https://gateway.trip.ir/api/

سفر کلمبیایی به آمریکای لاتین

به روز رسانی: 29 مرداد ، 1399 مقاصد پر طرفدار

سفر کلمبیایی به آمریکای لاتین

آمریکای لاتین، سرزمینی افسونگر برای گردشگران دنیاست. از طبیعت زیبا و تمدن کهن تا فوتبال و فستیوال‌ها، از موسیقی تا غذاهای محلی، پر از جاذبه‌های رنگارنگ است. کلمبیا یکی از کشورهای جذاب توریستی این قاره است، ما در این پست، مدئین از شهرهای مهم این کشور را به شما معرفی خواهیم کرد.

جشنواره گل
جشنواره Feria de las Flores در ماه اگوست در شهر مدئین برگزار می‌شود. مراسمی باشکوه و پر زرق و برق از رژه اتومبیل‌ها، اسب‌های پاسو فینو و کنسرت‌های موسیقی.

کومونا 13
کومونا 13 نام یکی از خطرناک‌ترین محلات دنیاست که با تغییرات فضای شهری، امروز به جذاب‌ترین نقطه توریستی مدئین تبدیل شده است. این محله کوچک با خانه‌های رنگین و گرافیتی‌های فراوان، تجربه متفاوتی خواهد بود.

متروکابل
برای دیدن چشم‌انداز شهر با نمای 360 درجه، کافی‌ست سوار متروکابل شوید. با رسیدن به بالاترین نقطه، می‌توانید در پارک آروی وقت‌گذرانی کنید. 

Bandeja Paisa
اولین غذایی که باید در مدئین امتحان کنید، باندژا پایسا است. این غذای ملی کلمبیا مورد علاقه گردشگران است. وعده‌ای مغذی با ترکیبی‌ست از استیک گریل شده، سوسیس پنیری، پورک، برنج و لوبیا.

فوتبال لاتینی
آمریکای لاتین سرزمین فوتبال است. در سفر به مدئین، به استادیوم فوتبال بروید. دو باشگاه معروف این شهر، اتلتیکو ناسیونال و ایندیپندیته است.

کاخ رافائل اوریب اوریب
این کاخ سیاه و سفید در مرکز شهر مدلین قرار دارد. این کاخ سال 1937-1925 توسط یک معمار بلژیکی ساخته شد و در حال حاضر کاربری فرهنگی دارد. رافائل اوریب اوریب نام یک ژنرال کلمبیایی است که الهام‌بخش مارکز در رمان صدسال تنهایی بوده است.

موزه پابلو اسکوبار
شما در مدلین می‌توانید به خانه شخصیت افسانه‌ای اسکوبار بروید. در این موزه شما اوج تا سقوط زندگی اسکوبار را خواهید دید، کسی که زمانی دارنده بزرگترین کارتل مواد مخدر دنیا بود. 

باغ‌های بوتانیک
یکی از مکان‌های دیدنی و پرطرفدار مدئین، باغ‌های بوتانیکال است. شما برای سفر به مدلین باید رزرو بلیط هواپیما را در اولویت قرار دهید. این باغ به داشتن شمار زیاد ایگواناها معروف است. شما می‌توانید برای پیک نیک به این پارک بروید و از حیات وحش و طبیعی در وسط شهر لذت ببرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc