https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید اوکاتنی راید مسکو

به روز رسانی: 23 خرداد ، 1401 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید اوکاتنی راید مسکو

مسکو پایتخت روسیه است، اما مسکو تنها پایتخت نیست بلکه مسکو همیشه مرکز تجارت است. مرکز تاریخی روسیه، مسکو سالانه هزاران گردشگر را از سراسر جهان جذب می کند. 
خیابان های خوش منظره با ساختمان های دوران باستان، امپراتوری و شوروی یکی در کنار دیگری ترکیبی بسیار جذاب دارد. این شهر علاوه بر این جاذبه های تاریخی و جذاب دارای مراکز خرید فوق العاده ای است، که گردشگران بسیاری هر ساله برای تجارت و خرید به به این شهر سفر می کشاند.
مردم از سراسر کشور برای خرید کالاهایی که در سایر نقاط روسیه هستند به پایتخت این کشور سفر می کردند. مرکز خرید اوکانتی راید فقط چند دقیقه با میدان سرخ فاصله دارد.

درباره ی مرکز خرید اوکانتی راید

درباره ی مرکز خرید اوکانتی راید

درباره ی مرکز خرید اوکانتی راید

مسکو دارای بسیاری مراکر خرید متنوع است، و بسیاری مراکز خرید مسکو دارای برند های معتبر اروپایی و آمریکایی و آسیایی می باشند.
مرکز خرید اوکانتی راید مسکو در دهه 1990 ساخته شده است، و دارای سنگ مرمر، مجسمه‌ ها، فواره زیبا در طبقه پایین، شیشه‌ های رنگی است.
مرکز خرید اوکاتنی راید در مرکز مسکو، نزدیک میدان سرخ و کاخ کرملین مسکو واقع شده است. از ویژگی های بارز این مرکز خرید این است که در زیر زمین، میدان مسکو واقع شده است.
مرکز خرید اوکانتی راید دارای سه طبقه است. بیش از 150 مغازه، چندین کافه در آن وجود دارد. در فروشگاه های این مرکز خرید شما می توانید انواع لباس های مد روز زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، جواهرات، لوازم جانبی، موبایل و کامپیوتر، سوغاتی و هدایا، عطر و لوازم آرایشی را پیدا و خریداری کنید.
در اینجا می‌ توانید بسیاری از مارک‌ های محبوب را با قیمت های خوب بیابید، در مرکز خرید اوکانتی راید می توانید انواع مارک های معروف همچون  زارا و برشکا گرفته تا گوس و کالوین کلین، از برندهای شناخته شده در سراسر جهان را پیدا کنید.
در این مرکز خرید همچنین چندین کافه و رستوران و فودکورت با هر سلیقه ای وجود دارد، از مک دونالد و کی اف سی گرفته تا رستوران های ایتالیایی و آسیایی را می توانید بیابید و در آنجا غذا میل کنید.

برای خرید تور روسیه، تور مسکو سنت پترزبورگ به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین تورها را بدون واسطه و آنلاین خریداری کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید اوکاتنی راید مسکو

آدرس مرکز خرید اوکانتی راید مسکو کجاست ؟

مرکز خرید اوکاتنی راید در مرکز مسکو، نزدیک میدان سرخ و کاخ کرملین مسکو واقع شده است.

در مرکز خرید اوکانتی راید مسکو چه برندهایی وجود دارد ؟

در مرکز خرید اوکانتی راید می توانید انواع مارک های معروف همچون زارا و برشکا گرفته تا گوس و کالوین کلین را پیدا کرد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc