https://gateway.trip.ir/api/

هزینه سفر به کانادا با جزییات کامل

به روز رسانی: 20 بهمن ، 1399 راهنمای سفر

هزینه سفر به کانادا با جزییات کامل

با آخرین جزییات هزینه سفر به کانادا آشنا شوید. نوع هدف شما از مسافرت، تاثیر مستقیم بر روی مخارج شما دارد. شما راهی  کشور گرانی هستید و لازم است خرجتان را درست مدیریت کنید.

قیمت ویزای کانادا

اولین هزینه شما بعد از پاسپورت، گرفتن ویزای کاناداست. کانادا دارای انواع ویزای توریستی، ویزای کار، ویزای تحصیلی و ویزای تجاری است که قیمت متفاوتی دارند.

هزینه عوارض خروج از کشور

شما به هنگام مسافرت خارجی باید هزینه عوارض خروج از کشور بپردازید.  بر اساس تعداد دفعات خروج شما مقدار این هزینه تعیین می شود. برای سفر اول 264 هزار تومان، برای سفر دوم 396 هزار تومان و برای سوم 528 هزار تومان است. پرداخت عوارض را قبل از سفر خود از طریق اپلیکیشن سداد انجام دهید. قبل از پرواز هم می توانید از طریق خودپردازهای ویژه عوارض در فرودگاه پرداخت نمایید. هنگام محاسبه قیمت سفر به کانادا، این مخارج جزیی را حتما در نظر بگیرید.

واحد پول کانادا

کانادا واحد پول دلار را به جای پوند استرلینگ و همزمان با استانداردسازی دلار در کشور آمریکا انتخاب کرد. قبل از آن در ایالت های مختلف کانادا واحدهای پولی مختلفی رایج بود. علامت بین المللی دلار کانادا CAD است. سکه های کانادا به صورت 1، 5، 10، 25 سنتی، 1 و 2 دلاری است. بین مردم یک دلاری به لونیز و دو دلاری به تونیز معروف هستند. اسکانس نیز به صورت 5، ، 20،  50 و 100 دلار کانادا است. نرخ دلار کانادا نسبت به دلار آمریکا 0.78 است. با اطلاع از شناخت ارز و مدت زمان سفرتان اقدام به خرید دلار کانادا کنید. قطعا در زمان اوج سفر، خرید ارز دشوارتر است.

راه های سفر به کانادا و هزینه های آن

برای سفر به کانادا چند راه مختلف دارید. ببینید با چه هدفی قصد سفر دارید تا راحتتر روش مناسب با علاقه شخصی، میزان بودجه و مدت زمان سفرتان خود را انتخاب کنید. این راهها به صورت زیر است:

1.تورهای مسافرتی کانادا

2. سفر شخصی به کانادا

سفر شخصی به کاناداهیجان سفر شخصی به کانادا را با مدیریت مخارج جذابتر کنید.

هزینه سفر به کانادا با تور

هزینه تور کانادا با توجه به ایالت مقصد سفر، تعداد روزهای مسافرت، پکیج تور و تعداد همراهان شما متفاوت است. تورهای کانادا معمولا از 5 روز به بالا هستند. این مبلغ از 2500 دلار کانادا به اضافه هزینه جداگانه بلیط هواپیما شروع می شود.

سفر شخصی به کانادا

سفر شخصی نیازمند آن است که شما اطلاعات بیشتر در مورد کانادا بدانید. در مقایسه با تور سفر جذابتر و پر هیجانتری است. هزینه اصلی شما مربوط به خرید بلیط هواپیما است.

هزینه سفر به کانادا با هواپیما

قیمت بلیط هواپیما به تاریخ سفر، ایرلاین ، کلاس پرواز، تعداد توقف و ایالتی که در کانادا به آن مسافرت می کنید، بستگی دارد.

قیمت بلیط هواپیما تهران به تورنتو از 28 میلیون تومان تا 96  میلیون تومان متغیر است.

قیمت بلیط هواپیما تهران به ونکوور: از 22 میلیون تومان تا 75 میلیون تومان متغیر است.

راهنمای سفر به کانادا

کانادا از لحاظ جغرافیایی وسیع و شرایط هوایی متفاوتی دارد. با در نظر گرفتن این نکته، لباس و پوشاک کافی همراه داشته باشید. شرایط ناپایدار آب و هوایی کانادا را همیشه مد نظر داشته باشید. اگر می خواهید به سواحل کانادا سفر کنید، مراقب شنا در اقیانوس باشید. در بازدید از پارک های طبیعی کانادا ممکن است با خرس روبرو شوید، پس با اطلاعات کامل وارد این مناطق شوید. در شرایط اضطراری از  شماره 911 کمک بگیرید. هر چند بیشتر مردم کانادا به انگلیسی مسلط هستند، دانستن اصلاحات رایج فرانسوی به کارتان می آید. با توجه به وسعت کانادا و مناطق روستایی فراوان، دسترسی به خودپرداز همه جا ممکن نیست، پس همیشه پول نقد به همراه داشته باشید.

درباره سفر به کانادا بیشتر بدانید:

راهنمای سفر به کانادا

چگونگی دریافت ویزای تحصیلی کانادا

بهترین زمان سفر به کانادا

کانادا اقلیم های مختلفی دارد و شما از سفر به شرق تا غرب این کشور، شرایط آب و هوایی متفاوتی تجربه خواهید کرد. با این حال فصل تابستان، هوای کانادا مطبوع است. بهترین زمان سفر به کانادا از ماه سپتامبر تا نوامبر است. هوا کمی سرد است اما شما راحت هستید و سفرتان با زیبایی پاییز همراه است. در این بازه زمانی فستیوال های متعددی در کانادا برگزار می شود. زمستان کانادا از اواسط دسامبر تا اواسط مارس است، بهترین فرصت برای لذت بردن از ورزشهای زمستانی. به خاطر داشته باشید تابستان اوج مسافرت به کاناداست. اگر با جاهای شلوغ و پر هزینه موافق نیستید، مقاصد دیگری در کانادا پیدا کنید که هم ارزانتر و هم خلوت تر است.

بهترین فصل سفر به کاناداسپتامبر تا نوامبر بهترین زمان سفر به کانادا

هزینه اقامت در کانادا

شما در کانادا گزینه های مختلفی برای اقامت دارید که به با توجه به امکانات محل اقامت و سقف بودجه شما متغیر است. متوسط هزینه اقامت در هتل به طور متوسط 100 دلار کاناداست. با هزینه اسکان بیشتر آشنا شوید:

هزینه هتل در کانادا

قیمت هتل های ۳ ستاره: بین 60 تا 100 دلار کانادا

قیمت هتل های ۴ ستاره: بین 100 تا 200 دلار کانادا

قیمت هتل های ۵ ستاره: از 200  دلار کانادا به بالا

هزینه هاستل در کانادا

اقامت در هاستل راهی برای کاهش هزینه در سفر است. تجربه زندگی در هاستل به خاطر فضای راحت و امکان ارتباط با سایر همسفران، جذابیتهای خاصی دارد.  هزینه اقامت در هاستل بسته به اینکه شهرهای بزرگ یا مناطق روستایی باشید و امکانات آن، تفاوت قیمت دارد. به طور متوسط قیمت اقامت در هاستل  بین 30  تا 150 دلار کانادا است.

هزینه آپارتمان در کانادا

قیمت اجاره آپارتمان بسته به اینکه کدام شهر کانادا هستید و چه امکاناتی در اختیار شما قرار می دهد فرق دارد.  قیمت متوسط اجاره ماهانه آپارتمان بزرگ 1400 دلار کانادا، آپارتمان متوسط 1200 دلار کانادا و آپارتمان کوچک 990 دلار کانادا آب می خورد.

هزینه حمل و نقل در کانادا

شبکه حمل و نقل کانادا در همه شهرهای بزرگ بسیار مجهز و با کیفیت است. انواع وسیله نقلیه شامل اتوبوس، تراموا و قطار شهری در دسترس شماست. شما در شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال و اتاوا به آسانی و بدون نیاز به خودرو می توانید گردش کنید. اتوبوس رایجترین وسیله حمل و نقل در کاناداست. بیشتر شهرها از سیستم اتوبوسرانی  برخودار است و برای جابجایی راحتتر از هر وسیله نقلیه دیگر است. شما می توانید از سه وسیله حمل و نقل پر سرعت در کانادا شامل متروی مونترال، متروی زیرزمینی تورنتو و قطار هوایی در ونکوور هم استفاده کنید. همچنین در شهرهای ساحلی کانادا می توانید از کشتی ها و قایق های دریایی برای جابجایی استفاده کنید.

قیمت کارت مترو در کانادا از 5 دلار به بالاست. کارت مترو به صورت نامحدود 7 روزه و نامحدود 30 روزه است.

قیمت بلیط اتوبوس در کانادا به صورت تک سفره 3.25 دلار است.  

هزینه تاکسی در کانادا: قیمت تاکسی متناسب با شهر اختلاف جزیی قیمت دارد. از 2 تا 7 دلار کانادا قیمت شروع و به ازای هر کیلومتر بین 25 تا 50 سنت کانادا هزینه دارد.

شما همچنین می توانید از اپلیکیشن Aaron Taxi و LA TAXIS  استفاده کنید.

ترن هوایی در کاناداترن هوایی از سریعترین وسایل حمل و نقل در کانادا

هزینه ی غذا و خوراک در کانادا

غذا در کانادا حتی از آمریکا هم گرانتر است. پس رستوران متناسب به بودجه خود انتخاب کنید. یادتان باشد قیمتی که در منوها خواهید دید، بدون لحاظ کردن 10 درصد مالیات است.  

رستوران ارزان: از 17 دلار کانادا به بالا

رستوران اقتصادی: 20 دلار تا 50 دلار کانادا

رستوران لوکس: از 50  دلار کانادا به بالا

قیمت فست فود : از 4 دلار کانادا به بالا

هزینه مواد غذایی در کانادا

اقامت در هر مقصدی همراه با خرید مواد غذایی است. اطلاع از این هزینه ها برای کسانی که سفر ارزان انجام می دهند، بیشتر اهمیت دارد. شما به طور معمول هزینه های زیر را خواهید داشت:

برنج سفید: هر کیلو 3.75 دلار کانادا

مرغ فیله: کیلویی 13,17 دلار کانادا

نان: 2.91 دلار کانادا

تخم مرغ 12 عددی: 3.47 دلار کانادا

یک بطری آب 1.5 لیتری: 2.17 دلار کانادا

شیر: هر لیتر 2.49 دلار کانادا

گوشت قرمز: کیلویی 15.13 دلار کانادا

پیاز: 2.65 دلار کانادا

سیب: کیلویی 4.13 دلار کانادا

گوجه فرنگی: 4.31 دلار کانادا

پرتقال: کیلویی 3.98 دلار کانادا

موز: کیلویی 1.72 دلار کانادا

سیب زمینی: کیلویی 2.90 دلار کانادا

هزینه تفریحات در کانادا

بازدید از برخی جاذبه های گردشگری در کانادا هیچ هزینه ای برای شما ندارد:

بازدید از مزارع توریستی، مسیرهای معروف پیاده روی و دوچرخه سواری، پارک ملی دایناسور در آلبرتا، قلعه ویکتوریا در بریتیش کلمبیا

برای ورود به اماکن زیر باید بلیط ورودی تهیه کنید:

موزه طبیعی کانادا: 11 دلار کانادا

گالری هنر انتاریو: 16 دلار کانادا

باغ وحش تورنتو:  28 دلار کانادا

برج تلویزیون تورنتو: 39 دلار کانادا

آبشار نیگارا: از 15 دلار کانادا به بالا

آبشار زیبای نیاگاراسفر به آبشار نیاگارا از بهترین تفریحات در کانادا

هزینه پوشاک و لباس در کانادا

هزینه پوشاک و لباس در کانادا با توجه به تنوع برندها و محصولات روز دنیا متفاوت است:

قیمت لباس تابستانی برند زارا: 45.26 دلار کانادا

قیمت شلوار جین برند لیوایز: 64.21 دلار کانادا

قیمت کفش ورزشی نایک: حدود 101.41 دلار کانادا

قیمت کفش چرمی مردانه: حدود 127.42 دلار کانادا

هزینه موبایل در کانادا

شما به محض ورود به فرودگاه های کانادا می توانید اقدام به خرید سیم کارت کنید. همیشه قیمت سیم کارت فرودگاهی گرانتر از قمیت معمول است. خرید آنلاین سیم کارت بهترین راهکار است. شما برای استفاده از تلفن همراه در کانادا باید با یک اپراتور قرارداد ببندید. سه اپراتور اصلی کانادا Rogers، Telus و Bell هستند. در نظر داشته باشید که کانادا گرانترین تعرفه موبایل دنیا را دارد. ارزانترین قرارداد 10 دلار در ماه هزینه دارد. True Move با 6 گیگا بایت اینترنت 40 دلار قیمت و به مدت 15 روز اعتبار دارد. ATnT با 22 گیگابایت اینترنت 35 دلار قیمت دارد.

هزینه رومینگ همراه اول در کانادا

به تازگی همراه اول قیمت رومینگ در کانادا را به شدت کاهش داده است. تماس دریافتی از داخل کانادا یا با ایران، هر دقیقه 1000 تومان، ارسال پیامک 500 تومان، یک مگابایت اینترنت 500 تومان و دریافت پیامک در کشور کانادا به صورت رایگان است.

سفر ارزان به کانادا

برای داشتن سفر ارزان به کانادا توصیه های  زیر را به کار ببرید:

در فصل غیر گردشگری سفر کنید.

در اقامتگاه و هاستل ارزان بمانید.

تا حد امکان خودتان غذا بپزید یا از فست فود ارزان میل کنید.

از بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری هواپیما  مطلع باشید.مناطق کمتر شناخته شده و ارزان کانادا را به عنوان مقصد انتخاب کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc