https://gateway.trip.ir/api/

هزینه های سفر به سنگاپور چقدر است؟

به روز رسانی: 12 مهر ، 1399 راهنمای سفر

هزینه های سفر به سنگاپور چقدر است؟

سنگاپور در لیست محبوبترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد. این کشور علاوه بر جاذبه های گردشگری با امنیت بالا و رفتار پذیرا نسبت به گردشگران، همیشه ایرانیان را جذب کرده است. اگر قصد دارید در آینده سفری به این کشور داشته باشید لازم است نسبت به هزینه بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر هزینه های سفر به سنگاپور آشنا باشید. 

راهنمای کامل سفر به سنگاپور

به خاطر اینکه کشور سنگاپور در ایران سفارت ندارد، لازم است شما درخواست ویزا را از راههای زیر ارایه کنید:

از راه آنلاین، از طریق کارگذاری، از راه سفارت سنگاپور در کشورهای همسایه   

نکته 1: صدور ویزای آنلاین سنگاپور علاوه بر سرعت آن، شما نیازی به ارسال مدارک به آژانسهای مسافرتی و یا سفارت نخواهید داشت.  شما لازم است برای هزینه درخواست ویزا 85 دلار آمریکا بپردازید.

نکته 2: برای درخواست ویزای سنگاپور از سفارت شما نیازی به تعیین وقت سفارت ندارید.

نکته 3: با وجود اینکه ویزای سنگاپور 60 روزه است اما شما فقط 30 روز می توانید در این کشور بمانید.   

مدارک مورد نیاز ویزای سنگاپور   

شناسنامه و کارت ملی

گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماهه به همراه کپی

یک قطعه عکس زمینه سفید جدید

تکمیل فرم‌ درخواست آنلاین ویزای سنگاپور

برگه رزرو هتل

آدرس کامل محل سکونت، محل کار و عنوان شغل متقاضی

بلیط هواپیما رفت و برگشت

هزینه ویزای سنگاپور

هزینه ویزای سنگاپور از 135 دلار تا 300 دلار متغیر است.

فراموش نکنید اگر در کوالالامپور مالزی اقدام به دریافت ویزای سنگاپور کنید، فقط 40 دلار هزینه می پردازید.

بهترین زمان سفر به سنگاپور

با توجه به آب و هوای مطبوع و استوایی این کشور، شما هر زمان می توانید سفر سنگاپور تدارک ببینید. اما با توجه به بارانی بودن این کشور از ژوئن تا دسامبر، بهترین زمان برای سفر به سنگاپور در ماههای دیگر سال است.

دانستنی های سفر به سنگاپور

 از لحاظ زمانی سنگاپور حدود ۴ ساعت و نیم از تهران جلوتر است. در این کشور سه زبان انگلیسی، ماندارین و تامیل مالایی به عنوان زبان رسمی شناخته می شود. نگران نباشید همه جا زبان انگلیسی کار شما را راه می اندازد. همچنین واحد پول این کشور دلار سنگاپور است. یک دلار آمریکا برابر با 1.36 دلار سنگاپور است

قبل از سفر به سنگاپور از آداب فرهنگی و اجتماعی آگاه باشید. هر کشوری قوانین و خط قرمزهای خاصی دارد که شما پیش از سفر باید بدانید. به طور مثال ریختن آشغال در سنگاپور جرم محسوب می شود. در اماکن عمومی هم از آدامس جویدن باید اجتناب کنید. به دلیل اینکه پاکیزگی محیط زیست در این کشور اهمیت فراوانی دارد و آدامس از موارد ممنوعه به شمار می رود. پلیس به راحتی شما را جریمه خواهد کرد. فقط با داشتن نسخه پزشک جویدن آدامس مجاز است. همچنین سیگار کشیدن در فضاهای بسته ممنوع است. از دیگر موارد غیرقانونی نوشیدن هنگام رانندگی است.

در سنگاپور هر جا امکان اتصال به اینترنت وای فای بدون پسورد پیدا کردید، استفاده نکنید. این اقدام از لحاظ قانونی جرم محسوب می شود و برای شما دردسرساز خواهد شد. همچنین دانلود یا آپلود موسیقی غیرقانونی است و فقط با مجوز امکانپذیر است.

شما در فرودگاه چانکی سنگاپور امکان تبدیل ارز دارید. یکی از بهترین جاها برای تبدیل ارز، بازار ارز مرکز تجاری مصطفی واقع در منطقه هند کوچک سنگاپور است. شما در این مرکز علاوه بر پیدا کردن مناسب ترین نرخ ها، از 7 صبح تا آخر شب می توانید پول خود را تبدیل کنید.

در شهر سنگاپور می توانید با تور اتوبوس Hop on Hop  از این شهر زیبا و جاذبه های اصلی شهر دیدن کنید. هزینه این تور یک روزه برای بزرگسالان 65 دلار سنگاپور و برای کودکان زیر 12 سال 25 دلار سنگاپور است.

غذاهای معروف سنگاپور شامل باکوته، شای تاو کوای، لاکسا کاری، خرچنگ، روجک و املت صدف هستند. شما در این کشور براحتی می توانید رستورانهای حلال را پیدا کنید و مطابق ذائقه خود غذا میل کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سنگاپور:

کرونا و سیاست جدید گردشگری سنگاپور

بهترین ایرلاینهای 2018 معرفی شدند.

ادرس و تماس سفارتخانه ها در تهران

هزینه بلیط هواپیما سنگاپور

شما به طور مستقیم نمی توانید به سنگاپور سفر کنید. برای همین پرواز شما ابتدا از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه دبی یا کوالالامپور و از آنجا به فرودگاه سنگاپور انجام می شود. قیمت بلیط هواپیما سنگاپور بسته به تاریخ پرواز، نوع بلیط و ایرلاین شما متفاوت است. در زمان اوج سفرهای گردشگری مجبور به هزینه بیشتری خواهید شد. به طور عمومی هزینه بلیط تهران-سنگاپور مبلغ پرداختی بین  600 تا 1000 دلار است.

هزینه اقامت در سنگاپور

سنگاپور یک کشور توریست پذیر محبوب جهانی است. شما به راحتی می توانید هر نوع اقامتگاه و هتلی در سنگاپور متناسب با سلیقه و بودجه خود پیدا کنید. در نظر داشته باشید که به دلیل حضور همیشگی گردشگران، هزینه اقامت در سنگاپور بالاست. هتل اینترکانتیننتال سنگاپور، یوتل سنگاپور، هتل ماندارین ارکاد سنگاپور، هتل فولرتون و هتل مارینا بی از هتلهای معروف سنگاپور هستند.

هتل های یک ستاره حدود 40 – 130 دلار سنگاپور

هتل های دو ستاره حدود 40 – 180 دلار سنگاپور

هتل های سه ستاره حدود 60 – 200 دلار سنگاپور

هتل های چهار ستاره حدود 100- 600 دلار سنگاپور

هتل های پنج ستاره حدود 200 – 5000 دلار سنگاپور هزینه دارد.

هزینه اقامت آپارتمان در سنگاپور

اگر ترجیح می دهید در آپارتمان بمانید، هزینه اقامت آپارتمان سنگاپور متناسب با بودجه شما از شبی حداقل  دلار شروع می شود و حداکثر تا  10000 دلار قابل تغییر است.  

هزینه اقامت هاستل در سنگاپور

یکی از راههای کم کردن هزینه سفر، اقامت در هاستل است. هزینه هاستل سنگاپور بسته به امکانات از حداقل شبی 20 دلار شروع می شود و تا 200 دلار متغیر است.

هزینه های حمل و نقل درون شهری سنگاپور

سنگاپور سیستم حمل و نقل مناسبی دارد که به گردشگران اجازه می دهد به سهولت با اتوبوس و قطار داخل شهر MRT  و LRT جابجا شوند. هزینه پرداختی از طریق کارت بلیت انجام می شود. پس شما بهتر است از همان روز ورود، بلیت های الکترونیکی ای زی لینک (EZ-link) یا نتس فلش پی (Nets Flash Pay) یا کارت گذر توریستی سنگاپور (STP) را تهیه کنید. از این کارت ها می توانید فود کورتها، فروشگاهای کوچک و مراکز خرید هاوکر استفاده کنید.

قیمت کارت ای زی – لینک 12 دلار سنگاپور و نتس فلش پی 20 دلار سنگاپور است. قیمت کارت گذر توریستی سنگاپور برای یک روز 10 دلار سنگاپور، برای دو روز 16 دلار سنگاپور و برای سه روز 20 دلار سنگاپور هزینه دارد. برای هر کارت مبلغ 10 دلار به عنوان سپرده در نظر گرفته می شود و بعد از 5 روز از تاریخ خرید، کارت بازگشت داده می شود. هزینه قطار شهری 4 دلار سنگاپور هزینه دارد. محاسبه هزینه اتوبوس نیز بر اساس ایستگاه های طی شده انجام می شود. همچنین هزینه اولیه تاکسی 4 دلار است و بر حسب کیلومتر طی شده به این رقم اضافه خواهد شد. نرخ معمول برای هر کیلومتر  0.70 دلار سنگاپور است.

هزینه حمل و نقل در سنگاپورهزینه های حمل و نقل سنگاپور با مترو ارزان است

هزینه‌ های غذا و خوراک در سنگاپور

یکی از هزینه های ثابت سفر، هزینه رستوران است. هزینه غذا و خوراک متناسب با کیفیت آن متغییر است. حداقل هزینه رستوران در سنگاپور از 10 دلار شروع و تا حداکثر 190 دلار متغیر است.

هزینه غذا در رستوران لوکس سنگاپور: در حدود ۴۰ دلار سنگاپور تا ۱۹۰ دلار سنگاپور

هزینه رستوران ارزان قیمت سنگاپور: حدود ۱۰ دلار سنگاپور تا ۲۰ دلار سنگاپور

هزینه یک وعده کامل در رستوران متوسط برای دو نفر در سنگاپور: حدود ۴۰ دلار سنگاپور تا ۸۰ دلار سنگاپور

اگر علاقه مند به غذاهای فست فودی هستید، حتما به فست فود زنجیره ای مک دونالد سری بزنید. هزینه فست فود در سنگاپور از  ۶ دلار تا ۹ دلار سنگاپور است.

هزینه خرید مواد غذایی لازم در سنگاپور

قیمت جوجه بی استخوان (۱ کیلو) در سنگاپور: ۸.۷۰ دلار سنگاپور

قیمت گوشت قرمز (۱ کیلو) در سنگاپور: ۲۵.۲۴ دلار سنگاپور

قیمت نان (۵۰۰ گرمی) در سنگاپور: ۲.۴۵ دلار سنگاپور

قیمت برنج سفید (کیلویی) در سنگاپور: ۲.۷۱ دلار سنگاپور

قیمت تخم مرغ ۱۲ عددی در سنگاپور: ۳ دلار سنگاپور

قیمت شیر (۱ لیتر) در سنگاپور: ۳ دلار سنگاپور

قیمت پیاز در سنگاپور: ۲.۱۴ دلار سنگاپور

قیمت موز در سنگاپور: ۳ دلار سنگاپور

قیمت پرتقال در سنگاپور: ۳.۸۲ دلار سنگاپور

قیمت سیب زمینی در سنگاپور: ۲.۵ دلار سنگاپور

قیمت کاهو در سنگاپور: ۲.۷۱ دلار سنگاپور

قیمت سیب در سنگاپور: ۴.۳۸ دلار سنگاپور

قیمت یک بطری آب معدنی ۱.۵ لیتری در سنگاپور: ۲ دلار سنگاپور

هزینه خرید میوه و سبزیجات (۱ کیلوگرم) در سنگاپور

قیمت گوجه فرنگی در سنگاپور: ۲.۷ دلار سنگاپور

هزینه تفریح و ورودیه های شهر سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ: ۲۹ دلار سنگاپور

آکواریوم آندرورولد: ۳۰ دلار سنگاپور

باغ وحش سنگاپور: ۳۳ دلار سنگاپور

باغ گیاهشناسی سنگاپور: ۵ دلار سنگاپور

شهربازی یونیورسال استودیو: ۷۶ دلار سنگاپور

باغ وحش ریور سافاری: ۳۰ دلار سنگاپور

موزه آرت ساینس: ۱۷ تا ۳۸ دلار سنگاپور

باغ وحش نایت سافاری سنگاپور: ۴۵ دلار سنگاپور

آکواریوم سی: ۳۴ دلار سنگاپور

موزه تریک آی: ۲۵ دلار سنگاپور

پارک آبی ادونچر کُو: ۳۸ دلار سنگاپور

کشتی سواری رویال آلباتروس: بین ۱۳۵ تا ۱۹۵ دلار

تور گردش در شهر سنگاپور: از ۳۰ دلار سنگاپور

موزه ملی سنگاپور: ۱۵ دلار سنگاپور

باغ گاردنز بای د بی: ۲۸ دلار سنگاپور

جزیره دلفین: بین ۵۸ تا ۳۹۸ دلار سنگاپور

هزینه های خرید پوشاک و لباس در سنگاپور

شما در مراکز خرید سنگاپور قیمتهای متفاوتی برای البسه خواهید دید. شانس اینکه پوشاک و لباس برند با قیمت مناسب پیدا کنید، زیاد است.

قیمت یک شلوار جین برند در سنگاپور: حدود ۹۲ دلار سنگاپور

قیمت یک جفت کفش چرم مردانه در سنگاپور: حدود ۱۳۳ دلار سنگاپور

قیمت یک پیراهن زنانه با برند زارا یا اچ اند ام در سنگاپور:حدود ۵۰ دلار

قیمت یک جفت کفش نایک در سنگاپور: حدود ۱۲۵ دلار سنگاپور

هزینه سرویس موبایل در سنگاپور

مکالمه: هزینه یک دقیقه مکالمه داخلی ۰,۱۷ دلار سنگاپور است. اگر مدت اقامت شما در این کشور طولانی است، حتما سیم کارت سنگاپور بخرید. برای خرید سیمکارت حتما پاسپورت خود را همراه داشته باشید. اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید، هزینه رومینگ همراه اول در کشور سنگاپور بر اساس تعرفه محاسبه می شود.

در کشور سنگاپور سه اپراتور تلفن همراه در سنگاپور با نام های سینگتل (Singtel)، ام وان (M1) و استارهاب (Starhub) فعال هستند. بهترین سیمکارت از بین اپراتورها متعلق به سینگتل است. هزینه خرید این سیمکارت ۸ دلار سنگاپور است.

هزینه اینترنت: ۶۰ مگابایت اینترنت نامحدود ۴۸ دلار سنگاپور است.

تور سنگاپور

هزینه تور سنگاپور به عواملی مانند تاریخ سفر، نوع بلیط هواپیما، مدت زمان تور و امکانات پکیج سفر متفاوت است. همچنین به دلیل اینکه پرواز مستقیم از ایران به سنگاپور وجود ندارد، تورهای ترکیبی قیمت های مختلفی دارد. قطعا هزینه تور در زمان اوج گردشگری بالاتر خواهد بود. 

تور سنگاپورتور سنگاپور از مالزی مرسوم است

چگونه از مالزی به سنگاپور برویم

بسیاری از مسافران ایرانی علاقه دارند در سفر مالزی از سنگاپور هم دیدن کنند. راههای متفاوتی برای سفر از مالزی به سنگاپور وجود دارد. شما با هواپیما از کوالالامپور می توانید به سنگاپور سفر کنید. هزینه پرواز کوالالامپور سنگاپور بین ۴۰ دلار تا ۱۶۰ دلار  است. اگر می خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، به صورت زمینی (قطار، اتوبوس و یا ماشین) از کوالالامپور به سنگاپور هم می توانید سفر کنید.

قیمت بلیط قطار کوالالامپور تا گماس: ۳۱  تا ۴۰ رینگیت مالزی/  قیمت بلیط قطار از گماس تا جی بی سنترال: ۱۲ تا ۳۸ رینگیت مالزی

هزینه بلیط اتوبوس کوالالامپور به سنگاپور: حدود ۱۴ تا ۳۰ دلار سنگاپور

هزینه تاکسی از کوالالامپور تا سنگاپور: از ۱۵۰ رینگیت مالزی به بالاست.

هزینه سفر به مالزی و سنگاپور

هزینه سفر به مالزی و سنگاپور به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه شما از مالزی به سنگاپور هوایی یا زمینی سفر می کنید، چه مدت اقامت خواهید داشت، در چه محلی اقامت دارید و مدت زمان سفر شما کاملا متغیر است. بهتر است با یک برنامه ریزی دقیق این عوامل را جداگانه محاسبه کنید و در آخر به قیمت بلیط تهران کوالالامپور اضافه کنید.

بخش نظرات

Moslem tavasoli 29 بهمن 1402

توضیحاتتون بسیار جامع ودقیق بود ممنون از شما

تحریریه تریپ
سلام. خواهش می‌کنم
خوشحالیم مفید واقع شده :)

سید توحید 26 اسفند 1400

سلام یه سوال دارم من یک دوست در سنگاپور دارم و میخوام برم به دیدنش میخوام بدونم برای یک هفته به پول ایران چقدر کلان هزینه ویزاپاسپور ت وقیره میشه که بتونم برم سنگاپور

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc