https://gateway.trip.ir/api/

هتل سی وی کی پارک؛ هتلی بی نظیر در میدان تکسیم استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل سی وی کی پارک بسفروس

قصد داریم شما را با یک هتل بی نظیر در منطقه تکسیم استانبول آشنا کنیم تا اگر قصد سفر به استانبول را دارید بهتر تصمیم گیری نمایید. همه افراد از اهمیت رزرو هتل در هنگام مسافرت به یک کشور خارجی آگاه هستند، ترکیه هم خارج از این موضوع نیست، مخصوصاً اگر به استانبول سفر میکنید باید بسیار به انتخاب هتل در این شهر توریتی اهمیت بدهید. این موضوع از نظر نزدیکی به منطقه معروف این شهر یعنی تکسیم و دسترسی آسان به خیابان استقلال اهمیت بیشتری پیدا می کند. اقامت در هتل به خاطره تبدیل خواهد شد اگر در یک جای فوق العاده عالی اقامت داشته باشید. هتل cvk استانبول را که در ادامه درباره آن توضیح می دهیم یکی از هتل های خوب استانبول است که در مرکز شهر قرار گرفته است.

هتل cvk استانبول

مسافران زیادی تصمیم می گیرند تا برای رزرو هتل در استانبول هتلی را انتخاب کنند که در مرکز شهر باشد و از کیفیت خوبی هم برخوردار باشد. هتل cvk بسفر استانبول نه تنها این دو مشخصه را دارد بلکه هتلی فوق العاده بی نظیر و عالی نیز برای اقامت شما در این شهر فوق العاده زیبا می باشد.

این هتل دقیقاً در قلب استانبول واقع شده است، و میدان تکسیم در کمتر از 150 متری آن واقع شده است. با ورود به این هتل شیک بودن آن را متوجه خواهید شد، لابی بسیار زیبا که در مرکز آن پیانو نیز قرار گرفته است و موسیقی ملایمی زده می شود.

2 استخر در این هتل وجود دارد که یکی سرپوشیده و دیگری با نمای شیشه در قسمت بالایی قرار گرفته است و لذت فوق العاده عالی را در هنگام شنا کردن تجربه خواهید کرد، همچنین از مرکز اسپا، سونا و اتاق بخار هتل نیز می توانید استفاده نمایید.

اتاق ها شامل تلویزیون با کیفیت بالا، وای فای رایگان و مجهز به کتری رایگان برای چای و قهوه می باشند.

هتل cvk همچنین دارای سوئیت هایی است که در مجاورت هتل قرار گرفته اند و داری آشپزخانه، ناهار خوری و اتاق نشیمن هستند. دکوراسیون این سوئیت ها به صورت معاصر و با کاشی مرمر و مبلمان چوبی تزئین شده اند.

هر سوئیت مجهز به یخچال، ماشین لباس شویی، آشپزخانه با کلیه سرویس ها مثل قاسق و چنگال و بشقاب هستند.

cvk دارای 3 رستوران است که هر کدام غذاهای مختلفی ارائه می دهند و می توانید بر اساس سلیقه خود، به رستوران مورد علاقه خود برای صرف نهار و شام بروید.

اگر می‌خواهید با دیگر هتل های میدان تکسیم استانبول آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ای با همین موضوع را در سایت ما بخوانید.

هتل سی وی کی پارک بسفروس

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc