https://gateway.trip.ir/api/

جشنواره های تابستانی ایتالیا

به روز رسانی: 31 اردیبهشت ، 1401 جاذبه های گردشگری

جشنواره های تابستانی ایتالیا

آیا به دنبال بهترین جشنواره های تابستانی ایتالیا هستید؟ در این مقاله ما می خواهیم تا شما را با بهترین و جذاب ترین جشنواره های تابستانی در ایتالیا آشنا کنیم، پس با ما همرا شوید.
ایتالیا کشوری با سابقه تاریخی طولانی از سنت ها و رویدادهای فرهنگی است. شرکت در این جشنواره ها همچنین فرصت مناسبی برای تجربه های واقعا منحصر به فرد است. 
هر کدام از شما می توانید بهترین جشنواره های ایتالیا را تجربه کنید. زمانی که به این کشور سفر می ‌کنید، می ‌توانید در طول فصل های مختلف با جشنواره ها فرهنگ ها و اداب و رسوم این کشور آشنا شوید.
فستیوال های ایتالیا از دسته های عظیم مردم محلی با لباس های زیبا گرفته تا لذت بردن از غذاهای لذیذی که در خیابان سرو می شود، همچنین آتش بازی و موسیقی را شامل می شود.
اکثر این جشنواره های برتر رایگان هستند، اما برخی رویداد ها نیاز به خرید تور ایتالیا دارند. بسیاری از جشنواره‌ های ایتالیایی بر اساس رویدادهای تاریخی هستند.
ایتالیایی ها دوست دارند دور هم جمع شوند و جشن بگیرند. در طول قرن ها، جشنواره های ایتالیا به دلیل مقیاس و عجیب بودنشان در سراسر جهان مشهور شده اند. 

جشنواره ایتالیا

جشنواره ایتالیا

جشنواره های ایتالیا

در ادامه ما شما را با بهترین جشنواره های ایتالیا آشنا می کنیم، که می توانید هنگام سفر در فصل تابستان از آن ها بازدید کنید و لذت ببرید.

1. کارناوال

ایتالیا برای بزرگداشت آغاز روزه داری و عید پاک جشنواره و کارناوالی، با شکوه فراوان تزئین برپا می کند. این جشنواره احتمالاً ریشه در قرن دوازدهم و جشنواره پاگان دارد. در بسیاری از شهرهای ایتالیا، مهمانی ها، رژه ها و توپ های بالماسکه برگزار می شود تا مردم را سرگرم کنند. 
مکان برگزاری : ونیز، ویارجو، ایورا، و سنتو

2. پالیو دی سینا

چیزی جذاب در مورد این فستیوال محبوب ایتالیایی وجود دارد که در آن 17 منطقه در بازی اسب سواری با یکدیگر رقابت می کنند. به سوارکار قهرمان برنده یک پالیو اعطا می شود. 
جدا از تماشای مسابقه هیجان انگیز در میان 17 سوار قهرمان، می توانید در غرفه های مختلف اطراف نیز از غذاهای خوب بچشید و لذت ببرید.
مکان برگزاری : پیازا دل کامپو، سینا

3. نبرد پرتقال

این «نبرد» معروف، درگیری قرن دوازدهمی با مرکبات را در یکی از بزرگترین جشنواره های ایتالیا به نمایش می گذارد. شرکت‌ کنندگان یا در خیابان‌ ها می ‌دوند یا از یکی ازاتوبوس‌ های جنگی پرتقال پرت می‌ کنند. 
در آن مردم شهر ایورا به 9 گروه تقسیم می‌شوند و با پرتاب پرتقال با یکدیگر به نبرد می پردازند. برای افرادی که ویتامین C کم دارند عالی است.
این جشنواره خاص یک جشنواره نمادین است زیرا نشان دهنده قیام هایی است که در ایتالیا علیه حاکم ظالم رانیری دی بانکراته رخ داد. 

4. بازی پل

بازی پل یک جشنواره ی هیجان انگیز ایتالیایی است که با روحیه رقابتی تیم های شرکت کننده شمال و جنوب رودخانه آرنو مشخص می شود. 
این جشنواره با رژه تیم های شمالی و جنوبی که لباس و زره قرن هجدهم پوشیده اند و برای رسیدن به مقصد با یکدیگر رقابت می کنند.

5. جشنواره گل ها و گلبرگ ها

این جشنواره در سال 1625 در واتیکان آغاز شد، اما بعد در سراسر ایتالیا گسترش یافت. امروز، شما می توانید یکی از بزرگترین جشنواره های گل را در شهر سیسیلی تجربه کنید. 
اگر در طول برگزاری جشنواره محبوب اینفیوراتا به هر یک از شهرهای ایتالیا سفر کردید، باید آماده باشید تا با اشکال هنری ایجاد شده توسط گل ها و گلبرگ های زیبا مواجه شوید، همچنین صومعه ها با گل تزئین شده اند. 
مکان برگزاری : نوتو، بولسنا، بروگناتو، اسپلو و اورویتو

جشنواره عید پاک در ایتالیا

جشنواره عید پاک در ایتالیا

6. جشنواره عید پاک 

این یک جشن بی نظیر در کمال زیبایی است که با شور و اشتیاق و فداکاری در ایتالیا جشن گرفته می شود. این جشنواره که طولانی ‌ترین راهپیمایی در این کشور است، تقریباً 24 ساعت طول می ‌کشد، گفته می ‌شود که نشان دهنده سفر ابدی عیسی مسیح از مصائب او تا مرگ است. 
مجسمه های چوبی نمایش داده شده در طول راهپیمایی، تصویری از رمز و راز مسیح است و یک قطعه هنری برای توصیف صعود واقعی آن روح منحصر به فرد است.

7. جشنواره کمانداران

این جشنواره دسته ‌ای متشکل از کمانداران، پرتاب ‌کنندگان، نوازندگان طبل و همچنین مردم محلی است، که لباس ‌های دوران قدیم را به تن می ‌کنند، در خیابان‌ ها به نشانه آغاز جشنواره رژه می ‌روند. محصولات صنایع دستی و انواع مواد غذایی در خیابان ها و میدان های کشور به فروش می رسد. رقابت در میان محله ‌های مختلف شاید مهم ‌ترین ویژگی این جشنواره باشد.
مکان برگزاری : آسکولی پیکنو

8. جشنواره جاز ونیز

شهر زیبای ایتالیایی ونیز گاهی اوقات آرام‌ ترین شهر نامیده می ‌شود، اما در پایان جولای که جشنواره جاز ونیزیا برگزار می ‌شود، همه چیز تغییر می ‌کند. 
در این جشنواره اجراها در برخی از برجسته ‌ترین مکان‌ های ونیزی، از جمله میدان سنت مارک، موزه پگی گوگنهایم و جزیره سان سرولو، با فعالیت ‌های متعدد، نمایشگاه‌ های هنری، و رویدادهای آشپزی است.
همچنین برنامه هایی شامل اجرای هنرمندان مشهوری مانند استینگ، پت متنی، نورا جونز و همچنین نوازندگان نوپا و استعدادهای جوان از سراسر اروپا را نیز می توانید در این جشنواره پیدا کنید.

9. فستیوال موسیقی ایتالیا 

فستیوال های موسیقی تابستانی به دلایل زیادی محبوب هستند، هوای گرم، میدان های بزرگ با آکوستیک شگفت انگیز، و شادی هزاران نفر که از موسیقی مشابه لذت می برند. 
و از آنجا که نوازندگان روی صحنه توسط صدها یا حتی هزاران طرفدار ستایشگر تشویق می شوند، فضای پربار از نظر موسیقی و تئاتر تماشایی است. برخی از فستیوال‌های موسیقی تابستانی در ایتالیا به سال‌ ها قبل برمی ‌گردد. 

10. جشنواره ی اپرا 

جشنواره اپرا در اومبریا ایتالیا برگزار می شود، از زمانی که جیان کارلو منوتی آهنگساز این جشنواره را در سال 1958 این جشنواره را تأسیس کرد، این مراسم انجام می شود.
در طول این رویداد، شهر کوچک اسپولتو، اومبریا، میزبان تعدادی از هنرمندان مشهور بین المللی از دنیای اپرا، تئاتر و رقص است. اجراهای موسیقایی آن در تئاترهای نمادین انجام می ‌شود.

جشنواره دریایی در ایتالیا

جشنواره دریایی در ایتالیا

11. جشنواره دریایی

آخر هفته ی ماه می، زمان جشن بزرگ در ونیز است، زیرا این شهر با یک صف عظیم قایق های ردیفی از سنت مارک تا بندر سنت نیکولو، قدرت دریایی خود را جشن می گیرد. هزاران نفر در مسیر آبراه‌ ها صف می ‌کشند تا این نمایش را تماشا کنند.
ونیزی ها با صفوف رنگارنگ قایق های سنتی، قایق های پارویی و گوندولا، مهارت های دریایی خود را جشن می گیرند. پس از راهپیمایی، پاروزنان شهر، از پیر و جوان، با یک سری مسابقه به سمت آب می روند و از کانال بزرگ شروع می کنند و به پل Constitution می روند و سپس مسیر خود را به سمت Ca’ Foscari برمی گردند.

12. جشنواره مارها

هر سال جشنواره ای برای مار گیران محلی برگزار می شود. در آن نشان می دهد چه کسی می تواند بیشتر مارها را به دام بیاندازد با هم رقابت می کنند.
این فستیوال عجیب سنت دومینیک را جشن می گیرد که مردم محلی معتقدند از حملات گرگ ها، خرس ها و بیماری ها جلوگیری می کند. 
این مارها که بیش از دو متر طول دارند، بر روی مجسمه چوبی سنت دومینیک قرار گرفته و در خیابان ها رژه می روند. هر کس بیش از همه شکار کند، برای سال های آینده یک قهرمان محسوب می شود.

13. جشنواره ماترا

هر سال، مردم ماترا یک معجزه قرون وسطایی را که برای اولین بار در سال 1389 جشن گرفته شد، گرامی می دارند. در آن مجسمه مریم باکره به آرامی بر روی یک ارابه بزرگ که توسط افراد کشیده می شود، ودر خیابان ها حمل می شود. این راهپیمایی رنگارنگ، همراه با گروه موسیقی، مقامات کلیسا و ایالتی، با نمایش آتش بازی عظیم به پایان می رسد.

14. جشنواره جاز 

این جشنواره با کنسرت در خیابان ها، کلیسا ها انجام می شود. این جشنواره جاز که در سال 1973 تأسیس شد، از هنرهای معروف جاز، پاپ و راک مانند دیزی گیلسپی، چت بیکر، التون جان، کارلوس سانتانا و اریک کلاپتون استقبال کرده است. 

15. جشنواره اسب سواری

معروف ‌ترین جشنواره اسب ‌سواری ایتالیا است، که در آن مسابقه اسب سواری انجام می شود. 10 اسب نر و سواران آن ‌ها را در اطراف میدان کامپو می روند.

16. جشنواره فیلم ونیز

هر ساله ونیز میزبان یکی از بزرگترین و پر زرق و برق ترین جشنواره های فیلم جهان است. علاقه ‌مندان به فیلم باید از این شهر شناور دیدن کنند، در حالی که میزبان برخی از بزرگترین ستاره‌ های سینمای جهان است و مجموعه ‌ای از فیلم ‌های آوانگارد و فیلم ‌های برنده جایزه اسکار آینده را نمایش می ‌دهد. جشنواره فیلم بخشی از مجموعه وسیع تری از رویدادهای فرهنگی به نام دوسالانه ونیز است.

جشنواره غذا در ایتالیا

جشنواره غذا در ایتالیا

17. جشنواره غذا

رفتن به نمایشگاه غذا برای افرادی که به ایتالیا سفر می کنند جذاب است. نمایشگاه و بازار ترافل سفید یکی از بهترین های غذا در ایتالیا است. این جشنواره با یک شب کنسرت و غرفه های خوراک شناسی آغاز می شود و با حراج جهانی ترافل به پایان می رسد. 

نتیجه گیری

ایتالیا مکانی است که به هنر و فرهنگ شهرت دارد. ایتالیایی ها دوست دارند با هم جشن بگیرند. در طول صدها سال، جشن های ایتالیایی به دلیل مقیاس و غیر متعارف بودنشان در سراسر جهان محبوب شده اند. 
مهم نیست که در چه فصلی از ایتالیا دیدن می کنید، در هر فصلی به آنجا سفر کنید می توانید جشنواره های متنوعی را تجربه کنید. جای تعجب نیست که کشوری که دارای تاریخ غنی است، دارای طیف فوق العاده ای از جشنواره های متنوع است که در ماه های آفتابی تابستان برگزار می شود. خورشید، ساحل، حال و هوای تابستانی ایتالیا بسیار جذاب است و رویاهایی از آرامش را با خود می آورد. 
در ایتالیا جشنواره ها بخش قابل توجهی از زندگی روزمره مردم را تشکیل می دهند. حال و هوای جشن به آنها اجازه می دهد تا آخر هفته ها را با گل، هنر و غذا جشن بگیرند. 
جشنواره های ایتالیا به طور سنتی به رویدادهای تاریخی مربوط می شود. ایتالیایی ‌ها جشن ‌ها، رژه ‌ها و فستیوال‌ ها را دوست دارند، زیرا به آنها اجازه می‌ دهند با مردم و کشورشان ارتباط برقرار کنند. 
برای اطلاع از تور لحظه آخری اروپا به سایت تریپ مراجعه کنید، تا بتوانید ارزان ترین تورها را بدون واسطه و به صورت آنلاین تهیه کنیدو سفری خوش برای خود و خانواده ی خود رقم بزنید.

سوالات متداول در باره ی جشنواره های تابستانی ایتالیا

نماد جشنواره های ایتالیا چیست ؟

فستیوال های ایتالیایی نماد راهپیمایی بزرگ با موسیقی، رقص و سایر اشکال هنری هستند که فرهنگ غنی ایتالیا را نشان می دهد.

پنج جشنواره برتر ایتالیا در تابستان کدامند ؟

کارناوال، نبرد پرتقال، فستیوال موسیقی ایتالیا، جشنواره گل ها و گلبرگ ها

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc