https://gateway.trip.ir/api/

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

به روز رسانی: 21 فروردین ، 1401 جاذبه های گردشگری

هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

هزینه های سفر به قطر در جام جهانی چقدر است؟ از کجا می توانیم بلیط های جام جهانی را تهیه کنیم؟ جام جهانی رویدادی است که هر 4 سال یکبار بین تیم های فوتبال در سراسر جهان اتفاق می افتد.
میلیون‌ها نفر در سراسر جهان رویای تجربه این رویداد نمادین را خواهند داشت، اما متأسفانه، تنها برای تعداد محدودی فضا وجود خواهد داشت. 
شما می توانید با خرید تور قطر در جام جهانی 2022 قطر را کشف کنید، و تحت تأثیر فرهنگ عربی، تجملات فوق ‌العاده و بالاترین استانداردهای مهمان ‌نوازی را تجربه کنید.
معتبرترین رویداد بین المللی فوتبال جهان برای اولین بار در یک کشور مسلمان عرب برگزار می شود. جام جهانی فوتبال، قطر 2022 فستیوال یک ماهه مورد انتظار طرفداران از سراسر جهان از جمله هند است.
قطر ترکیبی از فرصت ‌های گشت و گذار و فعالیت در سراسر شهر ها، بیابان‌ ها و دریای آن که ارزش کاوش را دارد، برگزار می باشد.
با کاوش در موزه‌ ها، رستوران‌ ها و فعالیت‌ های فرهنگی در قطر، و دنبال کردن تیم فوتبال مورد علاقه ‌تان برای رسیدن به جایگاه برتر در مسابقات قهرمانی آن ها را تشویق کنید. و در عین حال خود را در مهمان‌ نوازی سنتی عرب غرق کنید. 

آب و هوای قطر در جام جهانی 2022

آب و هوای قطر در جام جهانی 2022

آب و هوای قطر

جام جهانی فوتبال 2022 در قطر قرار است در ماه های زمستان برگزار شود، تمام هشت استادیوم روباز جام جهانی در دوحه و اطراف آن کاملاً دارای تهویه هوا هستند.
قطر به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد اکثر روزهای سال هوایی گرم و مرطوب دارد و بارش کمی را تجربه می کند. هوای قطر در تابستان نیز بسیار گرم و خشک است.
خوشبختانه فناوری نوآورانه در استادیوم ‌ها هواداران و بازیکنان را خنک نگه می ‌دارد، و بازی ها در ماه های پاییز و زمستان برگزار می شود.

زمان برگزاری جام جهانی قطر 2022

قطر برای اولین بار میزبان جام جهانی می باشد، این اولین کشور عربی است که در سال 2022 جام جهانی را مدیریت می کند. تاریخ برگزاری این مسابقات از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، یعنی از 30 آبان تا 27 آذر می باشد. 

زمان فروش بلیط های جام جهانی قطر

کشور قطر به تازگی اعلام کرده است که خرید بلیط های جام جهانی قطر از روز سه ‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ امکان‌ پذیر خواهد بود. 
با توجه به روشن شدن تیم های حاضر در جام جهانی و گروه بندی آن ها باید انتظار داشت که برای خرید بلیط های جام جهانی استقبال بیشتری خواهد شد.
هرچند باید گفت این آخرین فرصت برای خرید نیست، بلکه قرار است در روزهای پایانی هم فروش بلیط های لحظه آخری نیز در نظر گرفته شود تا صندلی های استادیوم ها خالی نباشد.
لازم به ذکر است که فروش بلیط هواپیما تهران دوحه نیز چند ماه زودتر شروع می شود و شما می توانید این بلیط ها را از سامانه رزواسیون تریپ تهیه فرمائید.

هزینه تور جام جهانی

هزینه تور جام جهانی

قیمت بلیت های جام جهانی قطر

قیمت بلیط های جام جهانی قطر توسط سازمان فیفا قیمت گذاری شده است، قیمت هر بلیط بین 69 دلار تا 2200 دلار تعیین شده است. این قیمت برای بازی های نهایی و نیمه نهایی به رقم بالاتری بین 600 تا 604 دلار نیز افرایش دارد.
از طرفی قیمت بلیط ها بسته به اینکه صندل شما در کدام قسمت از استادیوم قرار دارد می تواند متفاوت باشد. هر کدام از این ردیف های صندلی قیمتی متفاوت دارند.
رده یک صندلی ها گران ترین های آن ها هستند و رده چهارم صندلی ها نیز ارزان ترین های آن ها می باشند. لازم به ذکر است که صندلی های ارزان قیمت را خود کشور برای قطرها رزرو کرده است .
دولت برای این صندلی ها از هر قطری مبلغ 40 ریال قطر معادل 10 دلار دریافت می کند. قیمت های رده سوم صندلی ها نیز مبلغ200 ریال قطر معادل 604 دلار قیمت گذاری شده است.
همچنین برای تماشای بازی های جام جهانی در رده دوم نیز باید مبلغ 3 هزار و 650 ریال قطر و برای رده یکم صندلی ها باید مبلغ 5 هزار و 850 ریال قطر که معادل هزار 606 دلار است پرداخت شود.
از دیگر نکات بلیز های جام جهانی این است که فیفا اعلام کرده است که بلیط های مسابقات هم به صورت تکی و هم به صورت سری استادیومی یا سری بلیط های خاص تیم نیز می تواند باشد.
در گزینه ی سری استادیومی به تماشاگر این امکان را می دهد در یکی از بازی ها در یک روز مشخص به استادیوم بروند و بازی را از نزدیک تماشا کنند.
در گزینه ی سری بلیط های خاص، افراد یک تیم را انتخاب کرده و باید هزینه سه بازی آن در مرحله گروهی را بپردازد، اغلب ایرانیان خرید سه دیدار را کافی می دانند.
برخی از هواداران تیم های دیگر دست به ریسک زده و برای خود هفت بازی بلیط را خریداری می کنند. نکته جالب این است که در صورت حذف شدن تیم مورد نظر شخص می تواند بلیط خود را بفروشد و یا در استادیوم حاظر شود.

هزینه های تقریبی سفر به قطر در جام جهانی

هزینه ویزا مبلغ ۲ میلیون تومان
هزینه بلیت رفت ‌وبرگشت به قطر مبلغ۳۰ میلیون تومان
هزینه اقامتگاه و هتل در قطر مبلغ  ۲۷ میلیون تومان
هزینه خورد و خوراک مبلغ ۶ میلیون تومان
هزینه‌ های مربوط به حمل ‌ونقل در قطر مبلغ ۵ میلیون تومان
هزینه ‌های مربوط به بازدید‌ها و تفریحات مبلغ ۵ میلیون تومان
بلیط بازی‌ های جا‌م‌ جهانی مبلغ  ۶ میلیون

نحوه خرید بلیط جام جهانی در ایران

برای خرید بلیط های جام جهانی شما نمی توانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید، چون برای خرید آن ها نیاز به کارت های اعتباری بین المللی است.
در سال های قبل مدیر فدراسیون فوتبال کشورمان با همانگی سازمان فیفا پورتالی را در اخیار کسانی که قصد خرید داشتند می گذاشت و افراد می توانستند از طریق آن برای خرید اقدام کنند. امسال نیز به همین منوال افراد متقاضی می توانند خرید خود را با این درگاه ها انجام دهند.

نحوه دریافت ویزای قطر

ایران جزو کشورهایی می باشد که برای رفتن به قطر نیاز به دریافت ویزا دارد، اخذ ویزای قطر کار آسانی می باشد. متقاضی می تواند با خرید تورهای توریستی ویا از طریق فرودگاه ویزای خود را دریافت کند.
برای دریافت ویزا از طریق فرودگاه باید ابتدا به قطر سفر کرده و از داخل فرودگاه ویزای فرودگاهی را دریافت کنید. برای دریافت ویزا شما می بایست حداقل مبلغ 1500 دلار آمریکا و یا معادل ریال آن را همراه با بلیط رفت و برگشت و وچر هتل همراه داشته باشید.

امکانات تورهای قطر در جام جهانی

خدمات تورهای قطر در جام جهانی 

خدمات تورهای قطر در جام جهانی 

اخذ ویزای توریستی قطر
صدور بلیت رفت و برگشت به قطر
رزرو هتل همراه با صبحانه رایگان
تهیه بلیط مسابقات
ترنسفر فرودگاهی رایگان
گشت در دوحه قطر
اخذ بیمه مسافرتی

سخن آخر

اگر جزو کسانی هستید که عاشق تماشای فوتبال هستید، باید به شما بگوییم که امسال کشور قطر میزبان جام جهانی فوتبال است که اولین بار در یک کشور عربی رقم می خورد.
تاریخ شروع مسابقات از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، یعنی از 30 آبان تا 27 آذر می باشد. شما می توانید با خرید تور قطر جزو کسانی باشید که تیم مورد علاقه خود را از نزدیک تشویق و تماشا کنید.
ایم را باید در نظر داشته باشید که برای ورود به کشور قطر می بایست ویزای این کشور را تهیه فرمائید. هزینه سفر به قطر بسته به نوع هواپیما و نوع هتل شما می تواند متغییر باشد.
شما همچنین می توانید صندلی های خود را برای تماشای بازی ها از قبل رزرو کنید، که هزینه هر کدام از رده بندی های صندلی متفاوت هستند برای مثال: رده یک صندلی ها گران ترین های آن ها هستند و رده چهارم صندلی ها نیز ارزان ترین های آن ها محسوب می شوند.
لیکن دولت برای مردم کشور ارزان ترین صندلی ها را از قبل رزرو کرده و با مبلغی اندک به مردم قطر می فروشد. بلیط های مسابقات را هم می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت سری استادیومی یا سری بلیط های خاص تیم نیز تهیه کنید.

 سوالات متداول درباره ی هزینه سفر به قطر برای جام جهانی

هزینه دور نهایی جام جهانی 2022 قطر چقدر است ؟

هزینه دور نهایی جام جهانی مبلغی بین 2200 تا 5850 ریال قطر متغیر است. قیمت بلیط برای ساکنان قطر مبلغی تا 205 دلار است. 

تاریخ شروع مسابقات جام جهانی قطر کی می باشد ؟

تاریخ برگزاری مسابقات جام جهانی قطر از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، یعنی از 30 آبان تا 27 آذر می باشد. 

بخش نظرات

مجیدمحمدی بنستانی 26 فروردین 1401

با سلام جهت ثبت نام برای رزرو هتل و بلیط مسابقات تماس گرفتم لطفا مشاوره دهید

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc