https://gateway.trip.ir/api/

فرانسه پذیرش درخواست تمدید ویزای Circulation را از سر گرفت

به روز رسانی: 22 خرداد ، 1400 اخبار گردشگری

فرانسه پذیرش درخواست تمدید ویزای Circulation را از سر گرفت

سفارت فرانسه پذیرش درخواست تمدید ویزاهای Circulation را که از تاریخ 15 مارس 2020 منقضی شده اند، آغاز می کند. واجدین شرایط می‌توانند با گرفتن وقت سفارت در مرکز درخواست ویزای فرانسه تشکیل پرونده دهند.

شرکت VFS که مسئول صدور ویزا برای فرانسه می‌باشد در روز 10 ژوئن سال 2021 راجع به از سرگیری رزرو وقت برای ویزاهای کوتاه مدت، پس از بیش از یک سال تعلیق، خبر داد. در اطلاعیه VFS آمده است: به دنبال اعلامیه مطبوعاتی از كنسولگری فرانسه در الجزایر در مورد از سرگیری صدور ویزا، شرکت VFS Global صدور ویزاهای کوتاه مدت برای دلایل حرفه‌ای و خاص (professional reasons) را از سر خواهد گرفت. برای این منظور فرد متقاضی باید ویزای سفر خود که در گذشته اخذ کرده است (ویزای ورود چندگانه کوتاه مدت) که حداقل برای یک سال اعتبار داشته است و پس از 1 نوامبر 2019 منقضی شده است را به عنوان مدرک به VFS ارائه دهد.

ویزای Circulation ویزای شنگن چندبار ورود با اعتبار 6 ماه و بیشتر است که توسط سفارت فرانسه صادر می‌شود.

سفارت فرانسه گفته است که روند از سرگیری بررسی تمدید ویزاهای circulation كه توسط افرادی كه به دلایل حرفه ای به فرانسه می روند، ارائه می دهد، را از تاریخ 17 ژوئن سال 2021 آغاز خواهد کرد.

توجه شود که تمدید ویزا به معنای تضمین ورود به فرانسه نیست. ورود باید طبق محدودیت‌های سفر اعلام شده توسط وزارتخانه انجام شود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc