعته و خدمات ترانسفر فرودگاهی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

هتل سه ستاره عثمان هان در حقیقت از آخرین خانه‌های بازمانده از دوره عثمانی است و ساختمانی قدیمی اما سالم دارد. ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد سلطان احمد از جاذبه‌های تاریخی نزدیک به هتل عثمان هان هستند که با چند دقیقه پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. مزیت هتل عثمان هان این است که با هزینه‌ای ناچیز، مکانی برای خواب و استراحت دارید و به مرکز شهر نزدیک هستید.

  • آدرس هتل عثمان هان استانبول: فاتیح، جاده آکبی یک، خیابان چتین کایا
  • محدوده قیمت هتل عثمان هان استانبول: شروع قیمت از شبی 58 دلار

هتل عثمان هان از بهترین هتل های استانبول

عکسی از هتل عثمان هان

هتل شانگری لا استانبول؛ مکانی مجهز برای تفریح و استراحت

یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر مسافران، هتل شانگری لا بسفر (Shangri-La Bosphorus Hotel) است. این هتل در منطقه شیشلی قرار دارد و منظره بسیار زیبایی از ساحل بسفر، پیش‌روی مهمانان قرار می‌دهد. از جمله امکانات هتل شانگری لا بسفر می‌توان به رستوران، استخر، سونا، جکوزی، بار و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. شانگری لا در چهار طبقه و ۱۸۶ اتاق طراحی شده و مکانی مجهز برای تفریح و استراحت به شمار می‌رود. انواع اتاق های هتل در این اقامتگاه چشم‌اندازی زیبا داشته و همچنین دسترسی خوبی به جاذبه‌های شهر دارد.

  • آدرس هتل شانگری لا بسفر استانبول: بشیکتاش، سینان پاشا، خیابان اسکله هایرتدین
  • محدوده قیمت هتل شانگری لا بسفر استانبول: شروع قیمت از 430 دلار

سفر و اقامت در بهترین هتل های استانبول

استانبول پررفت‌وآمدترین شهر ترکیه است و جاذبه‌های توریستی بسیاری دارد؛ ازاین‌رو انتخاب بهترین هتل های استانبول کار چندان ساده‌ای نیست؛ اما در این مقاله تلاش کردیم تا تعدادی از بهترین هتل‌های پنج ستاره و لوکس و همچنین هتل‌های مقرو‌ن‌به‌صرفه را به شما معرفی کنیم. کلیه این هتل‌ها در گوگل و سایت‌های معتبر گردشگری، امتیاز بالایی کسب کرده‌اند و مورد‌قبول مسافران هستند. اکنون به‌راحتی می‌توانید با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه خود، هتل مناسبی را در استانبول انتخاب و رزرو کنید.

با خرید تور استانبول می‌توانید سفر مهیج و مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشید. این تور سفر به شهری آسیایی-اروپایی و سومین شهر گردشگری جهان است که دیدنی‌های زیادی دارد و هرچقدر که طول بکشد، باز هم کم است. اما همین فرصت کم هم می‌تواند خاطرات و لحظه‌های جذابی برایتان رقم بزند. اگر از این شهر دیدن کرده‌اید، حتما تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول:

1. هتل های یوآل استانبول کدامند؟

هتل شرایتون سیتی سنتر، هتل الیت ورد و هتل هیلتون از بهترین هتل های یوآل استانبول هستند.

2. بهترین هتل های استانبول نزدیک سفارت کانادا کدامند؟

هتل شرایتون، هتل جواهر و هتل کارتون از نزدیک‌ترین هتل‌ها به سفارت کانادا هستند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc