https://gateway.trip.ir/api/

بلیط استانبول به تهران از کجا بخریم

به روز رسانی: 16 بهمن ، 1400 جاذبه های گردشگری

بلیط استانبول به تهران از کجا بخریم

استانبول، شهری جذاب که بین دو قاره اروپا و آسیا ساخته شده است و توسط تنگه بسفر به هم متصل شده اند. استانبول یکی از بزرگترین شهرهای جهان است که در آن می توانید یک شهر مدرن غربی را در ترکیب با یک شهر سنتی شرقی مشاهده کنید.
استانبول همچنین توسط اتحادیه اروپا به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2010 معرفی شد. استانبول از زمان تأسیس بیزانس در قرن هفتم قبل از میلاد تا به امروز، همواره نقش مهمی در تاریخ بشریت در این بخش از جهان داشته است. 
استانبول پایتخت فرهنگی ترکیه است، با گالری ‌های متنوع و رستوران‌ های مدرن وسنتی، و همچنین پروازهایی از سراسر جهان است.

بهترین زمان برای بازدید از استانبول

بهترین زمان برای بازدید از استانبول

بهترین زمان برای بازدید از استانبول

موقعیت استراتژیک استانبول، در میان اروپا و آسیا در سراسر تنگه بسفر، به این معنی است که تأثیرات فرهنگی گروه های مختلف را می توان در این شهر جذاب یافت. 
اگر در طول تابستان به آنجا سفر می کنید، برای دمای بالای روزانه 78 تا 84 درجه فارنهایت و ازدحام عظیم خود را آماده کنید. بهار و پاییز زمان مناسبی برای سفر به استانبول هستند، زمانی که هوا معتدل است. در طول ماه فروردین و اردیبهشت، جشنواره لاله ها در سطح شهر برگزار می شود، زمانی که پارک ها و فضاهای سبز شهر با گل های رنگارنگ شما را خیره می کند. 
اگر با هوای سرد و بارانی مشکلی ندارید، سفر زمستانی بهترین فرصت برای اقامت ارزان و پرواز ارزان به استانبول است. فقط کافیست از طریق سایت تریپ بلیط تهران استانبول را با نازل ترین قیمت و راحت ترین روش تهیه کنید.

فرودگاه های استانبول 

در استانبول سه فرودگاه وجود دارد که هر کدام در قسمتی از شهر استانبول قرار دارند از جمله این فرودگاه ها می توان به آتاتورک، که در یشیلیورت، در 23 کیلومتری غرب میدان سلطان احمد قرار دارد.
فرودگاه سابیها گوکچن که در Sanayi Mahallesi کورتکوی واقع شده است و فرودگاه استانبول جدید در انتهای شمالی سمت اروپایی استانبول، در منطقه Arnavutköy در ساحل دریای سیاه قرار دارد.

خرید بلیط استانبول 

سالانه هزاران نفر از سراسر دنیا برای بازدید از استانبول به کشور ترکیه سفر می کنند، شهری که پر از فرهنگ و تمدن تاریخی، موزه ها، مسجد ها، رستوران ها، غذاهای خیابانی، تفریحات سرگرم کننده بسیاری است.
خرید بلیط استانبول به تهران همیشه دغدغه افرادی است که می خواهند با ارزان ترین قیمت بلیط خود را تهیه کنند، ایرلاین هایی که می توانید از طریق آن ها از تهران به استانبول سفر کنید عبارتند از ایران ایر، ماهان، قشم ایر، ترکیش ایرلاین می باشد.
حال ما می خواهیم در ادامه  شما را با آژانس های مسافرتی و سیستم های رزرواسیون که بهترین خدمات پرواز را ارائه می دهند آشنا کنیم.

آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

علی بابا

سیستم رزرواسیون آنلاین علی بابا کار خود را از سال 1393 شروع کرده است، این شرکت از زیر مجموعه هلدینگ توشا می باشد.
بنیان گذار این مجموعه آقای مجید حسینی‌ نژاد است، وی اعتقاد دارد که سفر باید آسان ، مطمئن و به ‌صرفه باشد. این شرکت دارای پشتیبانی 24 ساعته است که توسط یک تیم 247 نفره مدیریت می شود.
این شرکت ابتدا کار خود را با فروش بلیط پروازهای داخلی آغاز کرد و به مرور زمان سایر خدمات گردشگری را نیز به سایت خود اضافه کرد.
از امکانات سایت علی بابا می توان از فیلترهای کنار صفحه اشاره کرد که می توانید ایرلاین مورد نظرتان را انتخاب کنید. علاوه بر آن تاریخ مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و بعد روی کلمه جستجو کلیک کنید تا لیست تمام پروازهایی که می خواهید با ایرلاین مورد نظر در تاریخ مشخص شده را رزرو کنید بیابید. شما می توانید پرداخت خود را هم از طریق حضوری و هم از طریق اینترنتی انجام دهید. 

فلای تودی

آژانس آبنوس گشت تهران با نام تجاری فلای تودی فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است، هدف این آژانس ارائه خدمات نوین، جلب رضایت مشتریان و خدمات ‌دهی به آژانس ‌های همکار است. 
این سیستم رزرواسیون با به کارگیری بهترین زیرساخت ‌های لازم در صنعت گردشگری توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.
از امکانات سایت فلای تودی می توان به رزرواسیون آنلاین به مشتریان که شامل پرواز، هتل، ترانسفر، قطارهای خارجی، کروز و بیمه مسافرتی می‌ باشد اشاره کرد.
این شرکت با گسترش روزافزون خدمات آنلاین و با سرمایه ‌گذاری در بخش‌ های اصلی صنعت گردشگری توانسته ارتباط موثرو سریع‌ و خدمات خوبی را به مشتریان خود در زمینه رزرواسیون آنلاین ارائه دهد.

الی گشت

الی گشت که فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده است، مهم ترین هدف خود را ارائه خدماتی با کیفیت و جدید به مسافران می داند.
این شرکت زیر ساخت های خود را قوی و با استانداردی بالا معرفی می کند، این سیستم رزرواسیون دارای خدماتی همچون رزرو هتل، بلیط هواپیما و تورهای خارجی می باشد.
در سایت الی گشت شما می توانید از امکانات رزرو بلیط ایرلاین های مختلف و هزاران هتل در سراسر جهان، ایرلاین معتبر، نمایش نتایج بر اساس قیمت هر پرواز، تاریخ رفت و برگشت، ساعت حرکت، نام ایرلاین را می توان نام برد.
این شرکت با راه اندازی سامانه سيستم رزواسيون آنلاين رضايت  مسافران را جلب کرده است و با ساده ترين شكل و در سريع ترين زمان ممکن مستریان می توانند از طریق سامانه سایت الی گشت بلیط های پرواز خود را رزرو کنند.

بلیط رایگان استانبول به تهران

بلیط رایگان استانبول به تهران

تریپ

آخرین و بهترین که می خواهیم به شما معرفی کنیم شرکت خدمات مسافرتی تریپ است، این شرکت در سال 1385 با دریافت مجوز بند ب به شماره 962/126/1856 فعالیت خود را آغاز کرده است. و جزء پیشکسوتان در زمینه صنعت گردشگری می باشد.
هدف این شرکت ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان، توسعه زیر ساخت های صنعت گردشگری می باشد. شرکت تریپ همگام با گسترش خطوط پروازهای داخلی و خارجی ظرفیت سازمانی و میزان خدمات خود را افزایش می دهد.
برای تریپ اعتماد مشتریان حرف اول را می زند. این شرکت با تسلط بر بازار هدف و تجربه چندین ساله در زمینه گردشگری جایگاه ویژه ای بین مشتریان خود دارد.
بدون شک تریپ یکی از بزرگترین وب سایت های خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و هتل در سراسر دنیا وهمچنین سایر خدمات مسافرتی است.
سایت تریپ مجموعه کاملی از 100 ایرلاین و با بیش از 26 هزار هتل در سراسر دنیا است و امکان ایجاد تور به مقاصد مورد نظر مشتریان، سفری مطمئن و آسوده را در کمترین زمان ممکن فراهم می‌آورد. 
این شرکت پروازهای سیستمی و چارتری داخلی و بین المللی با ارزان ترین قیمت بدون واسطه ، به همراه گلچینی از بهترین هتل های سراسر دنیا  را به مشتریان ارائه می دهد.
سیستم رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما تریپ به شما تضمین می کند به صرفه ترین و نازل ترین قیمت‌ های آنلاین بلیط های هواپیمایی، هتل ها و تورها در تمام فصول را به مشتریان خود عرضه می دارد.
سایت تریپ علاوه بر جستجوی ساده برای رزرو پرواز و هتل ها دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد که در صورت داشتن هرگونه سؤالی می توانند به شما کمک رسانی کنند. 
همچنین در صورت خرید بلیط از سایت تریپ امکان استرداد بلیط هواپیما وجود دارد و می توانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.
لازم به ذکر است شما می توانید با دانلود اپلیکیشن تریپ، خرید خود را بر روی بستر تلفن همراه نیز انجام دهید. شما همچنین می توانید از خدمات سیستم رزرواسیون تریپ با استفاده از کارت‌های بانکی شتاب، خرید خود را به صورت آنلاین و راحت انجام دهید و یا به صورت حضوری خرید نمائید. برای اطلاع بیشتر در مورد تور استانبول نوروز 1401 به سایت تریپ مراجعه فرمائید.

طریقه جستجوی بلیط هواپیما استانبول در سایت تریپ

ابتدا باید از برنامه پروازهای استانبول اطمینان حاصل کنید، برای این کار می بایست در قسمت مبدا سفر باید جایی که می خواهید از آن سفر خود را آغاز کنید انتخاب کنید.
سپس در قسمت بعدی در کادر مقصد نیز باید مقصد خود را به کشور مورد نظر انتخاب کنید، در قسمت بعد نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت استانبول یا بلیط رفت) را انتخاب کنید.
در قسمت بعدی نیز بایستی تعدا و نوع بلیط را انتخاب کنید و در آخر بر روی دکمه جستجوی کلیک نمائید. در کمتر از چند ثانیه نتایج زمان پرواز استانبول به تهران برای شما در سایت تریپ نمایش داده می ‌شود.
روش دیگر جستجو در سایت تریپ بدین صورت است که شما کافیست سه ‌حرف اول مبدا برای مثال تهران یا Tehran را در باکس مبدا و در قسمت مقصد نیز سه حرف شهر مقصد برای مثال  استانبول  یا  Istanbul را تایپ کنید و سپس تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کرده و در انتها دکمه جستجو را فشار دهید. در کسری از ثانیه سایت تریپ لیستی از ارزان ترین پرواز های تهران به استانبول را به شما نمایش می دهد. 

بلیط استانبول به تهران چارتر

بلیط استانبول به تهران چارتر

 بلیط های چارتر استانبول به تهران

در میان پروازها، پروازهای چارتر برای استانبول یکی از پر طرفدارترین پروازها به شمار می رود. هر ساله بسیاری از مسافران از طریق پروازهای چارتری تهران به استانبول سفر می کنند.
شما می توانید برای خرید ارزان ترین بلیط های چارتر از طریق سایت تریپ بلیط خود را تهیه کنید، فقط کافیست از طریق سایت مسیر رفت و برگشت خود را انتخاب و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

بلیط لحظه آخری استانبول به تهران

بلیط های لحظه آخری در واقع بلیط هایی هستند که از یک هفته تا چند ساعت قبل از پرواز خارجی یا دو روز تا چند ساعت قبل از پرواز داخلی به فروش نرسیده و با قیمتی ارزان تر روی سایت تریپ برای فروش قرار می گیرد. به این نوع بلیط ها بلیط لحظه آخری می گویند.
شما می توانید برای خرید بلیط لحظه آخری استانبول از طریق سایت تریپ مبدا و مقصد خود را تعیین کنید در لیستی که ارائه می شود شما می توانید بلیط های لحظه آخری را نیز انتخاب کنید.
همچنین می توانید قیمت بلیط لحظه آخری را با بلیط های معمولی سیستمی مقایسه کنید، لازم به ذکر است گاهی اوقات قیمت بلیط های لحظه آخری از بلیط های معمولی در سیستم بیشتر خواهد شد. پس این مقایسه کمک خوبی به شما برای انتخاب بلیط ارزان استانبول به تهران خواهد کرد.

کلاس های مختلف پروازهای هواپیمایی

اگر تا به حال به نقاط مختلف در جهان پرواز کرده اید، به احتمال زیاد از کلاس های مختلف صندلی در یک پرواز آگاه هستید. خطوط هوایی به طور سنتی دارای سه کلاس مسافرتی هستند که مسافر ممکن است در آن بنشیند. 
فرست کلاس، بیزینس کلاس و کلاس اکونومی است. مقررات هر شرکت هواپیمایی متفاوت است، اما به طور کلی، پیکربندی کابین تعیین می ‌کند که چند کلاس از خدمات ارائه می‌ شود. ارزان ترین بلیط استانبول به تهران را از سایت تریپ تهیه فرمائید.

آفر بلیط استانبول

آفر بلیط استانبول

1. فرست کلاس

گزینه لوکس نهایی در حمل و نقل هوایی تجاری، سفر فرست کلاس است. تعداد بسیار کمی صندلی درجه یک در هر هواپیمایی با اکثر خطوط هوایی در سراسر جهان وجود دارد. 
سطح لوکس و امکانات ایرلاین ها با یکدیگر متفاوت است و برخی از صندلی های درجه یک مانند سوئیت های لوکس خصوصی هستند. 
این صندلی‌ها معمولا راحت ‌ترین صندلی‌ های موجود در هواپیما هستند، اما این سطح آسایش قیمتی دارد این صندلی ‌ها گران ‌ترین صندلی ‌های موجود برای هر پرواز خاصی هستند. 
برخی از امکانات رفاهی موجود در سفرهای درجه یک عبارتند از کفش راحتی، صندلی تخت خوابشو، پخش فیلم به انتخاب خود فرد، بالشت و پتوی اختصاصی، بسته ‌های مراقبت رایگان، بهترین امکانات سرگرمی، کیت ‌های رفاهی، و حمام‌، نوشیدنی ‌های الکلی و غیر الکلی رایگان، میان ‌وعده‌ های ممتاز، و خدمات ناهار خوری ممتاز در پرواز فرست کلاس است
خدمات فرست کلاس معمولاً جزء گران ترین کلاس ها است. مسافرانی که در بخش درجه یک می‌ نشینند، صندلی‌ های راحت ‌تری دارند و اغلب خدمات فوق ‌العاده‌ای به آنها ارائه می ‌شود. این بخش ها معمولا توسط افراد مشهور و مسافران ثروتمند اشغال می شود.

2. بیزینس کلاس

بلیط های پرواز بیزینس کلاس  گران هستند، اما بسیار مقرون به صرفه تر از فرست کلاس هستند. تفاوت بین این دو در این است که بیزینس کلاس مزایای کمتری دارد، اما برای مسافری که به طور منظم پروازهای اقتصادی انجام می دهد، مشکلی نیست. 
این بلیط های با کیفیت بالا معمولا توسط مسافران تجاری خریداری می شود. بسیاری از خطوط هوایی گزینه بلیط فرست کلاس خود را با بیزینس کلاس جایگزین کرده ‌اند و اکنون پروازهای بیزینس کلاس در بالاترین رده از صندلی‌ ها و خدمات هوایی هستند. 
بیزینس کلاس یک کلاس هواپیمایی است و بلیط های سفر در بیزینس کلاس بسیار گران تر از بلیط های کلاس اکونومی معمولی و بلیط های کلاس اکونومی ممتاز هستند. 
برخی از خطوط هوایی همه گزینه های بیزینس کلاس را ارائه می دهند،بیزینس کلاس صندلی‌ های بسیار بزرگ ‌تری نسبت به اکونومی کلاس دارند و گزینه ‌هایی مانند صندلی‌ های تکیه ‌گاه یا حتی صندلی‌ های تخت خوابشو برای خوابیدن در طول سفر دارند. دربیزینس کلاس گزینه های منوی لذیذ غذایی در پرواز، گزینه های سرگرمی بسیار بهتر از کلاس های ارزان تر، فضای بیشتر، امکانات بیشتر و همچنین حریم خصوصی بیشتر است.

3. کلاس اکونومی 

کلاس اکونومی به دو دسته تقسیم می شوند « کلاس اکونومی معمولی» و «کلاس اکونومی ممتاز» صندلی های کلاس اکونومی ابتدایی حالت است. 
مسافران کلاس اکونومی خدمات استانداردی را بدون هیچ مزیت واقعی دریافت می کنند. خدمات کلاس اکونومی از ایرلاینی به ایرلاین دیگر متغیر است.
کلاس اکونومی ممتاز، صندلی‌های بهتری را عرضه می کند، اما نسبت به بیزینس کلاسیا فرست کلاس سطح پایین تری دارد. نام در هر ایرلاین متفاوت است، اما بزرگترین تفاوت بین کلاس اکونومی معمولی و ممتاز فاصله بین صندلی ها و تعداد آیتم های منو است که در دسترس شماست.
اکونومی ممتاز در مقایسه با کلاس اکونومی معمولی، گزینه های سرگرمی، امکانات رفاهی و خدمات بهتر، اولویت سوار شدن و ورود به سیستم را دارد. میزان باری که می توان در اکونومی ممتاز حمل کرد بیشتر از افرادی است که در کلاس اکونومی معمولی سفر می کنند.

سوالات متداول در باره ی بلیط استانبول به تهران

از کجا می توان ارزان ترین بلیط استانبول به تهران را تهیه کرد ؟

سیستم رزرواسیون آنلاین تریپ به مشتریان خود بلیط های سیستمی و چارتری داخلی و بین المللی با ارزان ترین قیمت بدون واسطه را ارائه می دهد.

بلیط لحظه آخری استانبول چیست ؟

بلیط های لحظه آخری بلیط هایی هستند که از یک هفته تا چند ساعت قبل از پرواز خارجی یا دو روز قبل از پرواز داخلی به فروش نرسیده اند و با قیمت کمتری ارائه می شوند.

ایرلاین های مختلف پرواز به استانبول کدامند ؟

ایرلاین هایی که می توانید از طریق آن ها از تهران به استانبول سفر کنید عبارتند از ایران ایر، ماهان، قشم ایر، ترکیش ایرلاین می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc