https://gateway.trip.ir/api/

معروف ترین فروشگاه باقلوا فروشی استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

معروف ترین فروشگاه باقلوا فروشی استانبول

اگر قصد سفر به استانبول را دارید پس حتماً به معروف ترین فروشگاه باقلوا فروشی آن سر بزنید و بهترین باقلوای استانبول را در آنجا میل کنید.

از هر چی بشه گذشت، از باقلواهای خوشمزه استانبول نمیشه گذشت. مگه میشه به استانبول سفر کنید و باقلوای معروف اون رو امتحان کنید. مثل همه شهرهای دنیا، برای یافتن بهترین ها در یک شهر باید پرس و جو کنید تا به هدفتون برسید، اما ما در اینجا کار شما را راحت کردیم و به شما میگیم که خوشمزه ترین باقلوای استانبول را در کدوم قسمت شهر میتونید پیدا کنید.

نکات سفر به استانبول

در حد چند کلمه مهم و کاربردی زبان استانبولی یاد بگیرید واطلاعات بلیط هواپیما را پس از خرید به یاد داشته باشید و بدانید که برای سفر به خارج از کشور باید عوارض خروج از کشور پرداخت کنید. واحد پول کشور ترکیه، لیر است و شما می توانید در استانبول از طریق صرافی ها به تبدیل آنها به لیر اقدام کنید. مدت زمان لازم برای بازدید از این شهر، حداقل 5 روز می باشد. اگر برای خرید می روید سعی کنید در زمان جشنواره های خرید سفر کنید که در این زمان قیمت اجناس با توجه به تخفیفاتی که لحاظ می شود، خیلی به صرفه است. اگر از مراکز توریستی زیاد بازدید می کنید حتماً از استانبول کارت استفاده کنید. برای کاهش هزینه های رفت و آمد خود از مترو استفاده کنید.

سفر به استانبول بدون تور

اگر بدون تور قصد سفر دارید  باید به فکر اقامت خود باشید، شما می توانید با رزرو هتل خارجی که با پرداخت ریالی صورت می گیرد، بدون دغدغه سفر کنید. اگر هم نیازمند گرفتن تراسفر فرودگاهی هستید می توانید با تریپ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

باقلوا فروشی معروف استانبول


باقلوا فروشی در استانبول

با توجه به 6000 نظری که در گوگل به ثبت رسیده باقلوا فروشی حافظ مصطفی به عنوان معروف ترین باقلوا فروشی استانبول شناخته می شود. باقلواهای این فروشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و طعم لذیذی دارند به طوری که بیشتر مسافران از این مغازه برای شهر خود نیز سوغاتی های زیادی می خرند. این مغازه در منطقه فاتح واقع شده که با تاکسی 15 دقیقه و با مترو 30 دقیقه از منطقه تکسیم فاصله دارد.

با جستجوی بلیط لحظه آخری استانبول و سفر به این شهر زیبا، به منطقه فاتح بروید و از خوردن باقلواهای لذیذِ مغازه حافظ مصطفی لذت ببرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc