https://gateway.trip.ir/api/

به تماشای سرزمین‌های نو

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

به تماشای سرزمین‌های نو

تماشای گوشه‌های نادیدنی جهان، عاشقان سفر را به هر جای زمین می‌کشاند. آنها به دنبال لذت کشف سرزمین‌های نو و تجربه فرهنگ‌های بومی هستند. اگر شما هم به دنبال فرصتی برای سفر تایلند یا دیدن جاهای تازه و خاص کشورهای دیگر هستید، این پست، گذر به چندقاره دنیاست.

1.اندردال (Undredal)

اندردال

روستایی کوچک با 100 نفر جمعیت، یکی از مقاصد معروف گردشگری نروژ است. کلیسای استیو، کوچکترین کلیسای اروپای شمالی در اندردال قرار گرفته است. اندردال در کنار شاخه‌ای از رودخانه اورلاندفیوردن و دره‌ای سرسبز جای دارد. معماری بومی نروژ همنشین با طبیعت، مناظر منحصربفردی ایجاد کرده است. بهترین زمان سفر به این دهکده خوش منظر، تابستان بین ماه ژوئن و اگوست است.

2. میزاورده (Mesa Verde)

میزاورده

پوئبلوها سرخپوستان اصلی کشور آمریکا هستند که 3300 سال پیش در دره چاکو سکونت داشتند. دهکده‌ای با خانه‌های گلی که زیر صخره سنگی ساخته شد و امروز یکی از جاذبه‌ گردشگری محسوب می‌شود. دره میزاورده در ایالت کلرادو بخشی از این تمدن قدیمی را حفظ کرده است.

3. آبشار تامول (Tamul)

آبشار تامول

آبشار تامول یکی از زیباترین آبشارهای مکزیک است. دسترسی به این آبشار در قلب منطقه پوتوسونیا با کایاک انجام می‌شود. این آبشار نزدیک شهر قدیمی سن لوئیس پوتوسی قرار دارد. رزرو هتل در شهری با ساختمانهای زیبای دوران استعماری فرانسه، تجربه دلپذیری خواهد بود.

4. دهکده شیراکاواگو (Shirakawago)

دهکده شیراکاواگو

شیراکاواگو روستایی کوچک با کلبه‌های قدیمی ژاپنی است. زیبایی دهکده حتی در ماههای سرد زمستان هم مقصدی عالی برای گردشگران است. برای کسانی که عاشق تجربه زندگی سنتی در ژاپن هستند، بهترین نقطه است.

5. کوفایام(Koh Phayam)

کوفایام

از جزایر بکر تایلند است که در دریای آندامان و نزدیک مرز برمه قرار دارد. ساحل شن سفید، مرجانها، آب زلال نیلگون یک مقصد گردشگری لذت بخش ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید طعم سفر تایلند را بچشید، کوپایام را فراموش نکنید.

6. دریاچه بالاتون (Lake Balaton)

دریاچه بالاتون

در سفر به مجارستان، دریاچه دیدنی بالاتون را نباید از دست داد. این دریاچه با مناظر تماشایی بین قلعه‌های قدیمی، غارهای آب زیرزمینی و شهرهای تاریخی احاطه شده است. سفر به دریاچه را در ماه جولای انجام دهید تا در فستیوال معروف شهر زاماردی، نزدیک دریاچه هم شرکت کنید.

بخش نظرات

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc