https://gateway.trip.ir/api/

بهترین بستنی فروشی استانبول کجاست؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین بستنی فروشی استانبول کجاست؟

اگر به استانبول سفر می کنید حتما بستنی خاص ترکیه را میل کنید، ولی آیا میدونید بهترین بستنی فروشی استانبول در کدوم قسمت شهر قرار داره؟

قصد شما از خرید بلیط هواپیما و سفر به یک شهر چیه؟ 

چقدر اهل شکم گردی و خوردن غذا و خوراکی های خوشمزه در سفر هستید؟

اگر شما هم مثل ما قصدتون از سفر، لذت بردن از همه جاذبه های گردشگری یک شهر هست، پس حتماً میدونید که شکم گردی یکی از واجباته سفر و گردشگریه، یعنی سفر کردن بدون چشیدن خوردنی های خوشمزه و خاصِ یک شهر فایده نداره.

بستنی ترکیه ای

هر کشوری ممکنه یک نوع بستنی مخصوص خودش را داشته باشه، مثل ما ایرانیها که بستنی سنتی داریم و بستنیِ سنتی ما برای خارجیها به بستنی ایرانی مشهوره و سایر کشورها هم همینطور هستند. اما نکته ای که هست اینه که شما اگر به شیراز سفر کنید قطعاً بستنی و فالوده شیرازی رو امتحان می کنید و بستنی سنتی در این حالت کمتر مراجعه کننده داره، این موضوع را بیان کردیم که بگیم اگر قصد دارید بستنی مخصوص ترکیه را امتحان کنید حتماً با خرید بلیط رفت و برگشت استانبول به پایتخت ترکیه سفر کنید و علاوه بر گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری استانبول، از خوردن بستنی جذاب و خیلی خوشمزه ترکیه لذت ببرید. این بستنی ها با نام دوندورما مشهور هستند. حالا به نظرتون بهترین بستنی فروشی استانبول در کدام قسمتِ شهر قرار دارد و نزدیکِ کدام منطقه گردشگری است؟

بستنی فروشی علی اوستا در استانبول ترکیه

با بیش از 2500 نظر که مسافران به این رستوران داده اند، بستنی فروشی علی اوستا به عنوان بهترین بستنی فروشی در شهر استانبول شناخته شده است و کیفیت بستنی ها در اینجا به شدت بالا است. این مغازه بستنی فروشی در منطقه کادی کوی(kadikoy) واقع شده است و با میدان تکسیم حدود 30 دقیقه فاصله دارد و از ساعت 10 صبح تا 3 بامداد باز است. در زیر می توانید تصاویری از این بستنی فروشی و بستنی های آن مشاهده کنید.

بستنی در ترکیه

تصویری از ترکیه

بستنی

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc