https://gateway.trip.ir/api/

فاصله هوایی تهران با شهرهای ایران چقدر است؟

به روز رسانی: 11 خرداد ، 1400 دانستنی های سفر

فاصله هوایی تهران با شهرهای ایران چقدر است؟

بیشترین مسافت پرواز بین تهران با کدام شهر ایران است؟ فاصله هوایی تهران با شهرهای ایران چقدر است؟ اگر علاقه مند به مسافرتهای هوایی هستید و دلتان می‌خواهد فاصله هوایی شهرهای ایران را بدانید، با ما همراه شوید.

فاصله هوایی تهران تا اصفهان

فاصله تهران تا اصفهان با هواپیما 338 کیلومتر است. شما یک ساعت در حال پرواز تهران اصفهان هستید. از فرودگاه اصفهان تا مرکز شهر حدود نیم ساعت فاصله دارید. فرودگاه اصفهان در بزرگراه شهرک صنعتی جی قرار گرفته است.

فاصله هوایی تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش با هواپیما 1043 کیلومتر است. پیمودن مسافت تهران تا کیش با هواپیما حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه طول می‌کشد. فرودگاه بین المللی کیش در بزرگراه خلیج فارس قرار دارد. فاصله شما تا مرکز شهر با تاکسی 10 دقیقه است. بهترین راه سفر به کیش ،سفر هوایی به کیش است.برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کیش به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

فاصله هوایی تهران تا شیراز

فاصله تهران تا شیراز با هواپیما 682 کیلومتر است. پرواز تهران تا شیراز شما یک ساعت و 20 دقیقه طول خواهد کشید. فرودگاه شیراز از مجهزترین فرودگاه های ایران است. این فرودگاه در بزرگراه خلیج فارس قرار دارد. از فرودگاه تا مرکز شهر 15 دقیقه راه دارید.

فاصله هوایی تهران تا قشم

فاصله هوایی تهران تا قشم 1072 کیلومتر می باشد. مدت زمان پرواز تهران تا قشم  1 ساعت 40 دقیقه طول خواهد کشید. فرودگاه بین المللی قشم در کنارک قرار گرفته است. فاصله فرودگاه قشم تا مرکز شهر حدود 40 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا قشممسافت هوایی تهران تا قشم 1072 کیلومتر است.

فاصله هوایی تهران تا یزد

فاصله تهران تا یزد با هواپیما 502 کیلومتر است. شما در پرواز تهران تا یزد 1 ساعت در راه هستید. مسافت فرودگاه یزد تا مرکز شهر حدود 15 دقیقه است. این فرودگاه در میدان صنعت، انتهای بلوار آزادگان قرار دارد.

فاصله هوایی تهران تا مشهد

فاصله هوایی تهران مشهد 741 کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران مشهد، یک ساعت و ریع می‌باشد. فرودگاه مشهد تا مرکز شهر یک ربع فاصله دارد. این فرودگاه بعد از فرودگاههای تهران، بهترین فرودگاه ایران است.

فاصله هوایی تهران تا بندرعباس

فاصله هوایی تهران تا بندرعباس نیز 1050 کیلومتر می باشد و اگر می‌خواهید بدانید تهران تا بندرعباس با هواپیما چند ساعت است باید بگوییم که سفری حدود یک ساعت و ۵۰ دقیقه‌ای پیش‌رو دارید. فرودگاه بندرعباس در بلوار 15 خرداد قرار دارد و مسافت شما تا مرکز شهر 10 دقیقه است.  

فاصله هوایی تهران تا تبریز

فاصله تهران تا تبریز با هواپیما ۵۲۸ کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران تبریز یک ساعت و ۱۵ دقیقه است. فاصله فرودگاه تبریز تا مرکز شهر 20 دقیقه است. این فرودگاه در بلوار شهید بابایی قرار دارد.

فاصله هوایی تهران تا اهواز

فاصله هوایی تهران تا اهواز 547 کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران اهواز بیش از یک ساعت می‌باشد. فاصله فرودگاه اهواز تا مرکز شهر 20 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا بوشهر

فاصله تهران تا بوشهر با هواپیما 747 کیلومتر است. برای پرواز تهران تا بوشهر  یک ساعت و نیم در راه هستید. فاصله فرودگاه بوشهر تا مرکز شهر 10 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا کرمانشاه

فاصله تهران تا کرمانشاه با هواپیما 423 کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران تا کرمانشاه چهل و پنج دقیقه‌ است. فرودگاه کرمانشاه در میدان امام خمینی قرار گرفته است. فاصله فرودگاه کرمانشاه تا مرکز شهر 15 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا گرگان

فاصله هوایی تهران تا بوشهر 299 کیلومتر است. در پرواز تهران تا گرگان، شما 50 دقیقه در راه خواهید بود. فاصله فرودگاه گرگان تا مرکز شهر 15 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا گرگانپرواز تهران تا گرگان 50 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا عسلویه

فاصله هوایی تهران تا عسلویه 920 کیلومتر است. اگر قصد پرواز از تهران تا عسلویه را دارید، یک ساعت و 20 دقیقه زمان می برد. مسافت فرودگاه عسلویه تا مرکز شهر 10 دقیقه است.

فاصله هوایی تهران تا کرمان

فاصله تهران تا کرمان با هواپیما 800 کیلومتر است. شما در پرواز از تهران تا کرمان یک ساعت و نیم طول می کشد. مسافت فرودگاه کرمان تا مرکز شهر 20 دقیقه است.

بیشترین فاصله هوایی تهران با کدام شهر است؟

فاصله تهران تا چابهار با هواپیما 1453 کیلومتر است. مدت زمان پرواز تهران تا چابهار 2 ساعت و 20 دقیقه است. فاصله فرودگاه چابهار تا مرکز شهر 50 دقیقه است.

10 فرودگاه پر تردد ایران

براساس تعداد پروازها، تعداد مسافرین و میزان بار جابه‌جاشده، پررفت و آمدترین فرودگاههای ایران در سال 2018 به صورت زیر است:
فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز، فرودگاه بین‌المللی اهواز، فرودگاه بین‌المللی کیش، فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، فرودگاه خلیج فارس عسلویه 

خرید آنلاین بلیط هواپیما و چارتر با سامانه اینترنتی رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما Trip میتوانید خرید بلیط سیستمی و چارتری را از تمامی ایرلاین ها سریع و آسان تجربه کنید!

سوالات متداول

طولانی ترین مسیر پرواز تهران با کدام شهر ایران است؟ پرواز تهران تا چابهار به مسافت 1453 کیلومتر است.

کوتاه ترین فاصله هوایی تهران با کدام شهر ایران است؟ پرواز تهران تا سمنان به مسافت 220 کیلومتر است.

پرترددترین خط هوایی ایران کدام فرودگاه است؟ فرودگاه بین المللی امام خمینی، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز است

مجهزترین فرودگاه های ایران کدامند؟ فرودگاه بین المللی امام خمینی بهترین فرودگاه ایران است. رتبه دوم فرودگاه مهرآباد و رتبه سوم فرودگاه مشهد است.

بیشترین جابجایی مسافر در کدام فرودگاه ایران است؟ فرودگاه مهرآباد ، فرودگاه مشهد و فرودگاه شیراز

 برای آشنایی بیشتر با دانستنیهای پرواز بخوانید:

طولانی ترین خط پرواز جهان

چرا هواپیماها در ارتفاع 3600 پایی پرواز می کنند؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc