https://gateway.trip.ir/api/

فروشگاه های آنلاین کالای دیجیتال در استانبول

به روز رسانی: 11 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

فروشگاه های آنلاین کالای دیجیتال در استانبول

استانبول را می توان به عنوان پایتخت فرهنگ و مد ترکیه در نظر گرفت که فرصت های خرید بسیاری را برای گردشگران از سراسر جهان فراهم می کند.
تنوع خرید در این شهر از محصولات سنتی و مدرن، استانبول را به یک مرکز خرید جذاب تبدیل کرده است. شما می توانید در استانبول با هر بودجه و سبکی خرید های خود را انجام دهید. 
دراستانبول شما علاوه بر پوشاک می توانید لوازم الکترونیکی مورد نظر خود را از هر برندی که می خواهید تهیه کنید، ترکیه به عنوان شنژن اروپا شناخته می شود و تعداد زیادی لوازم الکترونیکی و کالاهای دیجیتال مصرفی مانند لوازم خانگی و تلویزیون، گوشی، تبلت را با برندهای خود و همچنین برای سایر شرکت هایی که در بازار اروپا می فروشند، تولید می کند. 

خرید کالای دیجیتال از ترکیه

خرید کالای دیجیتال از ترکیه

سایت های آنلاین دیجیتال 

هنگامی که با پروازهواپیمای ترکیش ایرلاینزبه فرودگاه استانبول رسیدید، حضور قدرتمند بازارهای جهانی سامسونگ در لابی ترمینال اصلی  را مشاهده خواهید کرد.
فروشگاه سامسونگ در فرودگاه استانبول مرکز خرید فروم استانبول است، بزرگترین مرکز خرید اروپا که کمتر از نیم ساعت با قطار مترو فاصله دارد و می توانید مستقیماً از فرودگاه استانبول سوار شوید و به آنجا بروید. 
در داخل، این مرکز خرید همیشه مملو از برند های بین المللی و محلی است. امنیت در این مرکز خرید بالا است، بنابراین همه در هنگام ورود از طریق غربالگری امنیتی رد می شوند. شما می توانید در مرکز خرید فرودگاه استانبول فروشگاه‌ های الکترونیک Media Markt و سایر فروشگاه‌ ها را مشاهده کنید.
می توانید عینک واقعیت مجازی Samsung Gear VR با تلفن‌ های سامسونگ گلکسی S6 Edge امتحان کنید. همچنین می توانید انواع نوت بوک ها ، لبتاب های برندهای مختلف و گوشی های هوشمند مانند Casper، Exper، Polypad و Hometech را ببینید. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و شیوع بیماری کرونا فروشگاه های لوازم الکترونیکی و کالاهای دیجیتال به صورت آنلاین محصولات خود را به مشتریان عرضه می کنند.
یکی از ویژگی های عالی اینترنت این است که امکان خرید آنلاین بدون خروج از منزل وجود دارد. در سال های نه چندان دورامکان چنین چیزی عجیب به نظر می رسید، اما یکی از چیزهای ضروری در دنیای امروز خرید آنلاین است. برخلاف فروشگاه‌  های سنتی، وب ‌سایت‌ های خرید آنلاین تخفیف زیادی را به مشتریان ارائه می‌ دهند. 

مدیا مارکت

مدیا مارکت اولین فروشگاه خود را در ترکیه در میدان استانبول در سال 2007 افتتاح کرد، همچنان به ارائه طیف محصولات خود از سیستم های تلویزیونی و ویدئویی گرفته، سیستم های سینمای خانگی، دوربین های فیلمبرداری تا بازی های کامپیوتری و کنسول ها، از کامپیوتر و تلفن همراه با برندهای مختلف را دارا می باشد.
وب سایت مدیا مارکت : www.mediamarkt.com

فروشگاه گلد

فروشگاه گلد، یک فروشگاه آنلاین است که رایانه های شخصی، تلفن های همراه، لوازم خانگی، لوازم جانبی دیجیتال و لوازم الکترونیکی را در ترکیه ارائه می دهد. 
همچنین محصولاتی را در دسته هایی مانند (لپ تاپ، نوت بوک، چاپگر، رایانه های شخصی همه کاره و لوازم جانبی)، تلویزیون و لوازم الکترونیکی  مانند (تلویزیون، سیستم دوربین، عینک دیجیتال، پایه تلویزیون و پروژکتور)، دوربین ها و لوازم جانبی می باشد همچنین لوزمی شامل (هدفون، فلش، سه پایه و شارژر)، بازی های متنوع مانند (کنسول، جوی استیک، گیم پد، ماوس بازی و بازی های PS3/PS4/Xbox)، لوازم خانگی (ماشین لباسشویی، پنکه، یخچال، آبگرمکن، اجاق گاز و جاروبرقی ) محصولات شخصی مانند (ریش تراش، اپیلاتور، خشک کن هوا، دماسنج و ترازو)، و لوازم جانبی (قاب های موبایل، محصولات روشنایی، و سوکت) و... را اراده می دهد.
وب سایت گلد : www.gold.com

بیمکس

بیمکس به عنوان اولین فروشگاه فناوری ترکیه، نقش پیشرو در آوردن فناوری به بازار خرده فروشی ترکیه ایفا می کند. تنها شرکتی است که از سال 1990 تضمین بهترین قیمت را ارائه کرده است. 
در صورت کاهش قیمت هر محصول در مدت سه روز پس از خرید، مابه التفاوت به عنوان "بی پارا" بازپرداخت می شود. بسته بیترفی به مشتریان این امکان را می‌ دهد تا در ازای دریافت کمیسیون مشخص، خرید خود را ارتقا دهند. 
وب سایت بیمکس :  www.bimeks.com.tr

فروشگاه آنلاین ترندیول

فروشگاه آنلاین ترندیول

ترندیول

یکی از اولین وب سایت هایی که هنگام سفارش آنلاین از ترکیه به ذهن می رسد بدون شک Trendyol است. شما در این سایت آنلاین می توانید اجناس متناسب با سلیقه خود را با قیمت بسیار پایین سفارش دهید و از طریق عملکرد سریع باربری سریعاً آنها را دریافت کنید.
ترندیول بزرگترین پلتفرم تجارت الکترونیک در ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول است.
این پلتفرم که زیر چتر گروه ترندیول تأسیس شده است، در مجموع 4 هزار نفر از جمله پیک‌ های Trendyol Express و ارائه ‌دهندگان خدمات را دارا می باشد.
در این سایت شما می توانید انواع پوشاک، لوازم الکترونیکی، کالاهای دیجیتال و ... را خریداری کنید و در سریع ترین زمان آن را درب منزل خود دریافت کنید.

فروشگاه آنلاین n11

یکی از سایت های خرید آنلاین در ترکیه n11 است که هر سال با تخفیف های بزرگی که در 11 نوامبر ارائه می دهد مشتریان خود را به وجد می آورد. 
فروشگاه آنلاین n11 شامل لوازم الکترونیکی، اقلام خانگی ، پوشاک برای خانم ها و آقایان و همچنین کودکان ، تجهیزات ورزشی، منسوجات، ظروف آشپزخانه از کمیاب ‌ترین صنایع دستی ترکیه تا میلیون ‌ها محصولی که نیازها و سلیقه ‌های مختلف را به خود جذب می‌ کنند، این مجموعه حین خرید، تجربه خرید جدیدی را ارائه می ‌دهد.
فروشگاه n11 از رویکردی پیروی می کند که بر اعتماد و راحتی مشتری و همکاری و توسعه تجارت الکترونیک فروشگاه تمرکز دارد.
وب سایت فروشگاه آنلاین  n11:  www.n11.com  

هپسیبورادا

یکی از محبوب ترین وب سایت ها برای خرید آنلاین ترکیه هپسیبورادا است. هپسیبورادا همچنین یکی از پلتفرم های تجارت الکترونیک پیشرو در ترکیه و مناطق اطراف آن است، این مجموعه بیش از 50 میلیون محصول را در بیش از 40 دسته به مشتریان خود ارائه می دهند.
لازم به ذکر است که در سال 2013 به عنوان بهترین سایت خرید آنلاین در ترکیه انتخاب شد، اعتماد مشتریان خود را جلب کرد و همچنان ادامه دارد.
آنها ادعا می کنند که بیش از 200+ میلیون بازدید کننده ماهانه با تیم خود دارند که ذهنیت سیلیکون ولی را با فرهنگ بازار بزرگ و ترکیب داده ها و تجربیات مرتبط می کند.
وب سایت هپسیبورادا : www. Hepsiurada.com

فروشگاه گیتی گیدیور استانبول

فروشگاه گیتی گیدیور استانبول

گیتی گیدیور

این سایت که از سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده و در بین وب سایت های خرید آنلاین به خوبی جا افتاده است، بیش از 23 میلیون کاربر فعال دارد. 
آنها یک تیم جوان و پویا دارند که از نزدیک نوآوری ها را دنبال می کنند، آنها ادعا می کنند که بر به حداکثر رساندن تجربه کاربر تمرکز دارند. 
با استفاده از سیستم ریسک صفر که امکان خرید ایمن را فراهم می کند، تفاوت ها و فرصت های تجارت الکترونیک را با کاربران خود همراه می کند. 
سایت گیتی گیدیور در سال ۲۰۱۱ به یکی از قوی ترین فروشگاه های اینترنتی در سطح جهان تبدیل شد که در نهایت زیر چتر سایت بزرگ eBayشرکت  قرار گرفت و قدرت آن چند برابر شد.
این فروشگاه انلاین دارای 117هزار فروشنده و 33 میلیون کاربر ثبت نام شده، یکی از محبوب ترین سایت های خرید ترکیه است. آنها میلیون ها محصول را در مجموع در 50 دسته به کاربران ارائه می دهند، از لوازم الکترونیکی گرفته تا دکوراسیون، از لوازم آرایشی تا محصولات مادر و نوزاد، از مد تا سوپرمارکت ها، آنها میزبان فروشگاه های صدها برند اصلی داخلی و خارجی، و همچنین SME ها و فروشندگان فردی هستند.
در این سایت معتبر می توانید کالاهایی از دسته های مختلف پیدا کنید، همچنین می توانید محصولات دست دوم را نیز در این سایت بیابید. به لطف کمپین «فرصت های ستاره ای»، محصولات بسیاری از پوشاک تا کالاهای دیجیتال را شامل می شود.
وب سایت گیتی گیدیور : www. gittigidiyor.com

D&R

وجه تمایز اصلی سایت خرید آنلاین کتاب D&R که اساساً به همان بخش Kitapyurdu خدمات می دهد، فروش لوازم الکترونیکی، هدایا و تجهیزات ورزشی است. علاوه بر این، مفید است که کمپین های تخفیف مکرر را فراموش نکنید.

آکاکچه

پیشروترین و همه کاره ترین سایت خرید آنلاین می باشد که می توانید محصولات را با یکدیگرمقایسه کنید. بیش از یک میلیون مصرف کننده ازسایت آکاکچه بازدید می کنند تا اطلاعات طبقه بندی شده محصولات و قیمت را از انواع فروشگاه های خرده فروشی آنلاین فروش لوازم الکترونیکی، جواهرات، کالاهای کودک، لوازم خانگی و غیره مشاهده کنند. علاوه بر مقایسه قیمت محصولات، این سایت اطلاعاتی در مورد تعدادی از گزینه های خرید مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.
وب سایت آکاکچه : www. akakce.com

سخن آخر

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی مردم برای خرید دیگر نیازی ندارند به صورت فیزیکی به فروشگاه ها بروند، آنها می توانند از طریق سایت های آنلاین تمام لوازم مورد نیاز خود را با برندهای مختلف در سراسر جهان بیابند و خرید کنند.
ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست، استانبول ترکیه مهد تمدن و مد است، افراد می توانند از طریق فروشگاه ها مجازی آنلاین لوازم الکترونیکی و کالاهای دیجیتالی را اعم از انواع گوشی های موبایل، تبلت برندهای معروف جهان، لوازم جانبی، خوراک، پوشاک را نیز از سایت های آنلاین معتبر در استانبول ترکیه تهیه کنند.

سوالات متداول درباره ی فروشگاه های آنلاین کالای دیجیتال در استانبول

آیا استانبول سایت آنلاین دیجیتال دارد ؟

در پاسخ باید گفت. بله. شما می توانید تمام کالاهای دیجیتالی مانند گوشی، تبلت، لبتاپ و... را از سایت های آنلاین و معتبر استانبول تهیه کنید.

فروشگاه های آنلاین معروف کالای دیجیتال در استانبول کدامند ؟

شما می توانید تمام کالاهای دیجیتال با برندهای معتبر را از فروشگاه های معروف گیتی گیدیور، مدیا مارکت، ترندیول استانبول تهیه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc