https://gateway.trip.ir/api/

خنده دار ترین شهر دنیا کجاست؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

خنده دار ترین شهر دنیا کجاست؟

در بهترین جای دنیا باید دنبال خنده دار ترین شهر باشید. به نظر شما این شهر در کجا واقع شده است؟ وقتی از بهترین جای دنیا صحبت می کنیم به دنبال شهرهایی با کیفیت زندگی بالا و کشورهای ثروتمند خواهید گشت و این کاملاً صحیح است. با نگاه بر تورهای مسافرتی که همه روزه به مقاصد مختلف دنیا صورت میگیرد و مردم با خرید بلیط هواپیما به مکان های گردشگری مختلفی در دنیا سفر می کنند متوجه خواهید شد این مقاصد بیشتر به مسیرهای ترکیه و ارمنستان و سایر کشورهای همسایه ایران منتهی میشود، ولی اگر به دنبال مردمانی شاد هستید باید به جاهای دورتر سفر کنید حتی پای خود را از قاره آسیا فراتر گذاشته و در دیگر قاره ها به دنبال آن بگردید. اگر کنجکاو هستید با این شهر آشنا شوید کمی در کنار ما باشید.

مسافرت

سفر کردن یکی از بهترین تفریحات زندگی هر شخص است. خیلی وقتها حتی نیازی به فکر کردن درباره مقصد ندارید، کافی است که کوله پشتی خود را حاضر کنید، وسایلی که لازم هست را بردارید و سفر خود را شروع کنید. بعضی اوقات نیازمند سفرهای خارجی هستید، احتمالاً ترکیه را برای سفر خود انتخاب می کنید، چون هم نزدیک است و هم با خرید بلیط لحظه آخری استانبول می توانید در هزینه های سفر خود بسیار صرفه جویی کنید. واقعیت این است که در بضی از مواقع، بلیط رفت و برگشت استانبول از یک مسیر داخلی مثل کیش، ارزان تر تمام میشود! 

تور

تور خریدن یکی از اتفاقات مرسوم برای سفر کردن است. در این حالت شما پس از مشورت با خانواده ی و تصمیم گیری در خصوص مقصد سفر، به یک آژانس مسافرتی مثلاً نقطه پرواز تماس میگیرید و درخواست تور به مقصد مورد نظر خود را میکنید. این نوع سفرها به علت اینکه هم پرواز و هم هتل را از یک آژانس مسافراتی خرید میکنید برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از زمانی است که بخواهید پرواز و هتل خود را جداگانه خرید کنید.

اما همه ی سفرها کوتاه مدت نیستند، مانند سفرهای تحصیلی که برای آن باید سال ها ذر یک کشور بمانید، یا مثلاً سفرهایی که برای گرفتنِ ویزای آنها کلی دردسر و انتظار میکشید. در این حالت باید به جایی سفر کنید که ضمن تأمین امنیت شما، روحیه شما را تازه کند و از غم و غصه و ناراحتی دوری از وطن شما را دور کند. پیشنهاد ما به شما سفر 5 ساله به کانادا است که دارای کیفیت زندگی بسیار بالایی است و یکی از استان های این کشور به شاد ترین شهر جهان شهرت دارد.

سفر به کانادا

کانادا

برای سفر به کانادا حتماً باید ویزای شینگن در پاسپورت شما خورده باشد و سابقه سفر شما بالا باشد. با سفر به کانادا به استان انتاریو بروید و از تورنتو بازدید کنید. تورنتو به عنوان یکی از خنده دار ترین شهرها شناخته شده است. وقتی مردمان یک کشور دغدغه مالی نداشته باشند و امنیت در شهرشان برقرار باشد و از انرژی های پاک استفاده کنند باعث میشود به این نقطه از شادی برسند. شما برای سفر به این شهر میتوانید شانس خود را از طریق شرکت تریپ امتحان کنید و اطلاعات خوبی در زمینه ویزای کانادا دریافت کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc