https://gateway.trip.ir/api/

سفر به روسیه در عید 1402

به روز رسانی: 24 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

سفر به روسیه در عید 1402

آیا سفر به روسیه در عید نوروز جذاب است؟ چرا باید به روسیه سفر کرد؟ اگه به دنبال جواب این سوال ها هستید با ما در این مقاله همراه شوید.
روسیه بزرگترین کشور جهان است، و طیف گسترده ای از تجربیات سفر را ارائه می دهد، کشوری پر از تجربیات بی ‌شماری که منحصربه ‌فرد و باورنکردنی هستند، روسیه برای مردمی با علایق مختلف، به ‌ویژه آن‌ هایی که به دنبال تاریخ و فرهنگ هستند، کاملا پاسخگو است.
از قلعه‌ های عظیم، کلیساهای بزرگ که در خیابان ‌های عریض آن قرار گرفته ‌اند، زنجیره ‌ای از شهرهای قدیمی با شکوه مانند مسکو و سنت پترزبورگ گرفته تا مراکز اپرا، رستوران ‌های شیک می باشد.
بزرگترین کشور جهان دارای کوه ها، دره ها، زمین های یخ زده و ماسه های گرم، و مقاصد طبیعی شگفت انگیز است که هر بازدی دکننده ای را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از قدیمی ‌ترین شهرهای روسیه، از جمله مسکو و سنت پترزبورگ، هنوز شکوه امپراتوری خود را حفظ کرده اند.

تور مسکو نوروز 1401

تور مسکو نوروز 1402

چرا باید به روسیه سفر کرد؟

روسیه در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. بزرگترین کشور جهان با تاریخ غنی، فرهنگ رنگارنگ و هنرهای مختلف، مجموعه ای جذاب از تجربیات است.
گنبدهای نمادین و رنگارنگ کاخ کرملین تصویری ماندگار از کشوری است که تا همین اواخر سرزمینی اسرارآمیز بود. روسیه با گذراندن تقریباً یک قرن پشت درهای بسته، اکنون خود را به عنوان یک مقصد سفر و تعطیلات هیجان انگیز تعریف می کند.
قلعه هایی با دیوارهای باشکوه و کاخ های سر به فلک کشیده، بقایای گذشته امپراتوری است که از آرمان های کمونیستی بسیار دور می باشد.
اگرچه مسکو و سن پترزبورگ قدرت های سیاسی روسیه هستند، اما قلب هنر و فرهنگ این کشور نیز هستند. سن پترزبورگ به تنهایی حدود 2000 کتابخانه، 221 موزه، 100 سالن کنسرت، 80 تئاتر و 45 گالری هنری دارد. 
شما می توانید سوارطولانی ترین خط قطار جهان شوید که در سراسر روسیه می گذرد و مناظر خیره کننده ای را در طول مسیر به شما نشان می دهد. چند لحظه آرامش را در معبد همه ادیان کازان تجربه کنید و از شکوه اتاق کهربا در داخل کاخ کاترین در پوشکین شگفت زده شوید. اگر به سوچی می ‌روید، سواحل المپیک و ریویرا را در فضای باز تماشا کنید. 
در روسیه هم مانند برخی از کشورها نوروز را جشن می گیرند، نوروز یک تعطیلات بهاری است که توسط تعدادی از گروه های قومی جشن گرفته می شود. در روسیه به طور گسترده ای این جشن توسط تاتارها، باشقیرها، لزگین ها و سایر مردم جشن گرفته می شود.
این جشن در فصل بهاری در 21 مارس شروع می شود و به مدت 13 روز ادامه می یابد. و طبق باور عمومی هر چه جشن نوروز شادتر باشد، محصول آن سال بهتر خواهد بود. 

تور روسیه در نوروز

تور روسیه نوروز همانند تورهای دیگر یکی از جذاب ترین و پرطرفدار ترین تورهای گردشگری در جهان است. این کشور وسیع با طیف گسترده ای از جاذبه های دیدنی و تارخی هر ساله میلیون ها بازدید کننده را جذب خود می کند. ایرانیان زیادی نیز هر ساله در تعطیلات نوروزی به این کشور پهناور سفر می کنند، مسکو پایتخت این کشورمهم ترین شهر روسیه به حساب می آید. شهری پر هیاهو که بیش تر مسافران تورروسیه نوروز را به خود اختصاص می دهد، این شهر پر از گالری های متعدد هنری و شگفت انگیز است. نوروز در روسیه بسیار باشکوه است در این فصل آب و هوای روسیه خنک و دلچسبی را تجربه خواهید کرد، شب های زنده شهر شما را هیجان زده خواهد کرد. برای سفر به روسیه در نوروز شما نیاز به اخذ ویزا دارید، و ویزای این کشور به صورت یک لیبل یا برچسب در پاسپورت متقاضی ثبت خواهد شد. تورروسیه نوروز 1402 به صورت گروهی و انفرادی برگزار می شود.

شرایط سفر به روسیه در دوران کرونا

شرایط سفر به روسیه در دوران کرونا

خرید تور روسیه نوروز 1402

اگر قصد سفر به روسیه در نوروز را دارید باید بدانید روسیه نیاز به اخذ ویزا دارد، شما می توانید برای خرید تور روسیه نوروز 1402 از طریق سایت های معتبر تریپ اقدام به خرید کنید. تورهای روسیه  شامل تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور کازان، تور سوچی است، شما می توانید ارزان ترین و با صرفه ترین پکیج تورهای نوروزی روسیه را از سایت رزرواسیون آنلاین تریپ تهیه کنید.
شما کافیست مبدا و مقصد خود را تعیین کنید و تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید و بعد از فشار دادن کلمه جستجو لیست کاملی از پکیج های تور روسیه را مشاهده خواهید کرد.
از مزایای تورهای روسیه می توان به بلیط رفت و برگشت و هتل های به صرفه اشاره کرد که قیمت آن ها با توجه به نوع هتل و تعداد روزهایی که اقامت دارید می تواند متغییر باشد. پروازهای تهران به روسیه با ایرلاین هایی همچون نوردویند، ایرفلوت و ایرلاین ماهان به صورت مستقیم صورت می گیرد.

امکانات تورهای روسیه نوروز 1402

رزرو بلیط های هواپیمایی رفت و برگشت با ایرلاین های متنوع
رزرو هتل در روسیه با توجه به بودجه
صدور بیمه مسافرتی
گشت شهری رایگان
تور لیدر فارسی زبان و همچنین آشنا به زبان روسی
ترانسفر فرودگاهی رایگان از فرودگاه به هتل و بلعکس

قیمت تورهای روسیه نوروز 1402

قیمت تورهای نوروزی روسیه به چند عامل هتل، بلیط رفت و برگشت و تعداد روزهای اقامت دارد. باید بگوییم که مبلغ ویزا برای روسیه ثابت است.
مبلغ تورهای نوروزی 120 دلار برای تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی می باشد، هزینه های هتل ها در روسیه نیز به دلار پرداخت می شوند.
این موضوع در قیمت تورها نقش بسزایی دارد، هرچقدر هتل اقامت شما به مرکز شهر نزدیک باشد هزینه سفر به روسیه بیش تر خواهد شد و هر چه هتل شما از مرکز دورتر باشد این مبلغ کم تر می شود.

تور نوروز روسیه لحظه آخری

تور نوروز روسیه لحظه آخری 

تور نوروز روسیه لحظه آخری

فرق تورهای نوروزی لحظه آخری با تورهای نوروزی عادی ئر این است که تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می شود که تا شروع پرواز به حد نصاب نرسیده باشد و اینکه هتل ها با کاهش مسافر روبرو باشند.
این امرمی تواند در فصل هایی از سال که تقاضا برای سفر کمتر است اتفاق بیافتد، در این زمان ها تورهای لحظه آخری بهترین گزینه هستند.
این تورها با تخفیف های 10 تا 50 درصدی هزینه های سفر شما بسیار کاهش می دهند، این تورها زمانی عرضه می شود که مثلا در فصل زمستان به دلیل سرمای شدید در روسیه تقاضا برای سفر نیز کاهش می یابد.
لازم به ذکر است این تورها در فصل های همچون بهار نیز با تخفیف بسیار بالا عرضه می شوند، تنها کافیست شما از طریق سایت رزرواسیون تریپ تور روسیه لحظه آخری را با نازل ترین قیمت تهیه کنید.
تورهای لحظه آخری از نظر کیفیت هیچ فرقی با تورهای معمولی ندارند فقط در دقیقه 90 با تخفیف های قابل توجهی ارائه می شوند. این تورها در فاصله زمانی بین یک تا دو روز مانده به برگزاری تورها عرضه می شوند.

بهترین زمان خرید تور نوروزی روسیه 

برای سفر به روسیه در تعطیلات نوروزی باید این موضوع را بدانید که در فصل بهار این کشور نسبت به فصل تابستان خلوت تر است، بنابراین این فصل یکی از بهترین زمان ها برای سفر به روسیه می باشد.
در نوروز علاوه بر آرامشی که در روسیه است، شما می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید در این زمان ها جشنواره های متنوعی برگزار می شود و مردم روسیه با لباس های محلی رنگارنگ لحظات شادی را برای شما رقم می زنند.
یکی از گزینه های خوب برای خرید بلیط هواپیما بلیط چارتر روسیه است که می توانید از سایت تریپ به صورت آنلاین تهیه کنید، در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید از پشتیبانی 24 ساعته این سایت بهرمند شوید.
اگر قصد دارید در نیمه اولین فروردین به روسیه سفر کنید، رزرو تور روسیه از اواسط بهمن ماه آغاز می شود، پس بهتر است هر چه زودتر برای خرید تور اقدام کنید.

سخن آخر

نوروز در 21 مارس مصادف با اول فرودین در ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، قرقیزستان، قزاقستان و همچنین در برخی از مناطق روسیه مانند داغستان، تاتارستان و باشقیرستان به عنوان یک جشن دولتی جشن گرفته می شود.
ایرانیان زیادی در نوروز به روسیه سفر می کنند و تعطیلات خود را در این سرزمین پهناور سپری می کنند، در این فصل جشنواره های زیادی برگزار می شود و مردم محلی با لباس های رنگارنگ میزبان شما عزیزان هستند.
برای خرید ارزان قیمت تورهای روسیه در نوروز می توانید ازطریق سایت آنلاین تریپ اغدام به خرید تورهای لحظه آخری کنید. و سفری بی دغدغه و خوشی را برای خود و خانواده خود در نوروز 1402 رقم بزنید.

سوالات متداول در باره ی سفر به روسیه در عید 1402

عید نوروز در روسیه جشن گرفته می شود ؟ 

عید نوروز نه تنها در ایران بلکه در کشورهای آسیایی همچون روسیه نیز جشن گرفته می شود، علاوه بر مناطق قفقاز کشورهای آذربایجان و تاجیکستان و داغستان و تاتارستان نیز باشکوه هرچه بیش تر انجام می شود.

جشن های نوروزی در کدام شهر های روسیه انجام می شود ؟

جشن نوروزی در شهرهای بزرگ روسیه همچون مسکو و سنت پترزبورگ انجام می شود، در این شهرها جشنواره هایی به مناسبت سال نو برگزار می شود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc