https://gateway.trip.ir/api/

سفر ترکیه بدون این مقاصد نروید

به روز رسانی: 13 مرداد ، 1399 دانستنی های سفر

سفر ترکیه بدون این مقاصد نروید

در مسافرت تابستانی به ترکیه کدام مقصدها را انتخاب می‌کنید؟ برنامه سفر ترکیه را خوب بچنید تا از 6 مقصد استثنایی حتما بازدید کنید. ما این مقاصد را به شما معرفی خواهیم کرد تا سفر را با طعم تابستان بچشید. بهترین مناطقی که آب‌وهوای خوب، سواحل دیدنی، تفریحات آبی و جاذبه‌هایی ویژه دارند.

دالامان
میلیون‌ها توریست از سراسر دنیا به سواحل لوکس، دریاچه‌ها و رودهای دالامان سفر می‌کنند. پارک آبی خانوادگی، رفتینگ در آب‌های خروشان، دریاچه کوجاگول، طبیعت و مزارع زیبا برای یک سفر تابستانی نظیر ندارد. این شهر ساحلی از همه امکانات گردشگری برخوردار است.

اولودنیز
دریای آبی و آرام، دمای 26 درجه تابستانی و اقامتگاه‌های روستایی یک مقصد رویایی برای تابستان 2020 است. بازدید از جزیره گمیلر، غواضی و پاراگلایدر به سفر تابستانی شما طعم لذت خواهد داد. در گرفتن بلیط هواپیما تردید نکنید و این منطقه‌ی بهشتی با جاذبه‌های پنهان مانند بلولاگون، روستای کایاکوی و مسیرهای پیاده‌روی کوهستانی با چشم‌انداز مدیترانه‌ای را از دست ندهید.

آنتالیا
نگین سواحل فیروزه‌ای مدیترانه هر توریستی را عاشق خود می‌کند. آنتالیا مقصد ایده‌آلی برای تجربه سواحل جنوبی ترکیه است. از سواحل کونیالتی و بازیهای‌ آبی تا آبشار طبیعی دودن ، تابستان شما را فراموش‌نشدنی خواهد ساخت.

شبه جزیره داتچا
یکی از بهترین نقاط توریستی ترکیه که یک سمت آن دریای اژه و سمت دیگر دریای مدیترانه قرار دارد. شما می‌توانید بیشترین زمان خود را در دریا و ساحل بگذرانید. از بازار و شهر قدیمی نیدوس دیدن کنید و با آرامش از سفر ساحلی خود لذت ببرید. نگران اقامت خود نباشید چون این شهر کوچک 126 هتل دارد.
پاموکاله
این پدیده طبیعی منحصر بفرد در دنیا نزدیکی ازمیر قرار دارد. شما می‌توانید علاوه بر بازدید از زیبایی شگفت‌انگیز پاموکاله به شهر ازمیر سفر کنید. شهری مدرن و تاریخی با ساحل تابستانی دلپذیر که کرانه مدیترانه قرار گرفته است. بازدید از شهر باستانی پرگامون و سواحل پیرلانتا و فوجا را فراموش نکنید.

اورهانیه
اورهانیه یک خلیج شگفت‌انگیز است که با ساحل زیبای کیزکومو مکان مناسبی برای تعطیلات است. در این شهر کلوب قایق‌سواری، گشت وگذار در شهر قدیمی بی‌باسوس، کافه‌ها و رستوران‌های ساحلی و بازی‌های آبی را یکجا می‌توانید تجربه کنید. اروهانیه در محدوده شهر مرمریس قرار دارد که یک منطقه دیدنی توریستی جنوب غربی ترکیه و کرانه مدیترانه محسوب می‌شود. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc