https://gateway.trip.ir/api/

هتل تایتانیک سیتی استانبول | هتلی در قلب استانبول

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل تایتانیک سیتی استانبول | هتلی در قلب استانبول

اگر به دنبال رزرو هتل در استانبول هستید هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی استانبول میتواند گزینه خوبی برای اقامت در مرکز شهر استانبول باشد. معمولاً انتخاب یک هتل چهار ستاره بسیار بهتر از یک هتل پنج ستاره با همه امکانات است، به علت اینکه در بیشتر روز در بیرون از هتل هستید، بهتر است بابت اقامت خود خیلی هم هزینه نکنید، البته در هر صورت نزدیکی به مرکز شهر به نوعی باعث افزایش نرخ هتل میشود.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

این هتل که در منطقه بی اوغلو واقع شده است فقط 5 دقیقه از میدان تکسیم فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به اتاق ها با تلویزیون اچ دی، حمام، سونا و استخر داخلی اشاره کرد و همچنین برای علاقه مندان به ورزش، یک سالن ورزشی تعبیه شده است.

وای فای رایگان در این هتل وجود دارد و می توانید از آن استفاده کنید. اگر شما قصد خرید بلیط لحظه آخری استانبول را دارید، بهتر است بدانید خرید یک هتل مناسب بعد از رزرو بلیط هواپیما از اهمیت زیادی برخوردار است.

همانطور که می دانید هر چه محل اقامت شما در استانبول به میدان تکسیم و خیابان استقلال نزدیک تر باشد، شما از استانبول گردی بیشتر لذت خواهید برد.

شما صبحانه خود را می توانید در هتل تایتانیک سیتی میل نمایید، برای ناهار نیز می توانید به رستوران alesta این هتل مراجعه کنید و از منوی بین المللی آن استفاده نمایید.


هتل تایتانیک سیتی استانبول


هتل تایتانیک سیتی استانبول

در طبقه همکف تایتانیک سیتی کافه و میز پذیرش 24 ساعته وجود دارد. اگر نیاز به خشک شویی و خدمات اتو کشی داشتید این هتل این امکان را در ازای پرداخت پول برای شما انجام خواهد داد.

سالن تئاتر و کنسرت در یک کیلومتری این هتل واقع شده است. فراموش نکنید این هتل امتیاز 8.2 از 10 را از مسافران دریافت کرده است پس گزینه مناسبی برای اقامت میباشد. اگر دوست دارید تا تور شما بر روی این هتل قیمت گذاری شود با تریپ تماس بگیرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc