https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید آکباتی استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید آکباتی استانبول

استانبول یکی از شهر های مهم ترکیه برای دیدن جاذبه های توریستی و خرید است، هر ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای خرید به این شهر زیبا سفر می کنند.
منطقه باغچه ‌شهر استانبول ، یکی از زیباترین و شیک ‌ترین مناطق استانبول، با زیبایی طبیعت و تپه‌ های سرسبز است. در این منطقه مرکز خریدی به به نام آکباتی قرار دارد.
مرکز خرید آکباتی به دلیل طراحی معماری منحصر به فردش در بین مراکز خرید استانبول بی نظیر است. این مرکز خرید مجموعه ای چشمگیر از برندها و رویدادهای همه جانبه برای یک خرید خوب را ارائه می دهد.

آشنایی با مرکز خرید آکباتی در استانبول

آشنایی با مرکز خرید آکباتی در استانبول 

آشنایی با مرکز خرید آکباتی در استانبول 

مرکز خرید آکباتی به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی که خرید تور استانبول را انجام داده اند، قرار می گیرد. 
مرکز خرید آکباتی  استانبول توسط گروه طراحی Akis Gayrimenkul Yatirim Ortakligi A.S انجام شده است. در مرکز خرید آکباتی، فضاهای ویژه ای طراحی شده است که می تواند انواع انتظارات را برآورده کند، از جمله مناطق تفریحی و فعالیتی در فضاهای آموزشی و سرگرمی برای کودکان با هدف ارائه خدمات بهتر به بازدیدکنندگان است.
در این مرکز خرید، ترکیبی چشمگیر از برندهای موجود و رویدادهای همه جانبه  وجود دارد، و خریدی کاملاً مدرن را به مشتریان خود ارائه دهد. 
این مرکز خرید حدود 200 فروشگاه متنوع، 9 سینما، رستوران‌ هایی که غذاهای بین‌ المللی سرو می‌ کنند، زمین ‌بازی کودکان و زمین‌ های آموزشی، و همچنین یک پارکینگ سرپوشیده با فضایی نزدیک به 3000 خودرو دارد.

فروشگاه های مرکز خرید آکباتی

در مرکز خرید آکباتی نزدیک به 200 فروشگاه از برندهای داخلی و بین المللی پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارد.

امکانات مرکز خرید آکباتی

مراکز خرید آکباتی دارای امکانات ها و خدمات بسیاری است، که به مشتریان خود ارائه می کند. 

دفتر اطلاعات

شما می توانید تمام اطلاعات مورد نیاز را از طریق دفتر واقع در طبقه اول دریافت کنید و آنها پاسخگوی سوالات شما هستند.

اتاق مراقبت از کودکان 

در هر طبقه، یک اتاق خصوصی برای کودکان و مراقبت از نوزادان وجود دارد.

سرویس کالسکه کودک

شما می توانید یک کالسکه را از بخش خدمات مشتری به صورت رایگان در مرکز خرید قرض بگیرید.

سرویس بهداشتی کودکان

توالت های مخصوص کودکان برای راحتی کودکان شما طراحی شده است.

واحد شارژ برقی خودرو

مرکز خرید آکباتی به عنوان مکانی دوستدار محیط زیست، یک واحد شارژ الکترونیکی برای خودروهای برقی ارائه می دهد.

خدمات سالن استراحت

در میان روزهای شلوغ خرید در اطراف مرکز خرید آکباتی، سالن ‌های استراحت صورتی و سبز و سالن‌ های استراحت برای کودکان وجود دارد تا فضایی برای استراحت فراهم کند.

مسجد

هنگامی که مرکز خرید باز است، مسجد پذیرای نمازگزاران زن و مرد است. یک نمازخانه برای بانوان در طبقه همکف و یک نمازخانه برای آقایان در طبقه اول قرار دارد.

خدمات خودرو برای افراد با نیازهای ویژه

پارکینگ در مجموعه آکباتی استانبول یک سیستم اشتراک را برای بازدیدکنندگان با نیازهای ویژه ارائه می دهد.

امکانات ویژه برای افراد دارای معلولیت

این مرکز خرید به افراد دارای معلولیت امکاناتی مانند ویلچ، دست شویی های مخصوصی برای آنها تعبیه کرده است.

وای فای رایگان

مرکز خرید آکباتی وای فای رایگان را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد.

واحد های شارژ سیار موبایل

در صورت نیاز به شارژ تلفن همراه، پذیرش در مرکز خرید آکباتی استانبول می توانند واحدهای شارژ سیار را به درخواست شما در اختیار شما قرار دهند.

مجموعه کتاب

در مجموعه کتاب مرکز خرید آکباتی شما کتاب هایی را می بینید، که مردم آن ها را اهدا کرده اند تا دیگران بتوانند از آن ها استفاده کنند و به معلومات خود اضافه کنند.
با این کار بازدیدکنندگان تشویق می ‌شوند که کتاب‌ های خود را به این مرکز اهدا کنند، این مجموعه در سالن سبز طبقه -1 قرار دارد.

پارکینگ بزرگ

این مرکز خرید دارای یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 3000 خودرو می باشد.

کافه ‌ها و رستوران‌ ها

مرکز خرید آکباتی دارای انواع رستوران ها و کافه های داخلی و بین المللی مانند Akbati Lezzet Platformu، Arby'S، Atom Tost، Bereket Doner، Bilakis، Burger King، Diyar Burma Lahmacun، Edirne Kirkpinar Lokantasi، Gulhane Izgara Kebap، Gunaydin، Kayseri Mutfagi، Kofteci Ramiz، Mc Donald's، Podema, Pidem و غیره است.

تفریحات در مرکز خرید آکباتی

در مرکز خرید آکباتی استانبول شما می توانید علاوه بر خرید از تفریحات آن نیز استفاده کنید، این مرکز خرید دارای 9 سالن سینما، رستوران های غذاخوری بین المللی، زمین های بازی و زمین های آموزشی کودکان، و همچنین یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 3000 خودرو می باشد.
یکی از مهمترین ویژگی هایی که مرکز خرید آکباتی را از سایرین متمایز می کند، پارک فستیوال با ظرفیت 5 هزار نفر است. کنسرت‌ها، رویدادها و فستیوال‌ هایی که در فستیوال پارک برگزار می ‌شود. آکباتی مال با هدف تجدید و شکستن کلیشه ها، چندین رویداد سرگرمی تعاملی و متمایز را ارائه می دهد. 

ماراتن سالانه آکباتی

همه علاقه مندان به ورزش در ماراتن در باغچه شهر شرکت می کنند و پس از آن مراسم اهدای جوایز، یک روز کامل از رویدادهای خیریه، غذا و نوشیدنی، برنامه های کودکان، اجرای موسیقی، و سخنرانی در مورد ورزش و سبک زندگی سالم برگزار می شود.

نمایش های کمدی زنده

جایی که یک هنرمند مشهور در یک تعامل زنده و یک تجربه بسیار لذت بخش، یک استند آپ را روی صحنه در مقابل تماشاگران و تورییست ها ارائه می دهد.

آکادمی زندگی

این آکادمی از سال 2015 افتتاح شده است و هدف آن این است که بازدیدکنندگان از آکباتی مال با کارشناسان سلامت، خودسازی، رژیم غذایی، زیبایی، مراقبت از کودک، توسعه کودک، یوگا، امور مالی و سایر زمینه های مهم آشنا شوند. به لطف صحبت های مفیدی که هر هفته در طول فصل برگزار می شود، نکات جدیدی دریافت خواهید کرد.

تئاتر کودک

به طور متوسط حدود دو نمایش در ماه، توسط هنرمندان حرفه ای در ضمینه ی تئاتر کودکان در مرکز خرید آکباتی نمایش های رایگان و سرگرم کننده زیادی را برای بازدیدکنندگان جوان ارائه می شود.

سینمای فضای باز 

بازدیدکنندگان آکباتی در شب های طولانی تابستان از تماشای فیلم روی مبل ها و بالش های راحت بر روی چمنزارهای سبز با هوایی عالی لذت می برند.

جشنواره بادبادک 

از همه علاقه مندان به بادبادک در هر سنی دعوت می شود هر ساله در جشنواره پرتاب بادبادک در فضای باز مرکز خرید آکباتی استانبول در محیط سبز شرکت کنند. بیش تر افراد در کارگاه های بادبادک شرکت می کنند و از آخر هفته های خود در کنار خانواده لذت می برند. 

پیک نیک روز 

مرکز خرید آکباتی در طول یک روز از سال با مهمانان خود سرگرمی و پیک نیک، از جمله غذاهای خوشمزه و نوشیدنی ها و شگفتی های متعدد را جشن می گیرد.
به لطف کارگاه های ویژه و مسابقات سرگرم کننده برای افزایش لذت جشنواره، هم کودکان و هم بزرگسالان روز بسیار خوبی خواهند داشت.
برای یک روز عالی مرکز خرید آکباتی با فعالیت ‌های سرگرم ‌کننده از جمله غذاها و نوشیدنی ‌های لذیذ، غذا های ویژه با مهمانان خود را جشن می‌ گیرد. 

روش رفتن به مرکز خرید آکباتی استانبول

روش رفتن به مرکز خرید آکباتی استانبول

چگونه به مرکز خرید آکباتی در استانبول برویم ؟

منطقه باغچه‌ شهر یکی از زیباترین مناطق آرام استانبول است. به خاطر زیبایی طبیعت، تپه های سرسبز شناخته شده است. مرکز خرید آکباتی استانبول در باغچه شهر در سمت اروپایی استانبول واقع شده است. مرکز خرید آکباتی دقیقاً در کنار جاده E80 واقع شده است که دسترسی به آن را برای مشتریان خود آسان‌ تر می‌ کند.
برای رفتن به مرکز خرید آکباتی از میدان تکسیم می توانید از خط متروی تکسیم به سمت ایستگاه شیشلی بروید و بعد از آن پیاده شوید.
با کمی پیاده روی در ایستگاه اتوبوس مجیدیه کوی سوار شوید و به سمت ایستگاه بلوار سلیمان دمیرل بروید، پس از آن پیاده شده و با 10 دقیقه پیاده روی خود را به مرکز خرید آکباتی در استانبول برسانید. برای رفتن از میدان تکسیم با تاکسی نیز 45 دقیقه فاصله است.

آدرس مرکز خرید آکباتی استانبول : Koza Mahallesi, 1655. Sokak Esenkent Mevkii No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul, Turkey
ساعت کار مرکز خرید آکباتی استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

برای اطلاع از تور استانبول برای شهریور ۱۴۰۰ به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید آکباتی استانبول

مرکز خرید آکباتی در کجای استانبول است ؟

مرکز خرید آکباتی در قسمت اروپایی استانبول در منطقه ای به نام باغچه ‌شهر یکی از زیباترین و شیک ‌ترین مناطق استانبول است.

ساعت کار مرکز خرید آکباتی کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید آکباتی استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc