https://gateway.trip.ir/api/

آخرین اطلاعات پرواز مستقیم به استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 اخبار گردشگری

آخرین اطلاعات پرواز مستقیم به استانبول

پرواز ایران ترکیه یکی از خطوط پرتردد هوایی است. شما از طریق بیشتر ایرلاین های داخلی می توانید بلیط این مسیر پروازی را تهیه کنید. در شرایط کرونا پرواز مستقیم به استانبول دچار تغییراتی شده است. بر اساس ایرلاین ها، اطلاعات مربوط به روزها و تعداد دفعات پرواز مشخص شده است.

برقراری مجدد پروازهای کیش-استانبول

(99/8/26)مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد کیش از تلاش برای برقرار مجدد پروازهای هواپیمایی کیش ایر از جزیره کیش به استانبول با هدف توسعه گردشگری، اقتصادی و جذب گردشگران خارجی خبر داد.

مدیرتوسعه گردشگری و میراث فرهنگی منطقه آزاد کیش به انعقاد تفاهم نامه ای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه فی‌مابین سازمان‌های منطقه آزاد کیش و اروند و شرکت هواپیمایی کیش‌ایر اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی پروازهای چرخشی کیش-استانبول-آبادان و بالعکس طی تفاهم‌ نامه‌ای س ه‌جانبه فی ما بین سازمان‌های منطقه آزاد کیش و اروند و شرکت هواپیمایی کیش ‌ایر منعقد شده است.

افزایش پروازهای ترکیش ایر

30 مهر 1399.احتراما" به استحضار میرساند، از تاریخ 25 اکتبر پروازهای استانبول- تهران- استانبول این شرکت به 11 فرکانس در هفته افزایش خواهد یافت و پروازهای استانبول- تبریز- استانبول نیز با هفته ای 3 پرواز آغاز خواهد شد.

تصویر اطلاعات پرواز

برقراری مجدد پرواز تهران-استانبول قشم ایر

20 مهر 1399. به اطلاع مسافران گرامی می رساند پروازهای هواپیمایی قشم در مسیر تهران- استانبول مجددا در سه تاریخ ذیل برقرار می گردد.

دوشنبه 99/7/21

یک شنبه 99/7/27

دوشنبه 99/8/05

فروش بلیت هواپیمایی قشم به صورت چارتر بوده و مسافرین می توانند با مراجعه به آژانس های فروش بلیت قشم ایر بلیت خود را تهیه کنند.

همراه داشتن تست PCR در مسیرهای رفت و برگشت الزامی می باشد.

پروازهای مستقیم ماهان به استانبول (در شرایط کرونا)

پروازهای رفت ماهان از تهران به استانبول

پروازهای رفت از تهران به استانبول هواپیمایی ماهان به صورت روزانه از شنبه تا جمعه در تمام روزهای هفته برقرار می باشد. ساعت حرکت پروازها از 6:30 تا 16:45 عصر از فرودگاه بین المللی امام خمینی(IKA) به مقصد فرودگاه استانبول (IST) در حال انجام است. این پرواز بر اساس شرایط قابل تغییر است.

پرواز برگشت ماهان از استانبول به تهران

پروازهای برگشت از استانبول به تهران هواپیمایی ماهان به صورت روزانه از شنبه تا جمعه در تمام روزهای هفته برقرار می باشد. ساعت حرکت پروازها بین 11:55 تا 21:00 عصر از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود. امکان تغییر ساعت وجود دارد.

پروازهای مستقیم ایران ایر به استانبول (در شرایط کرونا)

پروازهای رفت ایران ایر از تهران به استانبول

پروازهای رفت از تهران به استانبول ایران ایر 3 بار در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه برقرار می باشد. ساعت حرکت پروازها بین8:25 تا 11:30 از فرودگاه بین المللی امام خمینی IKA به مقصد فرودگاه استانبول  ISTدر حال انجام است.

پرواز برگشت ایران ایر از استانبول به تهران

پروازهای برگشت از استانبول به تهران هواپیمایی ایران ایر 3 بار در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه انجام می شود. ساعت حرکت پروازها بین 12:40 تا 15:25 عصر از فرودگاه استانبول به مقصد فرودگاه بین المللی امام خمینی صورت می گیرد. 

برای اطلاعات بیشتر از اخبار پرواز در شرایط کرونا بخوانید:

آخرین وضعیت تردد از ایران به کشورهای خارجی

شرایط تایید آزمایش کرونا برای پروازهای خارجی چیست؟

پروازهای مستقیم ترکیش ایر (در شرایط کرونا)

پروازهای رفت از تهران به استانبول ترکیش ایر چند بار در هفته برقرار است. پروازهای برگشت از استانبول به تهران هواپیمایی ترکیش ایر حداقل یکبار در هفته صورت می گیرد.

پروازهای مستقیم آسمان (در شرایط کرونا)

با توجه به تغییرات احتمالی پروازهای ترکیه در طول هفته روز پرواز قابل تغییر است. پروازهای مستقیم تهران به استانبول هواپیمایی آسمان 5 بار و در ساعت 8 صبح صورت می گیرد.

پروازهای مستقیم قشم ایر (در شرایط کرونا)

پروازمستقیم تهران استانبول قشم ایر روزهای دوشنبه 2 بار ساعت 13:30 انجام می شود.

پروازهای مستقیم ایران ایرتور (در شرایط کرونا)

روزهای پرواز مستقیم تهران استانبول ایران ایر تور تغییر می کند اما تایم پرواز، ساعت 6:15 انجام می گیرد.

سوالات متداول

مدت زمان پرواز مستقیم تهران استانبول چقدر است؟

فاصله هوایی تهران استانبول 2042 کیلومتر است و حدود 3 ساعت و نیم طول می کشد.

کدام ایرلاینهای ایرانی در شرایط کرونا پرواز استانبول دارند؟

هواپیمایی ماهان، ایران ایر، قشم ایر، ایران ایرتور،

ارزانترین پرواز تهران استانبول برای کدام ایرلاین است؟

با توج به شرایط کرونا قیمتها در حال تغییر است.

شرایط تست کرونا در پرواز مستقیم تهران استانبول چیست؟

همراه داشتن پاسخ منفی تست کرونا (PCR)  برای مسافرین ورودی و خروجی بالای دو سال الزامی است. تست کرونا باید ۷۲ ساعت قبل از پرواز صادر شده باشد. تست فقط در آزمایشگاه های مورد تایید ایرلاینها باید انجام شود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc