https://gateway.trip.ir/api/

درباره برج گالاتا استانبول چه چیزهایی باید بدانیم؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 مقاصد پر طرفدار

درباره برج گالاتا استانبول چه چیزهایی باید بدانیم؟

مگه میشه به استانبول رفت و از برج گالاتا استانبول دیدن نکرد؟! ما در اینجا قصد داریم شما را با این برج معروف و زیبای شهر استانبول آشنا کنیم. این برج را می توان نماد شهر استانبول نامید، برای این برج تاریخی باید 35 لیر بپردازید تا بلیط ورودی آن را دریافت نمایید، اما چه چیزی باعث می شود چیزی در حدود 80 هزار تومان پرداخت کنید تا از داخل این برج نیز دیدن کنید؟ اگر دنبال جواب این پرسش هستید، بهتر است ادامه مطلب را بخوانید تا در سفر به استانبول از یکی از بی نظیرترین آثار تاریخی آن یعنی برج گالاتا با چشمان باز و اطلاعات کافی دیدن نمایید.

برج گالاتا استانبول

برج گالاتا یکی از بناهای تاریخی شهر استانبول است که تا سال 1749 در بین تمام ساختمان های این شهر قدم افراشته بود و سازه ای بلند تر از این برج تا آن زمان در استانبول ساخته نشده بود، به همین علت نماد اصلی شهر بود. افرادی که قصد سفر به استانبول را دارند و پس از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و یا به صورت کلی خرید تور استانبول به این شهر سفر می کنند، یکی از جاهایی که قطعاً از آن بازدید خواهند کرد برج گالاتا است.

اگر از سمت میدان تکسیم شروع به دیدن خیابان استقلال کنید، پایان تماشای شما در خیابان استقلال، برج گالاتا خواهد بود و اگر در برنامه ریزی خود دقیق باشید می توانید از رستوران بالای این برج برای صرف ناهار استفاده کنید، لذت ناهار خوردن در بالای برج گالاتا قابل وصف نیست! 

در زبان ترکی اگر بخواهید از این بنا نام ببرید نام آن گالاتا کولیسی است و نزدیک 67 متر ارتفاع دارد و نمای آن از تنکه بسفر بسیار زیبا است، فراموش نکنید که این بنا در محله ای به همین نام یعنی محله گالاتا واقع شده است.

این برج که در قرن چهاردم میلادی ساخته شده است، قدمتی بیش از 600 سال دارد و در 9 طبقه ساخته شده است. قطر این بنا چیزی در حدود 17 متر است و در حدود 35 متر نیز از سطح دریا ارتفاع دارد.

این برج توسط رومیان ساخته شده بود و از آن برای دیده بانی استفاده میکردند. اگر به محل دقیق برج دقت نمایید متوجه خواهید شد که اشراف تقریباً کاملی بر سرتاسر تنگه بسفر داشته اند.

این بنا در حال حاضر چندین سال است که به حالت توریستی درآمده است و گردشگران برای ورود به این بنا باید بلیط تهیه نمایند. ساعت بازدید آن نیز از 9 صبح تا 8 و نیم شب می باشد.

اگر به دنبال سفر به استانبول هستید به شما پیشنهاد میکنیم از پشنهادهای ویژه تریپ و بلیط لحظه آخری استانبول غافل نشوید.

برج گالاتا استانبول

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc