https://gateway.trip.ir/api/

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 اخبار گردشگری

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

راه اندازی سایت صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای مسافران سفرهای خارجی

مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از راه اندازی سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا برای کسانی که ظرف دو هفته آینده می خواهند به خارج از کشور سفر کنند، خبر داد. اشخاصی که قبلا در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند و طی دو هفته آینده قصد مسافرت خارجی را دارند با مراجعه به آدرس vcr.salamat.gov.ir ثبت نام و از کارت دیجیتال واکسن کرونا بهره مند شوند.

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای مسافرانی که قصد سفر خارجی دارند

آدرس اینترنتی کارت دیجیتال واکسن حاوی QR-Code حداکثر یک روز بعد از ثبت نام در سامانه به صورت پیامک در اختیار افراد قرار داده می شود.
در هنگام ثبت نام کارت دیجیتال واکسن کرونا، وارد کردن دقیق اطلاعات گذرنامه شامل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی و شماره گذرنامه ضروری بوده و در صورت مغایرت نام و نام خانوادگی انگلیسی با گذرنامه یا اشتباه وارد کردن شماره گذرنامه، ممکن است حتی با وجود تهیه بلیط هواپیما نیز از ورود افراد به کشور مقصد جلوگیری به عمل آید. وزارت بهداشت نیز از چندی پیش برای هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی در تلاش بوده تا در مناسب ترین زمان ممکن، تبادل اطلاعات گذرنامه به صورت شکلی کاملا اتوماتیمک انجام شود و دیگر  ضرورتی به ورود دستی اطلاعات نباشد. بنابراین بهتر است کسانی که برای دو هفته آینده قصد سفر خارجی ندارند تا راه اندازی کامل و نسخع تکمیل شده سامانه صبر کنند.

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

کارت دیجیتال واکسن کرونا برای سفرهای خارجی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc