https://gateway.trip.ir/api/

سافاری را در نوروز آنتالیا تجربه کنیم یا آلانیا

به روز رسانی: 27 دی ، 1400 جاذبه های گردشگری

سافاری را در نوروز آنتالیا تجربه کنیم یا آلانیا

سافاری آنتالیا یا آلانیا یک تفریح فوق العاده سرگرم کننده و طبیعت گردی است که توسط جیپ های سافاری لندرور ۴×۴ در دامنه کوه زیبای توروس در منطقه گبیز آنتالیا برگزار می شود. 
جیپ ‌های سافاری در جاده ‌های غبارآلود در میان جنگل حرکت می ‌کنند و از خانه‌ های روستایی در برخی از روستاهای عشایری آنتالیا گذر می ‌کنند. 
در روستا عشایر محلی را با لباس سنتی ملاقات می کنید، آبشار پرنده را از نزدیک می بینید و از زیبایی آن لذت ببرید. جیپ سافاری در کوه های توروس یک سفر پر از هیجان برای کشف زیبایی های طبیعی ترکیه است.
با سافاری از طریق یک مسیر شگفت انگیز از جاده های کوهستانی پر پیچ و خم از میان جنگل های انبوه کاج با درختانی که تا ارتفاع 20 متری اوج می گیرند می گذرید. 

تور سافاری آنتالیا در نوروز 1401

تور سافاری آنتالیا در نوروز 1401

چرا باید در نوروز به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا بزرگترین شهر سواحل شگفت انگیز مدیترانه ترکیه است که در آن می توانید ترکیبی عالی از تجربه تابستانی و فرهنگ سنتی ترکیه را بیابید.
همچنین بزرگترین تفرجگاه دریایی بین المللی در ترکیه است. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، احتمالاً نمی ‌توانید تصمیم بگیرید که آیا در سواحل ماسه‌ ای سفید و زیبای آن که توسط طبیعت زیبا احاطه شده ‌اند قدم بزنید یا از تفریحات هیجان انگیز سافاری یا رافتینگ لذت ببرید و یا در خرید بی ‌نظیر در بازارها و مغازه‌ های ترکیه غوطه ‌ور شوید.
آنتالیا با تاریخ غنی و چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، یک مقصد تابستانی بی نظیر است. از عظمت و شکوه کوه‌ های توروس گرفته تا سواحل منزوی که به شهرهای باستانی امپراتوری ‌های سابق منتهی می ‌شوند.

یکی از چیزهایی که آنتالیا را خاص می کند این است که اولین بقایای فسیلی در آناتولی را در خود جای داده است. بقایای و آثار باستانی که در غار آنتالیا توسط باستان شناسان یافت شده اند.
دلایل زیادی برای بازدید از معروف ترین شهر تفریحی ترکیه وجود دارد. با بناهای تاریخی قدیمی و زندگی شبانه غنی مدرن، دریای آرام مدیترانه در آنتالیا بسیار جذاب است.

در سافاری آنتالیا چه چیزهایی را تجربه خواهید کرد ؟

جیپ سافاری یکی از محبوب ترین فعالیت های ورزشی در فضای باز در کمر، آنتالیا است. گردشگران از سفر در جاده های پر پیج و خم  با وسایل نقلیه آفرود 4×4 در کوه های توروس از کمر لذت می ببرند. 
این برنامه با کوچکترین جزئیات طراحی شده است و بهترین شرایط را برای تفریح و هیجان فراهم می کند. جیپ سافاری در آنتالیا شما را شگفت زده خواهد کرد، این توراز صبح آغاز می شود و در مسیر کوهستان با انواع پوشش گیاهی، مناظر، مناظر پانوراما و چشم اندازهای طبیعی روبرو خواهید شد، مکان ‌های شگفت ‌انگیز، رودخانه‌ های کوچک، دره‌ ها و جنگل‌ ها را در ارتفاع 700 متری خواهید دید.
ارتفاع بسیاری از درختان به بیست متر می رسد. این درختان شامل سرو لبنانی، درخت توت فرنگی، مرت، سرو، لورل و عود هستند، هوای اینجا منطقه فوق العاده مطبوع است، و طبیعت بکر آن باعث آرامش اعصاب شما می شود. 
قله های کوه توروس در مسیر دیده می ‌شوند، و از پاک‌ ترین هوای کوهستانی لذت ببرید که مملو از عطر تند گل‌ های کوهستانی و بوی شفا بخش کاج است.
به عنوان بخشی از این سافاری جیپ آنتالیا، از مزارع میوه دیدن می کنید، و می توانید میوه های آنها را ببینید و مزه کنید، تعدادی از آنها را برای خود خریداری کنید.
فقط منابع طبیعی این تور نیستند که توجه گردشگران را به خود جلب می کنند. مردم بومی آن منطقه، شیوه زندگی و فرهنگ آنها نیز مورد توجه است. 
شما همچنین می توانید عکس های فوق العاده ای را به یادگار بگیرید، سنت ها و آداب و رسوم ترکی را یاد بگیرید و از تک تک لحظات خود لذت ببرید.
پس از یک استراحت همه می توانند در نزدیکی یک رودخانه کوهستانی فوق العاده زیبا شنا کنند. آب خنک به شما این امکان را می دهد که سرحال شوید و انرژی زیادی کسب کنید. 

جاذبه های دیدنی سفاری در آنتالیا

جاذبه های دیدنی سفاری در آنتالیا

جاذبه های دیدنی سفاری در آنتالیا

جیپ سافاری تور آنتالیا نوروز یک برنامه تفریحی است که برای دوستداران طبیعت و زندگی طبیعت ارائه شده است. این فقط یک سفر نیست، سافاری یک ماجراجویی عجیب و غریب جذاب است که توسط جویندگان هیجان مدیریت می شود.

روستای یوماکلار

در این تور شما از روستای معروف یوماکلار که در ارتفاع 920 متری قرار دارد دیدن خواهید کرد. در آنجا زندگی اصیل روستایی را تجربه خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد. برای قدم زدن در روستا، دیدن خانه ها و ساختمان های عمومی، برقراری ارتباط با مردم محلی، نشستن در یک مکان دنج برای نوشیدن یک فنجان چای معطریا قهوه ترک، وقت خواهید داشت.

آبشار اوکانسو

این منطقه همچنین یک توقفگاه معروف در امتداد رشته کوه توروس است. با یک شنا در طبیعت در کنار رودخانه و آبشار کوهستانی در یک آب و هوای با طراوت استراحت خواهید کرد.

مدت زمان تور سافاری آنتالیا

تور جیپ سافاری بیشتر از صبح زود شروع می شود و تا بعد از ظهر ادامه دارد. این تور شامل ترانسفر است که شما را از دم در هتل بر می دارد و سپس به گروه دیگر ماجراجویان ملحق می شوید و سفر خود را با وسایل نقلیه 4×4 با ظرفیت 4، 6 یا 8 نفر آغاز می کنید.
سفری فوق ‌العاده را از طریق مسیرهای زیبا در امتداد کوه‌های توروس خواهید داشت، از جاده‌ های ناهموار به بلند ترین نقاط صعود می ‌کنید، و از مسیری به طول 140 کیلومتر از مناظر خیره ‌کننده جنگل ‌های کاج با چشم ‌اندازهای حومه شهر عبور خواهید کرد.

جیپ سافاری آلانیا در نوروز 1401

جیپ سافاری آلانیا در نوروز 1401

جیپ سافاری آلانیا

سفر با جیپ سافاری تور ترکیه نوروز سرگرمی مناسبی برای شما و فرزندانتان خواهد بود. جیپ سافاری در آلانیا یک سفر هیجان انگیز و بهترین راه برای دیدن حومه های زیبا است. 
شما این فرصت را خواهید داشت که در آب های شفاف مشرف به رودخانه ای باشکوه شنا کنید، از غار باستانی به نام دیم دیدن کنید. ورودی دنیای اموات شما را مجذوب خود می کند، در هزارتوهای سنگی که مردم حدود یک میلیون سال پیش در آن زندگی می کردند گردش کنید. 
با بالا رفتن از کوه ها، منظره ای جذاب از طبیعت را کشف خواهید کرد که در مقابل آن عکس های فوق العاده ای از سفر خود خواهید گرفت.
از روستای قدیمی آلانیا دیدن کنید، جایی که ز خانواده ها مشغول تهیه نان های سنتی خانگی  گوزلمه است. در آن نه تنها می توانید خوشمزه ترین غذای ملی را بچشید، بلکه چای لذیذ ترکی را نیز بنوشید.
مکان بعدی تور سافاری در آلانیا مزارع غنی باغ های میوه است. این یک فرصت عالی برای طعم میوه های عجیب و غریب است.
در ادامه آشنایی با آب انبار در این منطقه که تمامی مشکلات آب شیرین و برق این شهر را حل می کند. بزرگترین سد ترکیه را با چشمان خود خواهید دید که با مقیاس و زیبایی شما را شگفت زده خواهد کرد.
نقطه پایانی تور سفاری آلانیا پیاده روی جذاب در کنار رودخانه کوهستانی دیمچای است. شما یک ناهار خوب در دیم خواهید داشت که  توسط تورآلانیا برای شما تهیه شده است، علاقه مندان به ماهیگیری می توانند ماهی قزل آلای صید کنند.

چرا باید تور سافاری آلانیا را امتحان کنید؟

تور سافاری جیپ آلانیا یک تور سافاری تفریحی و طبیعت گردی است که توسط جیپ های سافاری 4×4 Landrover در جنگل های کاج پوشیده از کوه زیبای توروس برگزار می شود. 
منظره فوق العاده شهر آلانیا از ارتفاع 1500 متری کوه بلند ثور شما را شگفت زده خواهد کرد. جیپ‌ های سافاری در جاده‌ های غبارآلود در میان باغ‌ های پرتقال، لیمو و موز حرکت می ‌کنند و از یکی از روستاهای عشایری آلانیا دیدن می ‌کنند. در روستا، مسجدی را می بینید و با برخی از مردم محلی با لباس سنتی خود ملاقات می کنید. برای خرید تور آلانیا نوروز به سایت تریپ کراجعه کنید.

امکانات تور سافاری در نوروز 1401

امکانات تور سافاری در نوروز 1401

امکانات تور سافاری

تور هیجان انگیزسافاری شامل یکسری امکانات نیز می باشد در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم:

ناهار

ناهار را در یک رستوران اصیل ترکی با منوی خوشمزه شامل ماهی کبابی یا مرغ کبابی، سالاد و میوه های فصل می خورید. پس از استراحت ناهار، به راه خود ادامه خواهید داد.

بیمه

تورهای سافاری شامل بیمه می شود که در صورت بروز هر نوع خطر و آسیبی از طرف شما هیچ نگرانی نباشد.

حمل و نقل رفت و برگشت هتل

حملل و نقل رایگان مسافران تور از دم در هتل و برگرداندن آنها به اقامتگاه

بهترین زمان برای بازدید چه زمانی است؟

آنتالیا عالی و پر از جاذبه‌ های بسیار است، بنابراین می ‌توانید هر زمان که بخواهید از تجربه اینجا لذت ببرید، هرچند ممکن است اولویت‌ های شما بر اساس فصلی که در آن می ‌روید تغییر کند.
برای مثال یکی از بهترین فصل های رفتن به آنتالیا در بهار هست که ایرانیان زیادی در نوروز به آنجا سفر می کنند. آنتالیا بهترین مکان برای تعطیلات مخصوصا در بهار و تابستان است.
اگر شما عاشق دریا هستید، قطعا باید برنامه ریزی کنید که وقتی هوا گرم است به آنجا بروید. این زمانی است که می توانید بیشترین لذت را از نور خورشید ببرید.
اگر از شلوغی لذت نمی برید، ماه های پاییز بهترین گزینه هستند. اما باید این را در نظر داشته باشید آنتالیا فصل بارانی شدیدی دارد، بنابراین بهتر است در فصل زمستان به آنجا سفر نکنید.

سوالات متداول در باره ی تور سافاری آنتالیا و آلانیا

امکانات تور سافاری آنتالیا و آلانیا چیست ؟

رفتن به یک رستوران محلی و خوردن ناهار ماهی کبابی – بیمه کردن افراد در صورت آسیب - حمل و نقل رایگان رفت و برگشت هتل می باشد.

تفریحات تور سافاری آنتالیا و آلانیا چیست ؟

بازدید از روستاهای اطراف – عکس گرفتن از ارتفاعات کوه -  شنا کردن در کنار رودخانه – رفتن به باغ میوه و خوردن میوه های تازه و ... می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc